Търся помощ
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Търся помощ

Значи вчера направих най-голямата глупост...
Понеже бях свалил акумолатора да се зарежда,и колата е с централно без ключалки,изключих,че няма отваране та въртях се вчера цял ден и мислех как да стане без да действам с отверката Знам че е глупаво и супер тъпо,но случи се



Последна промяна Metan4o на 08 Фев 2006, 12:02, променена общо 1 път
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Ако ти е отпред акумулатора,дигаш я на крик и лягаш отпред по колата и се опитваш да стигнеш до жилото на капака,става и като свалиш бронята или нещо по маската,ако е отзад чупиш максимално културно единия стоп и през него баркаш да отвориш багажника.
Ако имаш копчета на корите на вратите за заключване можеш да се пробваш с тел през уплатнението на вратата да я отвориш.
За повече на прима виста не мога да се сетя,нека се изкажат и автоджамбазите тук
Ако имаш копчета на корите на вратите за заключване можеш да се пробваш с тел през уплатнението на вратата да я отвориш.
За повече на прима виста не мога да се сетя,нека се изкажат и автоджамбазите тук

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Аз лично не съм го правил. Наскоро се наложи на колега с Е34,от него го зная. Сваляш плафона и си личало коя жица е "маса" и коя "+". Подаваш съответно ток от акумолатора и би трябвало да стигне за да задейства централното.
П.С. Минуса може да го закачиш някъде по купето.
П.С. Минуса може да го закачиш някъде по купето.
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Metan4o написа:е бате брат ми го знае тоя номер ма не ще да ми каже ако ми кажеш как става ше съм доволен
Разглабяш плафона,ориентираш се коя жичка е + и коя -,сварзваш ги към акумулатора и имаш ток
Ся Чалъми има няколко, през решетката можеш да бръкнеш с някаква по-дебела тел която в края е закривена, виждаш жилото, хващаш го и дърпаш, така ще се отвори само дясната заколата и лявата за теб ключалка след което хващаш капака и леко го дръпваш на горе и би трябвало по този начин капака да се отвори без проблеми. Другия вариант е ако можеш да отвориш багажника не ти трябва да даваш ток прес плафона а да откачиш куплунга на машинката за централното и да подадеш тока на синята и на бялата жица, + и - там са обръщаеми за отваряне и затваряне, демек ако сложиш + на синята и - на бялата и не се отвори ги размени. Другия вариант амае по-гаден е пак с такава тел като за жилото да се бръкне между прозореца и уплътнението на вратата и да се нацели шиша за отключване и зключване, но няма гаранция защото може да е замръзнал.
Третият вариант е да вдигнеш колата отпред и да легнеш отдолу, мястото е достатъчно за да се докопаш до плюсовия кабел, да му туриш една жица, а за минус можеш да ползваш всичко по купето, например бронята и да я захраниш.
ПС Ех що не като е30ката за 30 секунди ще отворя предните капаци на 9 от 10 е30ки.
Третият вариант е да вдигнеш колата отпред и да легнеш отдолу, мястото е достатъчно за да се докопаш до плюсовия кабел, да му туриш една жица, а за минус можеш да ползваш всичко по купето, например бронята и да я захраниш.
ПС Ех що не като е30ката за 30 секунди ще отворя предните капаци на 9 от 10 е30ки.

- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани