КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
никога не съм се возил на нещо под е30, поне не си спомням а на е30 сигурно 1 път или 2 пъти в живота ми като съм бил малък. ама като видя някоя реставрирана и опъната 160x/2002/е24/3.0cs и край немога си отлепя очите искам да имам такава.
Последна промяна b00st на 06 Фев 2012, 14:13, променена общо 1 път
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Значи по голямата част си ги харесват щото и те не знаят що ?!!?
Аз като са зарибявах с тоя фанатизъм изтрещел четях на роската глупостите цвай кома ахт разтрелях ги с м30-ката акулите вървът на мраниЕ ! такова упраление такава директност тва м10 м20 м30 какъв респонд какъв вървиеж здрави преизчислени мислени абе изпреварили времето си
а чуството като ги караш неуписуемо
Аз като са зарибявах с тоя фанатизъм изтрещел четях на роската глупостите цвай кома ахт разтрелях ги с м30-ката акулите вървът на мраниЕ ! такова упраление такава директност тва м10 м20 м30 какъв респонд какъв вървиеж здрави преизчислени мислени абе изпреварили времето си
а чуството като ги караш неуписуемо
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
denko написа::shock: Значи по голямата част си ги харесват щото и те не знаят що ?!!?
Аз като са зарибявах с тоя фанатизъм изтрещел четях на роската глупостите цвай кома ахт разтрелях ги с м30-ката акулите вървът на мраниЕ ! такова упраление такава директност тва м10 м20 м30 какъв респонд какъв вървиеж здрави преизчислени мислени абе изпреварили времето си
а чуството като ги караш неуписуемо
Като не ти харесват акулите не ги карай, кво си седнал да ги плюеш. Нямаш реална база за сравнение предполагам, обаче някои хора имат и ти пожелават да покараш малко някоя акулка на 100 000км. независимо с какъв мотор и ще разбереш, че тая тема е за боклука. Сигурно знаеш, че читава Е21/Е23/Е28 струва над 3/4 000 евро, което обезмисля сравнението с такива за по 1000-2000 лв.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Моята фикс идея да имам акула тръгна от тук:
Съвсем честно. Като бях дете толкова я гледах тая Акула... Даже я имах повтаряща, но не я разменях. Та в последсвтие разбрах що е Е24 и, че скоро няма да може 20 годишното ми същество да си вземе такава машина и си купих друга кола. Продължих да си гледам акулите в обявите обаче. Исках много Е21. Но така и не си взех. Един ден обаче излезна нещо интересно, каквото бях виждал 1-2 пъти през живота си - BMW E12. Един приятел имаше работа до Люлин (където беше колата) същия ден, когато видях обявата и се разходих с него, ей така от любопитство. Седнах, направих едно кръгче и на другия ден я купих. Доста необмислена, импулсивна и наивна постъпка. Започнах някакъв вид реставрация и навлезнах повече и в техниката на БМВ. С времето се запознах с Demiurge и moksika и в един момент взех да се усещам, че съм обсебен от този модел. Иначе не съм БМВ фен. Даже напротив - смятам повечето БМВ фенове за утайката родната "petrolhead" общественост. Който иска да се обижда. Вярвам, че шарк феновете знаят какво имам в предвид. Аз харесвам всякакви стари железа. Не мога да кажа, че харсвам БМВ -тата повече от старите Алфи, Астъни, Ланчи и т.н. Просто като някаква детска мечта или фикс идея ми е останало това БМВ. С риск да бъда анатемосан, без бой си признавам - нито Е12, нито Е28 ми харесват повече от другата ми кола - Peugeot 205 GTI.
Конкретно какво има толкова в тия стари кошове. Мога да изброя много неща. Много ми харесва "возията" на 12ката ми. Вярно, май е с поизтървали амортисьори, но вози много меко, в същото време при скорости над 120км/ч стои много уверено на пътя. Звукът - ех... звукът..., който е карал знае Спирачки - много добри според мен. Не отстъпват на автомобилите произведени до 95-96г (че и на някои след това). Колата има много добри фарове също. Сигурността също е на ниво - бях гледал краш тестове с 60 км/ч челно в стена и кокпитът на Е12 остава напълно непокътнат. Мисля, че при Е21 и Е23 и Е28 положението е същото. Вътре ми е много просторно, приятно, комфортно - нещо което липсва в новите автомобили. Наскоро карах и се возих в разни чисто нови автомобили покрай работата и съм с много лошо впечатление от това накъде отива автомобилната индустрия. Освен това ми харесва да ми свиркат по улиците и да ми премигват с фарове други водачи Хората се кефят като видят нещо старо и лъскаво, с цвят различен от обикновените сиви, бели и черни автомобили. Неколкократно са ме спирали и са ме разпитвали за колата.Негативната страна на тия коли за мен е само 1 - високия разход. Но го преглъщам лесно. Иначе са много здрави и надеждни. Изискват не повече грижи от всеки друг автомобил според мен. И така. Вехтошарска работа си е това с акулите. Но вярвам, че до края на живота си ще имам поне 1 в гаража винаги.
Преди да бъда определен като тъп Пежо фен ще спомена, че карам Е12 520 и Е28 M535i (от ония 3000 бройки без катализатор, с ляв волан и ръчни скорости).
Поздрави!
Съвсем честно. Като бях дете толкова я гледах тая Акула... Даже я имах повтаряща, но не я разменях. Та в последсвтие разбрах що е Е24 и, че скоро няма да може 20 годишното ми същество да си вземе такава машина и си купих друга кола. Продължих да си гледам акулите в обявите обаче. Исках много Е21. Но така и не си взех. Един ден обаче излезна нещо интересно, каквото бях виждал 1-2 пъти през живота си - BMW E12. Един приятел имаше работа до Люлин (където беше колата) същия ден, когато видях обявата и се разходих с него, ей така от любопитство. Седнах, направих едно кръгче и на другия ден я купих. Доста необмислена, импулсивна и наивна постъпка. Започнах някакъв вид реставрация и навлезнах повече и в техниката на БМВ. С времето се запознах с Demiurge и moksika и в един момент взех да се усещам, че съм обсебен от този модел. Иначе не съм БМВ фен. Даже напротив - смятам повечето БМВ фенове за утайката родната "petrolhead" общественост. Който иска да се обижда. Вярвам, че шарк феновете знаят какво имам в предвид. Аз харесвам всякакви стари железа. Не мога да кажа, че харсвам БМВ -тата повече от старите Алфи, Астъни, Ланчи и т.н. Просто като някаква детска мечта или фикс идея ми е останало това БМВ. С риск да бъда анатемосан, без бой си признавам - нито Е12, нито Е28 ми харесват повече от другата ми кола - Peugeot 205 GTI.
Конкретно какво има толкова в тия стари кошове. Мога да изброя много неща. Много ми харесва "возията" на 12ката ми. Вярно, май е с поизтървали амортисьори, но вози много меко, в същото време при скорости над 120км/ч стои много уверено на пътя. Звукът - ех... звукът..., който е карал знае Спирачки - много добри според мен. Не отстъпват на автомобилите произведени до 95-96г (че и на някои след това). Колата има много добри фарове също. Сигурността също е на ниво - бях гледал краш тестове с 60 км/ч челно в стена и кокпитът на Е12 остава напълно непокътнат. Мисля, че при Е21 и Е23 и Е28 положението е същото. Вътре ми е много просторно, приятно, комфортно - нещо което липсва в новите автомобили. Наскоро карах и се возих в разни чисто нови автомобили покрай работата и съм с много лошо впечатление от това накъде отива автомобилната индустрия. Освен това ми харесва да ми свиркат по улиците и да ми премигват с фарове други водачи Хората се кефят като видят нещо старо и лъскаво, с цвят различен от обикновените сиви, бели и черни автомобили. Неколкократно са ме спирали и са ме разпитвали за колата.Негативната страна на тия коли за мен е само 1 - високия разход. Но го преглъщам лесно. Иначе са много здрави и надеждни. Изискват не повече грижи от всеки друг автомобил според мен. И така. Вехтошарска работа си е това с акулите. Но вярвам, че до края на живота си ще имам поне 1 в гаража винаги.
Преди да бъда определен като тъп Пежо фен ще спомена, че карам Е12 520 и Е28 M535i (от ония 3000 бройки без катализатор, с ляв волан и ръчни скорости).
Поздрави!
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Всъщност, точно като колегата DMC, и аз започнах моята шарк кариера случайно. С един познат таксиметров шофьор една вечер минахме покрай ония цигани в Овча Купел между квартала и НБУ. Те попринцип там завличат някакви коли, които разчастват и нарязват и за скрап. И там стоеше една Е21ца, цвят resedagrun. И като я видях - лъскава, лъскава и викам - кво е тва бе ? На кого е ? И те ... миии тука да го режем... И аз ... яяяя стой ! Никво рязане! Направих 1 кръгче - колата с 4 изпуснали амортисьора и от 4те колела спирачката хващаше само на предно ляво ...
Ама пък.. някак си ме грабна
И на следващата сутрин дойдох и я откупих за крупната сума от 500лв.
(след това трябваше да издирвам собственика ... и беше едно ходене по мъки малко .. ама успях накрая да извадя пълномощни от всички собственици ... и да си я продам на себе си )
И след това се почна ... 4 амортисьора ... 2 задни пружини ... нови дискове, нови носачи ... и сума ти още работи.
Колата в момента признавам не изглежда много привлекателна .. след няколко контакта с мантинела и преспи ... Но съм решил, че ще взема повече да си я пазя И все пак това ми се превърна в ежедневката
Та ... шарк манията започна така! Смисъл и преди бмв-тата са ме привличали, но вече шарка надделява Бих взел нещо за ежедневка от по-новите само заради комби.. че нещо ми е влязла муха за нещо голямо
P.S. .. като взех БМВ-то имах Рено 19 16V .....
Ама пък.. някак си ме грабна
И на следващата сутрин дойдох и я откупих за крупната сума от 500лв.
(след това трябваше да издирвам собственика ... и беше едно ходене по мъки малко .. ама успях накрая да извадя пълномощни от всички собственици ... и да си я продам на себе си )
И след това се почна ... 4 амортисьора ... 2 задни пружини ... нови дискове, нови носачи ... и сума ти още работи.
Колата в момента признавам не изглежда много привлекателна .. след няколко контакта с мантинела и преспи ... Но съм решил, че ще взема повече да си я пазя И все пак това ми се превърна в ежедневката
Та ... шарк манията започна така! Смисъл и преди бмв-тата са ме привличали, но вече шарка надделява Бих взел нещо за ежедневка от по-новите само заради комби.. че нещо ми е влязла муха за нещо голямо
P.S. .. като взех БМВ-то имах Рено 19 16V .....
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
denko написа: Значи по голямата част си ги харесват щото и те не знаят що ?!!?
Напротив, сигурен съм, че всеки собственик на "акула" си има причини да си я харесва, даже и когато тя му прави номера. На някои не им издържат нервите и се отказват, малцина са тези, които продължават.
В този ред на мисли, Денко, не се кахъри - нищо страшно и извънредно, ти си напълно нормален - ти попадаш в значително по-голямата "представителна извадка".
Продължавайки тази мисъл, виждам, че тази нощ/сутрин си сменил картинките си на аватара и подписа.
Няма ги вече акулите... Има нещо по-ново (което вече не е за скрап, цитирайки подписа ти).
Защо не пуснеш една тема в е36 подфорума - " С какво е36 са по-добри от дъртите акули ("старите кошове")".
Ще имаш много повече отговори и съмишленици.
Само се замисли, дали да не смениш картинката с някой по-нов модел, че е36 скоро ще стане "youngtimer" - подразбирай "стар кош №2".
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Айде и аз да се разпиша в тоя Спам
Някога мнооооого отдавна докато живеехме още в китното балканско градче Троян, баща ми се сдоби с расов екземпляр. След зверски челняк, насаждане на друга предница и още куп ганьовщинки, по улиците на този град забръмча светло пастелено синьо( оригинално и мойта е с този цвят) е12 м10б18 с карбуратор Солекс(бахти урисията ) Tаз гиздийка я взе ,като даде едно Пежо 305 с духнала гарнитура . Леле какъв кееееф, до този момент вярно на смейството служеше един бял 12-так който до късни времене си беше семейна реликва. Мина се време, някъде в началото на 90-те. Идвайки на гости на софийската баба, посетихме едно авто изложение в НДК. Там се влюбих в марката, погледа и сърцето ми бяха приковани от един мотор( за жалост не помня и не мога да намеря модела) и кърваво червено комби е34 525 TDS( турбо дизел спорт си го тълкувах) Викам на тати "Един ден ще имам такова" ,ама пораснах и сега не искам Та минаваха години вярната 12-ка служеше безропотно до момента в който не превъртяха лагери, и бащами в кризисните 96-97г. реши да я продаде поради невъзможността да я ремонтира. После нейно място заеха други интересни и не толкова интересни автомобили. За кратко имахме Булгар Рено 10, Ланчия Делта HF(още не мога да му простя, че я продаде)......След като изкарах ш.книжка и аз по стара Българска традиция си купих СОЦ автомобил ВАЗ 2101 от 73г. това ще да е бил повратния момент, влезнаха ми под кожата тея стари железа. В продължения на 3г. изтезавах и тунинговах тази руска класика до мометна в който двигатела не издържа и не пробих 2 бутала. И до ден днешен не знам как го постигнах това После за кратко карах Опел Корса А, Шкода 105 и........един ден ровейки се из mobile.bg видях Обявата. Колата беше на комшия и от доста време и се радвах като я видех на паркинга. Викам на тати "Дай да я видим бе, тя като наща старата" Телефона, огледа, пазарлъка и хоп собственик на бездънна яма за пари, нерви и др. Този модел го харесвах в началото само от сантименталана черта, с годините прекарани заедно (караме 7-ата) съм се убедил в надежността, качеството на изработката, сигурността( няколко тествания имаме). Всеки път когато се кача и се цопна на седалката тип "домашен фотьойл", завъртя ключа, поема аромата на старо( тея коли имат някакъв странен аромат), погледна надписите на немски навсякъде......изпълвам се целия Преживяли сме доста главоболия и продължаваме да ги преживяваме( тази сутрин открих, че радятора тече ) копувал съм и като на любовница всякакви гиздийки и тя като такава ми отвръща с непостоянство Не съм и бил обръщал достатъчно внимание. .....Но тази кола ме е спечелиа с невероятното си обаяние, дух, стил, визия, дори паркирана като я погледан ме кара да се усмихвам. Който ме познава знае, че не съм от тези дето си държи "класиката" в гараж на топло и сухо. Тази колата се експлоатира 12 месеца в годината като крадена Някой ще каже "Вандал, не знаеш какво имаш!!!" Е да де ама когато са ги мислили тези коли, са ги мислили за шофьорите, за пътищата, не за гаражите А кой съм аз да оспорвам идеята
Някога мнооооого отдавна докато живеехме още в китното балканско градче Троян, баща ми се сдоби с расов екземпляр. След зверски челняк, насаждане на друга предница и още куп ганьовщинки, по улиците на този град забръмча светло пастелено синьо( оригинално и мойта е с този цвят) е12 м10б18 с карбуратор Солекс(бахти урисията ) Tаз гиздийка я взе ,като даде едно Пежо 305 с духнала гарнитура . Леле какъв кееееф, до този момент вярно на смейството служеше един бял 12-так който до късни времене си беше семейна реликва. Мина се време, някъде в началото на 90-те. Идвайки на гости на софийската баба, посетихме едно авто изложение в НДК. Там се влюбих в марката, погледа и сърцето ми бяха приковани от един мотор( за жалост не помня и не мога да намеря модела) и кърваво червено комби е34 525 TDS( турбо дизел спорт си го тълкувах) Викам на тати "Един ден ще имам такова" ,ама пораснах и сега не искам Та минаваха години вярната 12-ка служеше безропотно до момента в който не превъртяха лагери, и бащами в кризисните 96-97г. реши да я продаде поради невъзможността да я ремонтира. После нейно място заеха други интересни и не толкова интересни автомобили. За кратко имахме Булгар Рено 10, Ланчия Делта HF(още не мога да му простя, че я продаде)......След като изкарах ш.книжка и аз по стара Българска традиция си купих СОЦ автомобил ВАЗ 2101 от 73г. това ще да е бил повратния момент, влезнаха ми под кожата тея стари железа. В продължения на 3г. изтезавах и тунинговах тази руска класика до мометна в който двигатела не издържа и не пробих 2 бутала. И до ден днешен не знам как го постигнах това После за кратко карах Опел Корса А, Шкода 105 и........един ден ровейки се из mobile.bg видях Обявата. Колата беше на комшия и от доста време и се радвах като я видех на паркинга. Викам на тати "Дай да я видим бе, тя като наща старата" Телефона, огледа, пазарлъка и хоп собственик на бездънна яма за пари, нерви и др. Този модел го харесвах в началото само от сантименталана черта, с годините прекарани заедно (караме 7-ата) съм се убедил в надежността, качеството на изработката, сигурността( няколко тествания имаме). Всеки път когато се кача и се цопна на седалката тип "домашен фотьойл", завъртя ключа, поема аромата на старо( тея коли имат някакъв странен аромат), погледна надписите на немски навсякъде......изпълвам се целия Преживяли сме доста главоболия и продължаваме да ги преживяваме( тази сутрин открих, че радятора тече ) копувал съм и като на любовница всякакви гиздийки и тя като такава ми отвръща с непостоянство Не съм и бил обръщал достатъчно внимание. .....Но тази кола ме е спечелиа с невероятното си обаяние, дух, стил, визия, дори паркирана като я погледан ме кара да се усмихвам. Който ме познава знае, че не съм от тези дето си държи "класиката" в гараж на топло и сухо. Тази колата се експлоатира 12 месеца в годината като крадена Някой ще каже "Вандал, не знаеш какво имаш!!!" Е да де ама когато са ги мислили тези коли, са ги мислили за шофьорите, за пътищата, не за гаражите А кой съм аз да оспорвам идеята
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
.
Последна промяна M10 на 17 Мар 2012, 7:30, променена общо 1 път
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Витанов написа:denko написа::shock: Значи по голямата част си ги харесват щото и те не знаят що ?!!?
Аз като са зарибявах с тоя фанатизъм изтрещел четях на роската глупостите цвай кома ахт разтрелях ги с м30-ката акулите вървът на мраниЕ ! такова упраление такава директност тва м10 м20 м30 какъв респонд какъв вървиеж здрави преизчислени мислени абе изпреварили времето си
а чуството като ги караш неуписуемо
Като не ти харесват акулите не ги карай, кво си седнал да ги плюеш. Нямаш реална база за сравнение предполагам, обаче някои хора имат и ти пожелават да покараш малко някоя акулка на 100 000км. независимо с какъв мотор и ще разбереш, че тая тема е за боклука. Сигурно знаеш, че читава Е21/Е23/Е28 струва над 3/4 000 евро, което обезмисля сравнението с такива за по 1000-2000 лв.[/quo
Искрено ти благодаря има толкова истина в думите ти !DEMIURGE написа:denko написа: Значи по голямата част си ги харесват щото и те не знаят що ?!!?
Напротив, сигурен съм, че всеки собственик на "акула" си има причини да си я харесва, даже и когато тя му прави номера. На някои не им издържат нервите и се отказват, малцина са тези, които продължават.
В този ред на мисли, Денко, не се кахъри - нищо страшно и извънредно, ти си напълно нормален - ти попадаш в значително по-голямата "представителна извадка".
Продължавайки тази мисъл, виждам, че тази нощ/сутрин си сменил картинките си на аватара и подписа.
Няма ги вече акулите... Има нещо по-ново (което вече не е за скрап, цитирайки подписа ти).
Защо не пуснеш една тема в е36 подфорума - " С какво е36 са по-добри от дъртите акули ("старите кошове")".
Ще имаш много повече отговори и съмишленици.
Само се замисли, дали да не смениш картинката с някой по-нов модел, че е36 скоро ще стане "youngtimer" - подразбирай "стар кош №2".
Идеята на темата ми беше всеки да напише какво харесва найстина в тях не че като е бил малък се е возил в е21 и аз съм се возил в е21 като бях на 6 годишки даже имах и е24 635цси макет и си играех най много с него
даже имах комшия викаха му кольо лудия имаше червено е21 и го караше като луд беше състезател даже се утрепа с него
баща ми имаше е28 още когато на паркинга беше празен и тук таме моквичи и жигули
но тва достатачно ли е да се стренчим в тия модели
щото в един период имах 3 коли е28цата е30 и е34-ка и да ви кажа ли всеки път когато се качвах в е30-ката викам брат това е колата гледай как върви как спира кво окачване нищо общо с е28/е34
после обаче се кача в е34-ката . и след 10 секунди ква е30-ка е брат тва тихо вози супер няма грешка
после се кача у е28цата еее друго си е е28 не е кат е34 ама си е друго има нещо с тая кола
щото ако съпоставим нещата няма как е28 да е по добро от е34 или може би бъркам чуството като караш е28та е по добро Край !!!
а и да си призная не харесвам е36 харесвам най ниския силует на бмв кабрио плюс тва не ме кефи как се кара
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
1.читавите са рядкост и като цяло всичките е24,е28,е21 са на изчезване
2.цената която ще струва читаво след години
3.като цяло се чувствам супер изрод като спръ до някое х5 или хубава кола и го напрая сам да си говори ... (3.0д примерно ) .
4. Лесно се прави и е проста кола не като някоя 5-ца е60 примерно
5. едва ли ще спреш на улицата или светофара до кола като твоята
единственото лошо е че папка да си е*е и туй е като за всичко хубаво което изброих
....а и второто много лошо е че ми е жал да я карам че да не я съсипвам по улиците .... тоз ще те чукне ......зимата ще поръждяса ..... ще гледам да я позапазя за малкия ...поне той да е както трябва след време
2.цената която ще струва читаво след години
3.като цяло се чувствам супер изрод като спръ до някое х5 или хубава кола и го напрая сам да си говори ... (3.0д примерно ) .
4. Лесно се прави и е проста кола не като някоя 5-ца е60 примерно
5. едва ли ще спреш на улицата или светофара до кола като твоята
единственото лошо е че папка да си е*е и туй е като за всичко хубаво което изброих
....а и второто много лошо е че ми е жал да я карам че да не я съсипвам по улиците .... тоз ще те чукне ......зимата ще поръждяса ..... ще гледам да я позапазя за малкия ...поне той да е както трябва след време
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
DMC написа:Моята фикс идея да имам акула тръгна от тук:
Поздрави!
хм, абе тия от "турбо"-то са объркали спецификацията.
каква е тая 35ца csi дето е 2.8 и е 184 коне
аз пък съм си вманиачен по марката изобщо, не ги деля на нови и стари. занимавам се със стари, и защото нямам пари за нови. ама ако имах пари, пак щях да се занимавам със стари, ама щяха да са поне 7-8 а не 2. и милионер да съм, в гаража ми ще има само една марка. е, може би щях да се прежаля за един хамър
ПП на какво ли се дължи специфичния аромат в старите бмв-та?
дали полимерните материали не изпускат бавно някои съставки?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
184 конски сили са М30Б34 двигателите с катализатор. Също и М30Б28. Какво са имали в предвид турците като са печатали картинката не знам
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Винаги съм харесвал БМВ, не знам защо, още от малък, това беше КОЛАТА за мен. На 15-16 като почнах да карам, осъзнах, че колата трябва да е със задно, и още повече се наборих за БМВ. И аз като Денко, съм повлиян от Роската ама то кой не е
Карал съм всякакви БМВ-та, м пауъри, нови, но от първия път когато се качих в е28, никоя друга кола не може да ми даде това усещане, без значение колко нова или колко мощна е.
Самия вид и чувство което имат акулите, ергономията, здравината, инжинерната мисъл вложена в тях, няма база за сравнение с никоя марка или модел автомобили.
Докато имам 2 крака и 2 ръце и мога да карам кола, ще карам е28, защото само в нея като седна и я чувствам като едно цяло с мен.
Карал съм всякакви БМВ-та, м пауъри, нови, но от първия път когато се качих в е28, никоя друга кола не може да ми даде това усещане, без значение колко нова или колко мощна е.
Самия вид и чувство което имат акулите, ергономията, здравината, инжинерната мисъл вложена в тях, няма база за сравнение с никоя марка или модел автомобили.
Докато имам 2 крака и 2 ръце и мога да карам кола, ще карам е28, защото само в нея като седна и я чувствам като едно цяло с мен.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Темата е леко безсмислена, а разликата между старите кошове и новите кошове е основно в намерението, с което са проектирани и произведени. То се усеща когато шофираш, но малцина го разпознават.
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
И к'во каза да си купим по едно е36 викаш?
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани