въпрос за бобини
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
въпрос за бобини
Колеги, има ли някой представа дали бобините за инжекторно м30 са взаимнозаменяеми с тези от карбураторно м10?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: въпрос за бобини
Не трябва да са еднакви, освен ако м10-а не е с електронно запалване и м30-а не е с Мотроник.
Re: въпрос за бобини
Не са еднакви.
По принцип, даже и при еднакви двигатели, но при карбураторни и инжекционни не са еднакви бобините.
За сравнение за първите М30, съпротивление на първичната намотка:
1. Карбуратор - 1.7-2.1 Ома.
2. "Инжекция" - 0.4 Ома.
По принцип, даже и при еднакви двигатели, но при карбураторни и инжекционни не са еднакви бобините.
За сравнение за първите М30, съпротивление на първичната намотка:
1. Карбуратор - 1.7-2.1 Ома.
2. "Инжекция" - 0.4 Ома.
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: въпрос за бобини
т.е. не може?
м10ката е с електронно, а м30 е точно мотроник
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: въпрос за бобини
Ако е М10-ката има електронно (оригиналното транзисторно) запалване, може и да стане за проба, но не гарантирам.
Преди това виж с омметър съпротивлението на първичната намотка на бобината.
Уредът трябва да е достатъчно добър и точен на обхват 200 Ома или надолу, ако има такъв (вземи предвид и съпротивлението на кабелите на сондите).
Контактът задължително трябва да е много добър.
При еднакви стойности - можеш да пробваш върху колата.
Всъщност какъв е случаят?
Преди това виж с омметър съпротивлението на първичната намотка на бобината.
Уредът трябва да е достатъчно добър и точен на обхват 200 Ома или надолу, ако има такъв (вземи предвид и съпротивлението на кабелите на сондите).
Контактът задължително трябва да е много добър.
При еднакви стойности - можеш да пробваш върху колата.
Всъщност какъв е случаят?
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: въпрос за бобини
DEMIURGE написа:Ако е М10-ката има електронно (оригиналното транзисторно) запалване, може и да стане за проба, но не гарантирам.
Преди това виж с омметър съпротивлението на първичната намотка на бобината.
Уредът трябва да е достатъчно добър и точен на обхват 200 Ома или надолу, ако има такъв (вземи предвид и съпротивлението на кабелите на сондите).
Контактът задължително трябва да е много добър.
При еднакви стойности - можеш да пробваш върху колата.
Всъщност какъв е случаят?
много сложно стана за мен с тия ом-метри и първични намотки.
а колата си е с елктронно запалване оригинално.
случая е балъшки: на чашката на бобината, там където влиза лулата на централния кабел има отчупен фрагмент, и то доста голям и дълбок- на около 2/3 до основата- идея нямам от какво, но съм убеден, че там дава утечка. отделно искрата която дава тази бобина много ми жълтеее, вместо да е синя. с една дума тази бобина не ми вдъхва доверие и искам да я сменя, поне колкото за проба.
разполагам със следните:
шкода
москвич
м30 мотрон
м30 елджет
м20- карбураторно
м10- неясно каква, но външно беше в лошо състояние, а и отдавна не съм я мяркал.
е, в краен случай, ще си търся баш за м10, карб, поне бобини колкото щеш.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: въпрос за бобини
Ако ти е за пробата, утре като тръгна на работа ще ти взема една м10-кова карбураторна. Ако искаш драсни едно лс да разменим телефоните
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: въпрос за бобини
Карбураторната я мани. Разбирам, че търсиш за м10 с ел. запалване, най-близо е тая от м30-Лджетроник-а. Трябва да стават от м10-карб с ел. запалване и м10-Лджетроник, както и м20-Лджетроник.
ПП:Имам една с отчупена резба, тънката, ако решиш да я оправяш и знаеш как е подарък.
ПП:Имам една с отчупена резба, тънката, ако решиш да я оправяш и знаеш как е подарък.
Re: въпрос за бобини
Lenco е прав - карбураторно не слагай нищо. Гарантирано ще е различно.
На Мотроника запалването е вкарано в "мозъка" и може да е идея друго.
За М10 с електронно запалване - най-подхожда М30 L-Jetronic (запалването е отделно) за проба.
Много е възможно даже да са еднакви.
А измерването с омметър - няма нищо сложно - само намери уред...
На Мотроника запалването е вкарано в "мозъка" и може да е идея друго.
За М10 с електронно запалване - най-подхожда М30 L-Jetronic (запалването е отделно) за проба.
Много е възможно даже да са еднакви.
А измерването с омметър - няма нищо сложно - само намери уред...
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: въпрос за бобини
абе то на самата бобина пише някакви параметри, ама аз като съм тъп и не разбирам. а и не съм се занимавал да я свалям де.
благодаря на всички колеги, значи ще сложа от л джет, поне за проба.
сега ще пусна тема да го видите с нова, или поне частично нова боя.
благодаря на всички колеги, значи ще сложа от л джет, поне за проба.
сега ще пусна тема да го видите с нова, или поне частично нова боя.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани