Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!

Мнение от M10 » 21 Ное 2011, 13:02

Освен да е нещо по запалването (щом и на газ и на бензин е същото)??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!

Мнение от DEMIURGE » 22 Ное 2011, 11:24

retro fan написа:Един въпрос и от мен, а когато е топла колата и не държи обороти и гасне и на бензин и на газ, после си ги държи и пак така когато си иска са около 700 после падат

Ще е по-лесно, ако кажеш каква е колата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 20.10.2011

Re: Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!

Мнение от retro fan » 22 Ное 2011, 11:29

забравих, същата е м30б28

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!

Мнение от DEMIURGE » 22 Ное 2011, 12:38

Щом го прави и на бензин и на газ, както беше написано по-горе - изключваш индивидуалните за бензин и газ неща, и се спираш само на общите. Също така - няма закономерност - понякога го прави, понякога работи нормално, ако правилно съм разбрал. За всеки такъв случай трябва да има разграничаване - оборотите падат, защото се "губи" цилиндър или по други причини, но и шестте цилиндъра си работят - и това е първото нещо, което трябва да се установи.
Всъщност - само за празен ход ли говорим?
Да помислим на "глас":
Ако няма никаква закономерност - вероятно можем да изключим механичен проблем, защото в повечето случаи тяхната проява е непрекъсната. Към механичните проблеми включвам и регулирането на оборотите на празен ход. Тогава, на дневен ред идват "токовете" - и това е най-общо казано.
Тук белите могат да бъдат безкрайни:
1. Лош контакт - важи за куплунзи, "земи", плюсове, бушони, снадки и т.н.
2. Устройства и периферия. Най-добре е да имаш гарантирано здрави за подмяна и проба. Тук влизат блокът на запалването, свещите, дистрибуторът, високоволтовите кабели, някои датчици. Зависи и майсторите по АГУ-то какво са направили...
3. Натоварване на двигателя "по общи причини" - силно повишаване на консумацията, включително и частично повреден алтернатор, акумулатор, липса/повреда на компенсация на оборотите при включване на друго устройство - от типа на климатик, мощна аудио-уредба, правеща мизерии или подобно, без да се стига до изгаряне на кабели и бушони. Говорим за всякакъв вид допълнително включени мощности, от типа на киловат. Този вариант е по-скоро теоретичен.

При коли на толкова години, аз бих проверил №1 и после №2 най-старателно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!

Мнение от KriK4eTo » 29 Ное 2011, 21:40

Задължен съм ти за пояснението DEMIURGE и за което ти благодаря.
Като цяло коментара ми беше главно насочен към това, че вероятно проблема е в това биметално устройство или може би в уреда(датчика) отчитащ температурата на охладителната течност. Поради не достатъчното време да се запозная по-добре с теоретичното устройство на Л-жетроник системата за управление на мотора съм подмладил #8 с наименованието "стъпково моторче". След като почистих #8, но не му додадох ток в следствие на това че не знаех какъв е волтажа на който работи нищо не се промени. В бъдеще ако имам повечко свободно време ще го сваля отново и ще опитам с подаване на напрежение както и с нагряване, може пък да му дойде акъла.
Поздрави :yes:
Изображение

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook