Ето и наща история :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Ето и наща история :)
има бе ... отзад на стабилизиращата ... аз където не мога да си намеря такива
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Ето и наща история :)
TheStorm написа:има бе ... отзад на стабилизиращата ... аз където не мога да си намеря такива
Не знаех, че се казва така, но може, моя е грешката.
Та тва чудо на природата, се прави от една дълга шпилка 8мм, мериш от някой готова или на око и после скъсяваш. Купуваш и 8 шайби 8мм с голяма периферия, купуваш от магазин за руски авто-части 8 подходящи тампона с дупка 8мм (има абсолютно като оригиналните, но не помня от кво бяха), намираш няква тръбичка с вътрешен диаметър 8мм, и действаш.
Нареждаш на шпилката, от долу на горе, гайка-шайба-тампон-щанга (стабилизиращата)-тампон-шайба-тръбичка-шайба-тампон-носач-тампон-шайба-гайка. Тръбичката, се надупваш и я мериш от някой 320 или 323, или на око (по спомен около 40мм, ама не споря).
По-интересни са скобите в предната част, които държат щангата към моста.
Сглобявал съм и с оригинални части, и със скраперски, ефекта е еднакъв.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Ето и наща история :)
е тя и оригиналдъ е шпилка с тръбичка и шайби и прочие до колкото знам.
Иначе цялата дължина беше 140мм по спомен. А тоя вариант с руските тампони ще го пробвам
А иначе имам едни 2 Е21ци дето имат закачени такива неща .. та мога да гледам оттам
Иначе цялата дължина беше 140мм по спомен. А тоя вариант с руските тампони ще го пробвам
А иначе имам едни 2 Е21ци дето имат закачени такива неща .. та мога да гледам оттам
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Ето и наща история :)
Тампоните са горни за преден амортесьор на лада класика /2101-2107/
only rear wheel drive
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Ето и наща история :)
michev написа:Тампоните са горни за преден амортИхсьор на лада класика /2101-2107/
Хайде стига с това "лада класика", че направо ми се гади като го чуя...класика и лада, хайде малко по-сериозно
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- E21_fans
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вече спокойно ;д
- Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi
Re: Ето и наща история :)
Малко ъпдайт по темата...
Купето не е криво (не много) може да се прави но при разглабянето се оказа че купето изобщо не е в цветущо състояние бомбето почти го няма пода на места е тип "флинстоун" Може да се направи но ще отидат много пари а са дефицит ... също така и с документите е зле ... в задънена улица съм :Х
Купето не е криво (не много) може да се прави но при разглабянето се оказа че купето изобщо не е в цветущо състояние бомбето почти го няма пода на места е тип "флинстоун" Може да се направи но ще отидат много пари а са дефицит ... също така и с документите е зле ... в задънена улица съм :Х
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Ето и наща история :)
Колегите се интересуваха кои точно руски тампони стават, та се опитах да помогна, а от теб чакам да се аргументираш сериозно, поради каква точно причина лада не може да има класически модели Уважавам, и съм фен на всички ретро, класически или както щеш ги наричи стари автомобили и никога не съм ги делил по марки, а и самото такова делене е най-малкото несериозно, още повече в този раздел. Извинявам се за офтопика.
only rear wheel drive
Re: Ето и наща история :)
защото можеш да си вземеш чисто нова лада произведена 2011година
ако не ме домързи ще сваля тия дни шпилката на задната ст.щанга да се види кое колко е и т.н.
ако не ме домързи ще сваля тия дни шпилката на задната ст.щанга да се види кое колко е и т.н.
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Ето и наща история :)
абе в realOEM мисля че пишеше дължините. Остави, аз имам от една бяла Е21ца да гледам за справка. Хайде събота като намеря малко време ще измайсторя тия неща и ще пиша step by step
- taran
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Ето и наща история :)
E21_fans написа:Малко ъпдайт по темата...
Купето не е криво (не много) може да се прави но при разглабянето се оказа че купето изобщо не е в цветущо състояние бомбето почти го няма пода на места е тип "флинстоун" Може да се направи но ще отидат много пари а са дефицит ... също така и с документите е зле ... в задънена улица съм :Х
Май си го подкарал към надин...Какви са проблемите с документите,може ли да се прехвърли на евентуален купувач или става само за донор?
- E21_fans
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вече спокойно ;д
- Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi
Re: Ето и наща история :)
^ Чесно да ти кажа колега и аз незнам кво да го права ... Тия дни ще говоря с един човек ако може да кръпне бомбето и тн и ако се навие за по малко пари ще се прави лека полека :Х
Изобщо неискам да го хвърлям ....
Изобщо неискам да го хвърлям ....
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Ето и наща история :)
Човек, ако наистина има проблеми с документите хубаво си помисли дали да наливаш пари в него. Излизат все още Е21ци. От време на време се продава някое до 1000лв. Да не се прецакащ да го изкърпиш, боядисаш и да не можеш да го регистрираш. Помисли ги нещата. Виж колегата Louis продава 2 добри купета на добри пари. Претегли вариантите, за да избереш най-добрата кола и оптимален бюджет. Успех!
Re: Ето и наща история :)
има едно за продаване...по здравото
другото живот здраве и $ на някоя сбирка ще разходя рат стайла
другото живот здраве и $ на някоя сбирка ще разходя рат стайла
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- E21_fans
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вече спокойно ;д
- Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi
Re: Ето и наща история :)
За нещастие купето се хвърля ... частите си ги прибирам в мазето и всичко под ключ защото все пак немисля това да ми е последната акула (голям фен съм им) и ще имам части за следващото ...
Много жалко че тази история завърши така :Х Да ми е за урок ...
Много жалко че тази история завърши така :Х Да ми е за урок ...
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани