Ето и наща история :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- E21_fans
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вече спокойно ;д
- Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi
Ето и наща история :)
Привет на всички колеги
Реших да пиша и аз накрая в форума да си покажа баба-та :Д
Историята почва от покрай София ... Баща ми и един фр. са я взели от някакъв човек от ихтиман с двигател на части в багажника ( а пича на който е било бмв-то е използвал картера за да си храни кокошките с него )
И така тате си оправи колата и всичко ок и така от преди 6 години до сега за жалост ми остана наследство и твърдо съм решен да я стягам и да си остава за мене Преди 2 год е кърпена отдолу и купето е читаво. М10Б18 под капака работи идеално. Беше с Карб Солекс еднокамерен но искахме да му сложиме двукамерен и така и направихме от лада карб (пак солекс) сложихме и бачка и работи добре.
И така има много неща да се правят... луфт на рейката има трябва гарнитура за главата ново делко ( сегашното е от москвич :Д ) Части има намират се ето и снимка от мене правена преди няколко дена
Реших да пиша и аз накрая в форума да си покажа баба-та :Д
Историята почва от покрай София ... Баща ми и един фр. са я взели от някакъв човек от ихтиман с двигател на части в багажника ( а пича на който е било бмв-то е използвал картера за да си храни кокошките с него )
И така тате си оправи колата и всичко ок и така от преди 6 години до сега за жалост ми остана наследство и твърдо съм решен да я стягам и да си остава за мене Преди 2 год е кърпена отдолу и купето е читаво. М10Б18 под капака работи идеално. Беше с Карб Солекс еднокамерен но искахме да му сложиме двукамерен и така и направихме от лада карб (пак солекс) сложихме и бачка и работи добре.
И така има много неща да се правят... луфт на рейката има трябва гарнитура за главата ново делко ( сегашното е от москвич :Д ) Части има намират се ето и снимка от мене правена преди няколко дена
- WENCY-
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 8.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: байка на кантари..
- Мечтае да кара: E30 Touring, BMW E36 coupe.
Re: Ето и наща история :)
Екстра е колега!
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
- Alexch
- ентусиаст
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Ето и наща история :)
Браво колега! Все по-малко са ентусиастите като теб! Успех!
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Ето и наща история :)
Охо с 4 очички,как ги обичам тия бабички,да си я търкаляш с кеф.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- E21_fans
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вече спокойно ;д
- Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi
Re: Ето и наща история :)
Такам малко ъпдеит по темата :Д мъча се с тоз прословут карбуратор ... като натисна да отвори двете клапи и не пръска бензин ... ще има яко продухване на жиглиори и всички видове тръбички :Д Понеже нямах стабилизираща щанга за отзад и реших да сложа сдобих се с една и ми казаха да взема биалетки от опел кадет 60мм ще станат ли ? Малко проблеми с газта ама тия дни ще ги оправям и ще кача още снимки
Лек ден !
Лек ден !
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Ето и наща история :)
Колега, за късмет и аз онзи ден се сдобих със задна стабилизираща щанга. И аз нямам биалетки
Като гледах, гледах от Аскона предни трябва да са същите (или поне близки). Аз ходих в Евро07 на черни връх и след 30 минути търсене из каталози и склада им ... се оказа че нямат такова животно... Та ако намериш, кажи ми къде за да си взема и аз
Като гледах, гледах от Аскона предни трябва да са същите (или поне близки). Аз ходих в Евро07 на черни връх и след 30 минути търсене из каталози и склада им ... се оказа че нямат такова животно... Та ако намериш, кажи ми къде за да си взема и аз
- E21_fans
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вече спокойно ;д
- Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi
Re: Ето и наща история :)
Чакам зелено и затова се бава с тея биалетки :Х Ще пробвам с Орел кадет 60мм (поне така ми казаха) пък ако не станат някой от опел ще се сдобие с тях :Д:Д
Е днес ми здра нервната система тоя карбуратор ... на ускорителната помпа много боклук почистих с тел прочиствах е видех се в приключение ... накрая вече пръскаше бензин а преди само капеше и почнах да се радвам че ще върви и на газ и на бензин ... е да ама не :@ на бензин за да не изгасне тряя го държа на 3000 оборота иначе веднага гасне :Х на газ пък ептен неще ... за днес толкова че ако бях продължил щях да счупа нещо
Е днес ми здра нервната система тоя карбуратор ... на ускорителната помпа много боклук почистих с тел прочиствах е видех се в приключение ... накрая вече пръскаше бензин а преди само капеше и почнах да се радвам че ще върви и на газ и на бензин ... е да ама не :@ на бензин за да не изгасне тряя го държа на 3000 оборота иначе веднага гасне :Х на газ пък ептен неще ... за днес толкова че ако бях продължил щях да счупа нещо
- Тато
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Ето и наща история :)
Карбураторчето, освен ускорителна помпа има дифузьори, жигльори горивни, жигльори за какво ли още не, пусково устройство, поплавък, иглен клапан, ниво на гориво в поплавъкова камера и така-нататък. С едното чистене на помпичката, не очаквай да тръгне адекватно. Купуваш коресилин, количество за 20 лева и киснеш. Но, разглобен на съставни части, колкото можеш повече. Продухваш със сгъстенвъздух и отново киснеш, миеш, докато не изхабиш всичкия тоя коресилин. Редно е са поровиш в съответната литература и да погледнеш, какви комбинации от жигльори са дали там разни хора, които са мислили тия карбуратори. И според тях да си намериш нови такива, ама с гарнитурки също. Няма значение, че работи на газ. Трябва да можеш да караш колата И на бензин. Вярвай, веднъж ще ти потрябва и е хубаво да може.
Какво ли давам акъл само, моят е същия задръстен тумор, с разликата че изобщо не може да работи с бензин. Ама, това няма значение - мен ме мързи да го подхвана, но ти така и така си го започнал, поне дае сега, а не да разглобяваш по сто пъти за едно.
Какво ли давам акъл само, моят е същия задръстен тумор, с разликата че изобщо не може да работи с бензин. Ама, това няма значение - мен ме мързи да го подхвана, но ти така и така си го започнал, поне дае сега, а не да разглобяваш по сто пъти за едно.
- E21_fans
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вече спокойно ;д
- Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi
Re: Ето и наща история :)
Имаме напредъъъък за жалост вече има и друг проблем ...
Карба се оправи работи перфектно даже и на газ :Д но ... завой ... чакъл... и 30 км в час и задна лява страна в един бетонов канал ии ... абе лошооо лошоооо :Х нищо ще се оправиии ! :Д намерил съм гараж да я складирам ии се почва бой по ламарините и малко кит и се продължава напред ! :Д
Като го снимам ще постна снимки да кажете колко е лошо положението :Д
Карба се оправи работи перфектно даже и на газ :Д но ... завой ... чакъл... и 30 км в час и задна лява страна в един бетонов канал ии ... абе лошооо лошоооо :Х нищо ще се оправиии ! :Д намерил съм гараж да я складирам ии се почва бой по ламарините и малко кит и се продължава напред ! :Д
Като го снимам ще постна снимки да кажете колко е лошо положението :Д
- E21_fans
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вече спокойно ;д
- Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi
Re: Ето и наща история :)
Проблем голям ... при удара май купето се е изкривило чакам тия дни да дойде един фр да каже ... ако не е кривнало се почва правене ако е криво ... купето отива там кадето не трябва да ходи никоя акула :Х
- taran
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Ето и наща история :)
E21_fans написа::confused: Проблем голям ... при удара май купето се е изкривило чакам тия дни да дойде един фр да каже ... ако не е кривнало се почва правене ако е криво ... купето отива там кадето не трябва да ходи никоя акула :Х
Я,тури някоя снимка да видя каква сте я свършили.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Ето и наща история :)
Не че нещо, ама преди да мръдне купето, ще изкривиш моста, а за да изкривиш моста носача трябва да прилична на нещо трудно за описание
Ако те притеснява толкова, идеи някъде на стенд да ти я измерят
Гледам си около София, можеш да идеш един сервиз при Дару Кар, имат стенд за 15(май толкова) точково измерване на геометрията на купето
За точното местонахождение и нещо ориетировъчно като цена питай този > ЦЪК < човек
Ако те притеснява толкова, идеи някъде на стенд да ти я измерят
Гледам си около София, можеш да идеш един сервиз при Дару Кар, имат стенд за 15(май толкова) точково измерване на геометрията на купето
За точното местонахождение и нещо ориетировъчно като цена питай този > ЦЪК < човек
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Ето и наща история :)
.....и няма биалетки, тва да не е опел или е36.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани