Ето и наща история :)

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вече спокойно ;д
Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi

Ето и наща история :)

Мнение от E21_fans » 13 Авг 2011, 9:13

Привет на всички колеги :)
Реших да пиша и аз накрая в форума да си покажа баба-та :Д
Историята почва от покрай София ... Баща ми и един фр. са я взели от някакъв човек от ихтиман с двигател на части в багажника ( а пича на който е било бмв-то е използвал картера за да си храни кокошките с него :lol: )
И така тате си оправи колата и всичко ок и така от преди 6 години до сега за жалост ми остана наследство и твърдо съм решен да я стягам и да си остава за мене :) Преди 2 год е кърпена отдолу и купето е читаво. М10Б18 под капака работи идеално. Беше с Карб Солекс еднокамерен но искахме да му сложиме двукамерен и така и направихме от лада карб (пак солекс) сложихме и бачка и работи добре. :)
И така има много неща да се правят... луфт на рейката има :( трябва гарнитура за главата ново делко ( сегашното е от москвич :Д :lol: ) Части има намират се ето и снимка от мене правена преди няколко дена :) Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 8.05.2011
Пол: Мъж
Кара: байка на кантари..
Мечтае да кара: E30 Touring, BMW E36 coupe.

Re: Ето и наща история :)

Мнение от WENCY- » 15 Авг 2011, 20:41

Екстра е колега! :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Ето и наща история :)

Мнение от Vasko_BP » 16 Авг 2011, 23:36

Успех :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Ето и наща история :)

Мнение от Alexch » 16 Авг 2011, 23:50

Браво колега! Все по-малко са ентусиастите като теб! Успех! :yes:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Ето и наща история :)

Мнение от rottweiler » 20 Авг 2011, 12:24

има нещо симпатично в тази е21ца. Успех с проекта. И да я кръстиш Совата.
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1003
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: дърто Е30
Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет

Re: Ето и наща история :)

Мнение от SPEED_GABROVO » 20 Авг 2011, 15:07

Охо с 4 очички,как ги обичам тия бабички,да си я търкаляш с кеф. :yes:
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вече спокойно ;д
Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi

Re: Ето и наща история :)

Мнение от E21_fans » 22 Авг 2011, 0:29

Такам малко ъпдеит по темата :Д мъча се с тоз прословут карбуратор ... като натисна да отвори двете клапи и не пръска бензин ... ще има яко продухване на жиглиори и всички видове тръбички :Д Понеже нямах стабилизираща щанга за отзад и реших да сложа сдобих се с една и ми казаха да взема биалетки от опел кадет 60мм ще станат ли ? Малко проблеми с газта ама тия дни ще ги оправям и ще кача още снимки :)
Лек ден !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Ето и наща история :)

Мнение от TheStorm » 22 Авг 2011, 9:43

Колега, за късмет и аз онзи ден се сдобих със задна стабилизираща щанга. И аз нямам биалетки :(
Като гледах, гледах от Аскона предни трябва да са същите (или поне близки). Аз ходих в Евро07 на черни връх и след 30 минути търсене из каталози и склада им ... се оказа че нямат такова животно... Та ако намериш, кажи ми къде за да си взема и аз

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вече спокойно ;д
Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi

Re: Ето и наща история :)

Мнение от E21_fans » 22 Авг 2011, 19:04

Чакам зелено и затова се бава с тея биалетки :Х Ще пробвам с Орел кадет 60мм (поне така ми казаха) пък ако не станат някой от опел ще се сдобие с тях :Д:Д
Е днес ми здра нервната система тоя карбуратор ... на ускорителната помпа много боклук почистих с тел прочиствах е видех се в приключение ... накрая вече пръскаше бензин а преди само капеше и почнах да се радвам че ще върви и на газ и на бензин ... е да ама не :@ на бензин за да не изгасне тряя го държа на 3000 оборота иначе веднага гасне :Х на газ пък ептен неще ... за днес толкова че ако бях продължил щях да счупа нещо :help: :help: :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.09.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 504 `72
Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.

Re: Ето и наща история :)

Мнение от Тато » 24 Авг 2011, 23:50

Карбураторчето, освен ускорителна помпа има дифузьори, жигльори горивни, жигльори за какво ли още не, пусково устройство, поплавък, иглен клапан, ниво на гориво в поплавъкова камера и така-нататък. С едното чистене на помпичката, не очаквай да тръгне адекватно. Купуваш коресилин, количество за 20 лева и киснеш. Но, разглобен на съставни части, колкото можеш повече. Продухваш със сгъстенвъздух и отново киснеш, миеш, докато не изхабиш всичкия тоя коресилин. Редно е са поровиш в съответната литература и да погледнеш, какви комбинации от жигльори са дали там разни хора, които са мислили тия карбуратори. И според тях да си намериш нови такива, ама с гарнитурки също. Няма значение, че работи на газ. Трябва да можеш да караш колата И на бензин. Вярвай, веднъж ще ти потрябва и е хубаво да може.

Какво ли давам акъл само, моят е същия задръстен тумор, с разликата че изобщо не може да работи с бензин. Ама, това няма значение - мен ме мързи да го подхвана, но ти така и така си го започнал, поне дае сега, а не да разглобяваш по сто пъти за едно. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вече спокойно ;д
Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi

Re: Ето и наща история :)

Мнение от E21_fans » 11 Сеп 2011, 22:30

Имаме напредъъъък :lol: за жалост вече има и друг проблем ...
Карба се оправи работи перфектно даже и на газ :Д но ... завой ... чакъл... и 30 км в час и задна лява страна в един бетонов канал ии ... абе лошооо лошоооо :Х нищо ще се оправиии ! :Д намерил съм гараж да я складирам ии се почва бой по ламарините и малко кит и се продължава напред ! :Д
Като го снимам ще постна снимки да кажете колко е лошо положението :(

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: вече спокойно ;д
Мечтае да кара: Е21 323i , 850CSi

Re: Ето и наща история :)

Мнение от E21_fans » 20 Сеп 2011, 9:14

:confused: :confused: Проблем голям ... при удара май купето се е изкривило :( чакам тия дни да дойде един фр да каже ... ако не е кривнало се почва правене ако е криво ... купето отива там кадето не трябва да ходи никоя акула :Х

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 3.04.2011
Местоположение: София
Кара: каквото набара:)

Re: Ето и наща история :)

Мнение от taran » 21 Сеп 2011, 19:53

E21_fans написа::confused: :confused: Проблем голям ... при удара май купето се е изкривило :( чакам тия дни да дойде един фр да каже ... ако не е кривнало се почва правене ако е криво ... купето отива там кадето не трябва да ходи никоя акула :Х


Я,тури някоя снимка да видя каква сте я свършили.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Ето и наща история :)

Мнение от VesoPesa » 21 Сеп 2011, 23:58

Не че нещо, ама преди да мръдне купето, ще изкривиш моста, а за да изкривиш моста носача трябва да прилична на нещо трудно за описание ;)

Ако те притеснява толкова, идеи някъде на стенд да ти я измерят ;)
Гледам си около София, можеш да идеш един сервиз при Дару Кар, имат стенд за 15(май толкова) точково измерване на геометрията на купето ;)
За точното местонахождение и нещо ориетировъчно като цена питай този > ЦЪК < човек ;)

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Ето и наща история :)

Мнение от Lenco » 22 Сеп 2011, 0:03

.....и няма биалетки, тва да не е опел или е36.
Изображение

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook