Още една Акулка ;)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
За жалост т'ва ще да е най-добрия вариант... сега ще се разтърся от каква лада ще е най-удачен избор... лошото е че не исках да става франкенщайн...
От Алеко, няма ли да е по-добре, нали бяха копнали този двигател или аз се бъркам ?
От Алеко, няма ли да е по-добре, нали бяха копнали този двигател или аз се бъркам ?
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Още една Акулка ;)
абе нали М10 беше копиран за Москвич ... та там с какъв карбуратор са?
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
TheStorm написа:абе нали М10 беше копиран за Москвич ... та там с какъв карбуратор са?
Това е въпросът, сега ще се поразровя и ще видим какво се случва, той добре беше копиран ама помня , че точно с карба имаше проблеми Москвича.
- retro.boy28
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 5.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: предимно читави М10-ки :D
Re: Още една Акулка ;)
Карбуратор на М10 става от Лада 1600 "ДААЗ" прави се единствено преходен фланец към колектора и си храни мотора перфектно. Но не взимай Солекс от Лада Самара,защото е тегав за настройка и незнам как пасва С твоето жило с леко преправяне ще стане. На е30 м10б18 е правено,но то няма кой знае какво значение
Ентусиазмът е заразен. Ти можеш да започнеш епидемия!!!
deyan-enchev написа:Моята по минимум 2-3 пъти на ден я припалвам БЕЗ акумулатор със Спрей ЕТЪР ... супер яко дъни аванса, ама клапаните са здрави.
- Тато
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Още една Акулка ;)
Чакайте, чакайте. Защо бързате да правите глупости. Спрете се. Не си могъл да направиш едно нещо и хайде веднага- радикална смяна. Чакай малко, не се прави така. Не работи толкова прибързано.
Кажи какъв ти е модела на карбуратора? Ама не тоя дето пише в книгата, ами конкретния, който е в момента на твоя мотор. След това му направи 1-2 снимки да го видим и ние. Като не стане с баене, вземи го донеси. Като не стане - ще ти дадем един друг карбуратор и си готов. Какво толкова тръгнахте да хвърляте, преправяте и Жигулясвате? Недей така толкова. Ладовия карбуратор в интерес на истината е удачен вариянт за 1600 и 1800 М10. Вярно, правено е безброй пъти, работи успешно и по-добре от оригинален, амортизиран карбуратор. Проклетия ДААЗ - става само за кофата с боклук. Ползва се Вебер 2106-.......с механично отваряне на 2-ра камера. Най-простия и ремонтнопригоден вариянт при необходимост вече от поставяне на неоригинален карбуратор.
Не само Самаровия Солекс е труден за настройване, ами всички Солекси са такива. И на Самара, и на Пежо, и на Бмв, и каквото и да било във всичките им разновидности, еднокамерни, двукамерни, двойни, десеторни, капризни са.
Кажи какъв ти е модела на карбуратора? Ама не тоя дето пише в книгата, ами конкретния, който е в момента на твоя мотор. След това му направи 1-2 снимки да го видим и ние. Като не стане с баене, вземи го донеси. Като не стане - ще ти дадем един друг карбуратор и си готов. Какво толкова тръгнахте да хвърляте, преправяте и Жигулясвате? Недей така толкова. Ладовия карбуратор в интерес на истината е удачен вариянт за 1600 и 1800 М10. Вярно, правено е безброй пъти, работи успешно и по-добре от оригинален, амортизиран карбуратор. Проклетия ДААЗ - става само за кофата с боклук. Ползва се Вебер 2106-.......с механично отваряне на 2-ра камера. Най-простия и ремонтнопригоден вариянт при необходимост вече от поставяне на неоригинален карбуратор.
Не само Самаровия Солекс е труден за настройване, ами всички Солекси са такива. И на Самара, и на Пежо, и на Бмв, и каквото и да било във всичките им разновидности, еднокамерни, двукамерни, двойни, десеторни, капризни са.
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Тато написа:Чакайте, чакайте. Защо бързате да правите глупости. Спрете се. Не си могъл да направиш едно нещо и хайде веднага- радикална смяна. Чакай малко, не се прави така. Не работи толкова прибързано.
Кажи какъв ти е модела на карбуратора? Ама не тоя дето пише в книгата, ами конкретния, който е в момента на твоя мотор. След това му направи 1-2 снимки да го видим и ние. Като не стане с баене, вземи го донеси. Като не стане - ще ти дадем един друг карбуратор и си готов. Какво толкова тръгнахте да хвърляте, преправяте и Жигулясвате? Недей така толкова. Ладовия карбуратор в интерес на истината е удачен вариянт за 1600 и 1800 М10. Вярно, правено е безброй пъти, работи успешно и по-добре от оригинален, амортизиран карбуратор. Проклетия ДААЗ - става само за кофата с боклук. Ползва се Вебер 2106-.......с механично отваряне на 2-ра камера. Най-простия и ремонтнопригоден вариянт при необходимост вече от поставяне на неоригинален карбуратор.
Не само Самаровия Солекс е труден за настройване, ами всички Солекси са такива. И на Самара, и на Пежо, и на Бмв, и каквото и да било във всичките им разновидности, еднокамерни, двукамерни, двойни, десеторни, капризни са.
Meрси за съвета Тато, Solex 1B2 ми е карбураторчето в момента.. снимки няма да мога да постна още доста време.., ако не сте забелязали не съм писал от доста време и си има доста причини...
Покрай другите неща ми се насъбраха доста глупости на главата като... евентуално прекъсване на университета (финансово и поради невзети изпити), нямам пари за общежитие, до края на месеца съм на работа, , което означава 0 лв. отивайки за колата в най-добрия случай..... и за капак приятелката започна да се държи странно , но идва и по-лоши момент... лошия момент.. ако я оставя така някъде чисто и просто ще изгние, за това мисля че ще е най-добре да се разделя с колата... просто не ми е писано сега да се занимавам с нея, нито имам пари, нито време, надявам се някой колега да я хареса и продължи от там където аз я оставям
Колата я пускам за продажба с цена 600лв.без акумулатор и 660лв. с чисто нов акумулатор.., колата я продавам до 30 Октомври, до тогава ако не намери купувач ще заминава на гробищата за жалост... трябват ми пари.
Ако някой модератор счете , че темата е за ключ нека да я заключи.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Още една Акулка ;)
Историята е лоша, но доста ентусиасти се е случвала. Ти сам си знаеш, но 600 са за месец или два, после, помисли да не съжаляваш.
Тая приятелка дето гледа странно кат няма кинти да знаеш, не е твоята, по-добре нея смени, не барай акулчето.
Дано има по-добро продължение
Тая приятелка дето гледа странно кат няма кинти да знаеш, не е твоята, по-добре нея смени, не барай акулчето.
Дано има по-добро продължение
- taran
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Още една Акулка ;)
Пратих хабер на едни юнаци дето търсеха акулка,барем,да не ходи на вторични.
- retro.boy28
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 5.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: предимно читави М10-ки :D
Re: Още една Акулка ;)
Lenco написа:Историята е лоша, но доста ентусиасти се е случвала. Ти сам си знаеш, но 600 са за месец или два, после, помисли да не съжаляваш.
Тая приятелка дето гледа странно кат няма кинти да знаеш, не е твоята, по-добре нея смени, не барай акулчето.
Дано има по-добро продължение
Подкрепям напълно! Помисли добре,защото това са супер малко пари и после ще съжаляваш за акулчето
Ентусиазмът е заразен. Ти можеш да започнеш епидемия!!!
deyan-enchev написа:Моята по минимум 2-3 пъти на ден я припалвам БЕЗ акумулатор със Спрей ЕТЪР ... супер яко дъни аванса, ама клапаните са здрави.
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
Хора напълно ви разбирам, но ако не запиша семестъра прекъсвам... имам и доста други неща на главата, главно финансови, което си е доста голям проблем... тези 600лв. по-голямата част ще отидат главно в уни-то... (общежитие, сместър, учебници)... в началото на лятото като я взимах си мислех, че ще мина по-леко с парите заради работата, но уви нещата не са толкова розови както винаги...
Таран - пиши ако има развитие...
Таран - пиши ако има развитие...
- taran
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Още една Акулка ;)
shrekypz написа:
Таран - пиши ако има развитие...
Доколкото разбрах имате сделка .Момчетата са ентусиасти.
- shrekypz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Студентски град / Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 405 GRi 1.9
- Мечтае да кара: BMW E28 520i @1987
Re: Още една Акулка ;)
О да, колата вече е в София и си има нов собственик, честито на момчетата...
Екшъна беше голям, но тепърва предстои
Екшъна беше голям, но тепърва предстои
- taran
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Още една Акулка ;)
Е,другата седмица ще я видя на живо.Май ще има продължение темата.
- Тато
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Още една Акулка ;)
Така, така. Ами, ясно, каква е работата. Сега, аз като по-дърт съм длъжен да кажа някои работи. Ама ги вземи на вътре. На дневен план е нуждата от еднодневен размисъл. Жоре, вярвам ще ме разбереш правилно. От всичко казано до тук, само една грешка искаш да направиш. Не прекъсвай. Груба грешка! Не я прави. В смисъл, точно това не го прави и ако трябва, в такъв случай разкарай тая кола. Може да те кефи, може и мен да ме кефи, но 2 дини под една мишница - трудно. Не, че е невъзможно, но си твърде млад и непорочен, за да се хабиш толкова за ....... кауза пердута. Колкото й вземеш - вземи и записвай. Не си проваляй най-хубавите години - години на младост, свобода, студенски живот и..... разврат. Това трябва да го сложиш за главен приоритет. Нямаш представа, как ми липсва София, животът, ТУ-то, хората, развратът, к**ва, лекциите, ровенето по цели нощи из буквари, таблици, уравнения и в крайна сметка подобни работи. Недей прави грешни маневри, ами се напъни. Имаш вид и не само вид на кадърен човек. Аз съм убеден, че подхванеш ли го сериозно- ще стане. Онзи горе гледа. Ама, много-много не му разчитай де.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани