Струва ли си?
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Струва ли си?
Е 21
2(3) Врати
Ел. Огледала
Лети джанти
Металик
Седан
Шибедах
година: 1982
пробег: 250 000 км

2(3) Врати
Ел. Огледала
Лети джанти
Металик
Седан
Шибедах
година: 1982
пробег: 250 000 км


- niki fire
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 498
- Регистриран на: 7.05.2005
- Местоположение: Chicago, Sofia
е то така едвали някои може да ти каже ,зависи във какво състояние
Прецени си сам то винаги ще има какво да се прави по колата ,забрави за варянта качваш се и караш без да правиш освем ако не вкараш няколко пъти по 800лв , но пък е интересно и избора за Е21 е добър. Кажи със какъв двигател е ?????????

Прецени си сам то винаги ще има какво да се прави по колата ,забрави за варянта качваш се и караш без да правиш освем ако не вкараш няколко пъти по 800лв , но пък е интересно и избора за Е21 е добър. Кажи със какъв двигател е ?????????

niki fire написа:е то така едвали някои може да ти каже ,зависи във какво състояние![]()
Прецени си сам то винаги ще има какво да се прави по колата ,забрави за варянта качваш се и караш без да правиш освем ако не вкараш няколко пъти по 800лв , но пък е интересно и избора за Е21 е добър. Кажи със какъв двигател е ?????????
Добър ли? иначе двигатела е 1.8, имам предвид дали съм на сметка да оправя тази кола, като я зема за тези пари или да не се занимавам?
първо трябва да си наясно какво точно искаш от тази кола.
тя няма да става за гонки или нещо от сорта поне докато не ревнат 6 гърла
Освен тези 800 ще ти се наложи да дадеш поне още толкова.Принципно е стар модел части се намират от добри колеги които /за нови забрави/ имат по 2-3 разглобени по мазета
и такива дето си влачат резерви по багажниците (те си знаят кои са)
Колиците са добри, носят си своя чар, но като всяка стара кола си има свойте капризи така че трябва да си готов за това.Но точно в това се крие чара им да те изненадва с нещо ново
И мен ме изненада една преди малко и ще ходя да помагам да си я приберем с колегата Gecalliсa ама каде ще я приберем тоя път в гараж или в "надин" е още неизвесна величина
Ако си фен на марката и си готов да се бориш за нея не се замисляй взимай колата и скачай смело напред.Само после да не вдигнеш ръце от нея няма да я вземем (за части само
)
Успех
тя няма да става за гонки или нещо от сорта поне докато не ревнат 6 гърла

Освен тези 800 ще ти се наложи да дадеш поне още толкова.Принципно е стар модел части се намират от добри колеги които /за нови забрави/ имат по 2-3 разглобени по мазета



Колиците са добри, носят си своя чар, но като всяка стара кола си има свойте капризи така че трябва да си готов за това.Но точно в това се крие чара им да те изненадва с нещо ново



Ако си фен на марката и си готов да се бориш за нея не се замисляй взимай колата и скачай смело напред.Само после да не вдигнеш ръце от нея няма да я вземем (за части само

Успех

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
ти нали не си мислиш че тва са и км.
може но минимум по-две
ма тва ти е най-малкия проблем 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
100ian написа:ами мога да ти кажа ако си толкова запален пробваи рано сутринта докато са минус градусите на вънка ако хубавата кукла запали без проблем направо си тръгваи с нея значи има още доста живот братле ако ли не запали ще си намериш доста работа за тези пари иначе си струва (800) тръпката[/list][/u]
Хех, колега тя мойта убавица там и е силата бре - сутрин пали от половинка!!!
Виж като загрее е друга работата



Въпреки това си е кошница и не знам кога ще тръгне както на батко и и се иска.
Всъшност знам де - като ми останат 3000 лв. излишни ще стане изруд

- niki fire
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 498
- Регистриран на: 7.05.2005
- Местоположение: Chicago, Sofia
абе моита акула пали без проблем по всяко време сутрин вечер няма значение обаче ,ех винаги го има това обаче
имам проблем със паленето на бензин ,на газ пали без проблем после си прехвърлям на бензин и ок помпата си качва после я загасям на бензин след това я паля на бенз и всичко е ОК ,но като я оставя цяла нощ и сутрин неще да пали на бензин ,много кофти то идеата е сутрин да паля на бензин и после на газ ама неще 



26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани