Въпрос за строукър на М10?

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Въпрос за строукър на М10?

Мнение от KriK4eTo » 09 Май 2011, 17:31

Ами веднъж пробвах да го направя със старите болтове и сякаш се разтегнаха няколко от от тях. Стеблата на болтовете са изтънени на 10мм може би затова се разтягат. Виж ако намериш ладови болтове с стъпка 1,5 може да ги ползваш доживот :mhihi:
Изображение


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Въпрос за строукър на М10?

Мнение от KriK4eTo » 25 Май 2011, 18:59

Тия литрите ги нямат за нищо....., това ще бъде интересен 4-цилиндров мотор. Бая големи клапани ще му трябват за атмосферен вариант, а на двулитровата глава хич не са малки заводските. Колко ли може да понесе главата за портване към по-големи клапани според Вас? :conf:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Въпрос за строукър на М10?

Мнение от TukBaTa » 25 Май 2011, 19:06

не много повече ... пък и цената на този кит е неразумно висока ... идеята на темата беше дали да се ползва вал от с14 и вие ме разубедихте ... какво остава да се дадат едни 10к лв за нещо такова :) все пак е интересно... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: Въпрос за строукър на М10?

Мнение от teao » 26 Май 2011, 12:33

В сток варянт главата ще стига за такъв кит на 5500 да е над 200 к.с от 2,6...

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook