635 csi
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- E-24
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 11.04.2002
- Местоположение: София
- Кара: E21
- Мечтае да кара: E21
- Детайли за колата: червена
- ZARAZA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 13.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е21..Е28 и Е46
- Мечтае да кара: лагерна количка
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: 635 csi
Много добра кола.Евала на собственика. 

BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- The BigBadWolf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 9.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e12,e23,e24,e30 cabrio,е36/7,е38
- Мечтае да кара: нищо, което все още да нямам...
Re: 635 csi
Ехаа, кога успяхте да я снимате, бях точно 5 минути в магазина...
А относно Алпинското й потекло, колата си е оригинална алпина, но за съжаление преди да я купя е била добре разграбена и все още се мъча да я върна в оригинален вид...
Нищо де, вижда му се края, поръчал съм всичко оригинално, без скоростния лост (след джантите и капачките парите се изпариха...) и скоро време ще я зглобя и наснимам
ПС: ето малкото доказателство -

А относно Алпинското й потекло, колата си е оригинална алпина, но за съжаление преди да я купя е била добре разграбена и все още се мъча да я върна в оригинален вид...

Нищо де, вижда му се края, поръчал съм всичко оригинално, без скоростния лост (след джантите и капачките парите се изпариха...) и скоро време ще я зглобя и наснимам

ПС: ето малкото доказателство -
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The BigBadWolf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 9.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e12,e23,e24,e30 cabrio,е36/7,е38
- Мечтае да кара: нищо, което все още да нямам...
Re: 635 csi
П.С. Малко инфо за феновете -
Колата е купе е24, но произведено 1979, тоест старата 24ка, базирана на е12, а не на е28... Моделът е бил 633CSi със запалване Bosch Motronic 1. Доколкото успях да разровя историята, предвид, че Алпина в същност съществува като самостоятелна марка чак от 1983година, когато за пръв път е призната от TUV за фирма производител, а не просто тунинг, Аплина развиват първата си официална модификация на купе е24 чак от новата му генерация 81-87. Преди това алпина е24ки са се правели по поръчка на клиента, който предваритено си закопува БМВ от...БМВ... и след това се доработва, като преди 80та алпина са предлагали две модификации - B2 (2,8 карбуратор) и B8 (3.2 Motronic), като за донори съответно ползвали 628CS и 633CSi
Ето малкото данни, който намерих в интернет:
http://www.history-of-cars.com/php/bmw/1977-e24-alpina-b8.php
http://www.alpinacars.allegos.com/history/history_fr.htm
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E24
А конкретната кола в някакъв момент около '98ма се появява в BG под формата на 635CSi и така е и по документи, като следи от оригинала на лице бяха алпина 5-степенната обратна механична кутия, 4-те амортесьора Bilstein-alpina (B6 sport), като задните бяха изтекли, двигателя, но с компютър от стандартно 635 и въпросната табелка, хвърлена в жабката...
От мен толкова за сега и като има ново инфо ще ви държа в течение!
Колата е купе е24, но произведено 1979, тоест старата 24ка, базирана на е12, а не на е28... Моделът е бил 633CSi със запалване Bosch Motronic 1. Доколкото успях да разровя историята, предвид, че Алпина в същност съществува като самостоятелна марка чак от 1983година, когато за пръв път е призната от TUV за фирма производител, а не просто тунинг, Аплина развиват първата си официална модификация на купе е24 чак от новата му генерация 81-87. Преди това алпина е24ки са се правели по поръчка на клиента, който предваритено си закопува БМВ от...БМВ... и след това се доработва, като преди 80та алпина са предлагали две модификации - B2 (2,8 карбуратор) и B8 (3.2 Motronic), като за донори съответно ползвали 628CS и 633CSi
Ето малкото данни, който намерих в интернет:



А конкретната кола в някакъв момент около '98ма се появява в BG под формата на 635CSi и така е и по документи, като следи от оригинала на лице бяха алпина 5-степенната обратна механична кутия, 4-те амортесьора Bilstein-alpina (B6 sport), като задните бяха изтекли, двигателя, но с компютър от стандартно 635 и въпросната табелка, хвърлена в жабката...
От мен толкова за сега и като има ново инфо ще ви държа в течение!

- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: 635 csi
The BigBadWolf написа:П.С. Малко инфо за феновете -
Колата е купе е24, но произведено 1979, тоест старата 24ка, базирана на е12, а не на е28... Моделът е бил 633CSi със запалване Bosch Motronic 1. Доколкото успях да разровя историята, предвид, че Алпина в същност съществува като самостоятелна марка чак от 1983година, когато за пръв път е призната от TUV за фирма производител, а не просто тунинг, Аплина развиват първата си официална модификация на купе е24 чак от новата му генерация 81-87. Преди това алпина е24ки са се правели по поръчка на клиента, който предваритено си закопува БМВ от...БМВ... и след това се доработва, като преди 80та алпина са предлагали две модификации - B2 (2,8 карбуратор) и B8 (3.2 Motronic), като за донори съответно ползвали 628CS и 633CSi
Ето малкото данни, който намерих в интернет:
http://www.history-of-cars.com/php/bmw/1977-e24-alpina-b8.php
http://www.alpinacars.allegos.com/history/history_fr.htm
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E24
А конкретната кола в някакъв момент около '98ма се появява в BG под формата на 635CSi и така е и по документи, като следи от оригинала на лице бяха алпина 5-степенната обратна механична кутия, 4-те амортесьора Bilstein-alpina (B6 sport), като задните бяха изтекли, двигателя, но с компютър от стандартно 635 и въпросната табелка, хвърлена в жабката...
От мен толкова за сега и като има ново инфо ще ви държа в течение!
Сигурен бях, че е твоя

Поздрави - Иван (от Декарт)


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- nappyboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e21 316 м20б25
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: 635 csi
браво за автомобила 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: 635 csi
The BigBadWolf написа:А относно Алпинското й потекло, колата си е оригинална алпина, но за съжаление преди да я купя е била добре разграбена и все още се мъча да я върна в оригинален вид...![]()
ПС: ето малкото доказателство -
Ами, Жоро, В такъв случай, доколкото аз разбирам от "Алпина" - ти имаш изключително рядък модел....

Защото самите Алпина не го споменават никъде - че са били правени В8 с 3.3 двигател, като говорим за е24.
Има някакви сведения за е24 с М30В32 двигател (той се води като 3.3), който е бил с Л-джетроник, а не с Мотроник - и най-важното - такива имало само 6 бройки. Табелките на другаря Бовензипен се слагат точно там, където е снимана и твоята, но са оформени по друг начин - като говорим за онези години. И пак повтарям - доколкото знам, без да имам претенциите да знам всичко, възможно е да имам пропуски в "образованието" си.

Виж иначе В8 има много, ама наистина много, но в купе на е36 и е46, но пак има разминаване - В8 с 4.0 и 4.4 двигател - това го казвам по памет, а моделът с 3.3 двигател е В3. Затова, бих казал, че и табелката е уникална...
Иначе, би трябвало да има и други белези, че е била Алпина, колкото и да са я разграбили.
И като епилог ще добавя - изобщо не е витално важно - дали е оригинална Алпина или не - важното е, че си успял да я намериш, да я купиш и приведеш в този вид, в който я виждаме на снимките. И за което благородно ти завиждам...
Нека те радва още дълги години

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: 635 csi
Респект колега! Притежаваш истински уникат от най-красивата серия от акулите на БМВ 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- The BigBadWolf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 9.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e12,e23,e24,e30 cabrio,е36/7,е38
- Мечтае да кара: нищо, което все още да нямам...
Re: 635 csi
DEMIURGE написа:The BigBadWolf написа:А относно Алпинското й потекло, колата си е оригинална алпина, но за съжаление преди да я купя е била добре разграбена и все още се мъча да я върна в оригинален вид...![]()
ПС: ето малкото доказателство -
Ами, Жоро, В такъв случай, доколкото аз разбирам от "Алпина" - ти имаш изключително рядък модел....![]()
Защото самите Алпина не го споменават никъде - че са били правени В8 с 3.3 двигател, като говорим за е24.
Има някакви сведения за е24 с М30В32 двигател (той се води като 3.3), който е бил с Л-джетроник, а не с Мотроник - и най-важното - такива имало само 6 бройки. Табелките на другаря Бовензипен се слагат точно там, където е снимана и твоята, но са оформени по друг начин - като говорим за онези години. И пак повтарям - доколкото знам, без да имам претенциите да знам всичко, възможно е да имам пропуски в "образованието" си.На табелките основната част на надписите и емблемата са такива, но моделът не го пише като В8 3.3 coupe, както и серийният номер, а би трябвало да е само В8 и серийният номер - и то не ецван, а щампован на специално поле. Табелките, оформени по начина на тази, която си снимал, се слагат на по-късните модели.
Виж иначе В8 има много, ама наистина много, но в купе на е36 и е46, но пак има разминаване - В8 с 4.0 и 4.4 двигател - това го казвам по памет, а моделът с 3.3 двигател е В3. Затова, бих казал, че и табелката е уникална...
Иначе, би трябвало да има и други белези, че е била Алпина, колкото и да са я разграбили.
И като епилог ще добавя - изобщо не е витално важно - дали е оригинална Алпина или не - важното е, че си успял да я намериш, да я купиш и приведеш в този вид, в който я виждаме на снимките. И за което благородно ти завиждам...
Нека те радва още дълги години
Мерси за инфото колега, аз вече бая време се опитвам да намеря данни за ранното производство, камоли начин да си сверя колата с някаква база данни, но уви, за разработки преди '80-'81 почти нищо не излиза... До колкото се усведомих в някакъв фенски алпина регистър (не съм сигурен колко е достоверен обаче) моделът В8 на старото е24 се базира бърху 633Csi като донор, а за двигател ползват наличното решение за е9 и е12 - M30B32 с уголемен размер на клапаните и по-аграсиван разпределителен вал, но този вариант е с Мотроник като на първата 635CSi (S30B35LE) и бройките там бяха 32...
А що се отнася до надписа на плочката вече никаква информация не намирам, но е същия и на тази, която е нитвана в коша...
П.С. не знам дали помниш, но преди около 5 години, когато я купих полунасипна, ти беше един от първите участници в реставрацията - даде ми казанчето за антифриз от една твоя е12-ка, докато дойде новото от дару, понеже моето се беше взривило...

Поздрави на всички и не забравяйте за добрите стари акули...

Re: 635 csi
The BigBadWolf написа:П.С. не знам дали помниш, но преди около 5 години, когато я купих полунасипна, ти беше един от първите участници в реставрацията - даде ми казанчето за антифриз от една твоя е12-ка, докато дойде новото от дару, понеже моето се беше взривило...
Е как да не помня


Re: 635 csi
Всъщност не знаех, че казанчето е точно за тази е24-ка. Нали имаше и още една е24-ка или я бъркам с е23-ката?
Иначе си спомням, как по жълтата преса пишеше, как си тръгнал към морето и си бил понапънал колата... и двигателят ти бил казал "баста", та после си умувал как да я прибереш... Това е разбира се - в кръга на шегата.
За валовете по алпинските двигатели си прав - други ъгли и може би малко по-стръмни и високи гърбици. И за клапаните си прав - това го правят и Алпина и Хартге или май беше Шницер, но мисля че не и за този двигател, освен ако някой не е решил да направи копи и пейст на главата, защото и версията 3.0 и 3.2 са сравнително разтоварени двигатели (без 3-литровия двигател за "спортни" нужди при моделите преди е12 и е24), в сравнение с 2.8 и 3.5. Та това с по-големите клапани го правят за 3.5 със сигурност, както и двойните пружини доста преди да дойде ерата на е34.
Иначе пак казвам, дали е Алпина или не - вече не е важно, нали сегашният двигател вече е друг, но аз на твое място, за душевен комфорт бих драснал един имейл до Алпина, придружен със снимки на табелките и на цялата кола - тъкмо да видят, че се полагат грижи. Вярвам, че те ще ти отговорят и тогава няма да има нужда да се осланяш на непроверени данни от разни сайтове.
Иначе си спомням, как по жълтата преса пишеше, как си тръгнал към морето и си бил понапънал колата... и двигателят ти бил казал "баста", та после си умувал как да я прибереш... Това е разбира се - в кръга на шегата.
За валовете по алпинските двигатели си прав - други ъгли и може би малко по-стръмни и високи гърбици. И за клапаните си прав - това го правят и Алпина и Хартге или май беше Шницер, но мисля че не и за този двигател, освен ако някой не е решил да направи копи и пейст на главата, защото и версията 3.0 и 3.2 са сравнително разтоварени двигатели (без 3-литровия двигател за "спортни" нужди при моделите преди е12 и е24), в сравнение с 2.8 и 3.5. Та това с по-големите клапани го правят за 3.5 със сигурност, както и двойните пружини доста преди да дойде ерата на е34.
Иначе пак казвам, дали е Алпина или не - вече не е важно, нали сегашният двигател вече е друг, но аз на твое място, за душевен комфорт бих драснал един имейл до Алпина, придружен със снимки на табелките и на цялата кола - тъкмо да видят, че се полагат грижи. Вярвам, че те ще ти отговорят и тогава няма да има нужда да се осланяш на непроверени данни от разни сайтове.
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани