Проблем с глава на Е21-ца 323i

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 8.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Е21 323i, BMW Е46 323Ci
Мечтае да кара: BMW Е31 850i

Проблем с глава на Е21-ца 323i

Мнение от MSG » 08 Авг 2010, 19:21

Здравейте.Бих искал да ви питам нещо и отговорът ми трябва спешно.Може ли да се вземе мотор на глава от Е30,2000 кубика(320) и да се сложи на Е21 323i?Същата ли е и има ли някакъв проблем?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Проблем с глава на Е21-ца 323i

Мнение от Louis » 08 Авг 2010, 21:50

Няма проблеми почти същата е. Слагай смело.
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 8.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Е21 323i, BMW Е46 323Ci
Мечтае да кара: BMW Е31 850i

Re: Проблем с глава на Е21-ца 323i

Мнение от MSG » 09 Авг 2010, 19:01

Благодаря ти за бързия отговор.Сега ще ти споделя и нещо друго.Сложихме я тази въпросната глава,обаче се появи едно чукане,което със старата глава го нямаше.Ходихме къде ли не,казаха ни,че е от вал или кобилица на първи или втори цилиндър.Накрая отидохме при един монтьор и той ни каза,че до първи цилиндър не достига достатъчно масло.Сменихме тръбичката непосредствено над главата,която разпределя маслото над клапаните,това той ни каза да го направим и работата е отново същата.Ако може да ни посъветвате нещо ще сме ви много благодарни!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с глава на Е21-ца 323i

Мнение от Lenco » 09 Авг 2010, 20:32

Вала и кобилиците как са? Понякога клапана или регулиращия ексцентрик се износват не правилно и луфта се прави само с микромер, пластината влиза плътно, но клапана пак си чука. опитай да направиш проблемните клапани без луфт да се ориентираш къде е проблема и после да го отстраняваш.
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook