Sharky
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Sharky
Здравейте!
Малко ми е странно, че пиша тук....
Всъщност тайничко съм се надявал да се представя пред вас с друг модел - Е12 с малкия стоп, но и това е добро начало (или поне така си мисля)
автомобила е производство април 1981, M10B18 с карбуратор pierburg 2B4, 4 степенна скоростна кутия и ел огледала, които не работят
приключихме с екстрите
ето 1-2 снимки, но в замяна имам много въпроси
-на мотора има някакво успокоително амортисьорче долу при тампона, има ли начин да се преработи и да се премахне?
-делкото е с комутатор и разни вакууми. някой има ли схема за центровка или настройка?
въобще ми трябва цялостна литература от към мотора за всички вакууми, електро, охлаждане и бензин
- как се настройва вратата? не е провиснала или крива, но иска много силно да се трясне, за да се затвори.
-нормално каква темература показва стрелката? къде стои температурния датчик? първоначално при мен показваше 12 без 5 ама какво ми хрумна да тупна таблото отгоре и стана 12:5 като стрелката играеше постоянно. разглобих километража, като мислих да препоявам наред, ама таблото се оказа мотометър с лентови кабели (2-те големи букси отзад + захранване на часовника + една малка странна буксичка с 2 кабела). открих също, че и капачката на разширителния съд не оплътнява добре, а имах навремето един мерцедес и съм си купил чисто нова капачка за него и сега се сетих да я сложа. в резултат на манипулацията таблото закова на 12 без 5 и няма никакви колебания. системата си направи налягане, но дълго време седя по средата между синьото и 12:00. с малко форсажи и ръчки из града закова на 15 без 5 и не мърда. парно има постоянно и е невероятно силно. на празен ход също не се губи парното. антифриз не губи грам та да питам случайно от някъде обезвъздушава ли се?
-патрона за палене се е прецакал - вкарваш ключа, завърташ да палиш, като запали пускаш ключа и не си задържа контакта - тоест гасне? някакви идеи? изкарали са ми някав гаден бутон
-имам малко поначупени пластмаски, кой продава Е21 на части? трябва ми щипка, на която се закача предния сенник (над главата) едно копче за топло/студено или другото за посоките на въздуха, че ми липсва вътре металното пинче. таблото ми е нацепено леко, но дразни, никилираното рингче на вътрешната дръжка на шофьорската врата, както и на външните ключалки никилираните кръгчета.
Малко ми е странно, че пиша тук....
Всъщност тайничко съм се надявал да се представя пред вас с друг модел - Е12 с малкия стоп, но и това е добро начало (или поне така си мисля)
автомобила е производство април 1981, M10B18 с карбуратор pierburg 2B4, 4 степенна скоростна кутия и ел огледала, които не работят
приключихме с екстрите
ето 1-2 снимки, но в замяна имам много въпроси
-на мотора има някакво успокоително амортисьорче долу при тампона, има ли начин да се преработи и да се премахне?
-делкото е с комутатор и разни вакууми. някой има ли схема за центровка или настройка?
въобще ми трябва цялостна литература от към мотора за всички вакууми, електро, охлаждане и бензин
- как се настройва вратата? не е провиснала или крива, но иска много силно да се трясне, за да се затвори.
-нормално каква темература показва стрелката? къде стои температурния датчик? първоначално при мен показваше 12 без 5 ама какво ми хрумна да тупна таблото отгоре и стана 12:5 като стрелката играеше постоянно. разглобих километража, като мислих да препоявам наред, ама таблото се оказа мотометър с лентови кабели (2-те големи букси отзад + захранване на часовника + една малка странна буксичка с 2 кабела). открих също, че и капачката на разширителния съд не оплътнява добре, а имах навремето един мерцедес и съм си купил чисто нова капачка за него и сега се сетих да я сложа. в резултат на манипулацията таблото закова на 12 без 5 и няма никакви колебания. системата си направи налягане, но дълго време седя по средата между синьото и 12:00. с малко форсажи и ръчки из града закова на 15 без 5 и не мърда. парно има постоянно и е невероятно силно. на празен ход също не се губи парното. антифриз не губи грам та да питам случайно от някъде обезвъздушава ли се?
-патрона за палене се е прецакал - вкарваш ключа, завърташ да палиш, като запали пускаш ключа и не си задържа контакта - тоест гасне? някакви идеи? изкарали са ми някав гаден бутон
-имам малко поначупени пластмаски, кой продава Е21 на части? трябва ми щипка, на която се закача предния сенник (над главата) едно копче за топло/студено или другото за посоките на въздуха, че ми липсва вътре металното пинче. таблото ми е нацепено леко, но дразни, никилираното рингче на вътрешната дръжка на шофьорската врата, както и на външните ключалки никилираните кръгчета.
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Sharky
седалките ги снимах през стъклото, ако се чудите на петната
според вас тапицерията оригинална ли е? че не откривам дори 1 крив шев
според вас тапицерията оригинална ли е? че не откривам дори 1 крив шев
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Sharky
Кво Ви става на всички, цените на е36-е паднаха, що са фърляте на тия е21, аааааа човек не може да си намери части вече от вас.
Шега, жив и здрав да си да я караш.
Има ПДФ в мултимедията на сайта, на руски.
Ако вратата си стои на място, трябва да развиеш трите болта(май бяха толкова) на джагата, която стои на колоната, като използваш ударна отверка или нещо по-сериозно. Като я разхлабиш тя се движи нагоре-надоло и наляво-дясно. Местиш и пробваш. Във твоя случай може би малко навън.
Закачалките за сенници стават и от е28 и др. подобни антики.
За таблото, викай Господ.
За сега толкова.
Шега, жив и здрав да си да я караш.
Има ПДФ в мултимедията на сайта, на руски.
Ако вратата си стои на място, трябва да развиеш трите болта(май бяха толкова) на джагата, която стои на колоната, като използваш ударна отверка или нещо по-сериозно. Като я разхлабиш тя се движи нагоре-надоло и наляво-дясно. Местиш и пробваш. Във твоя случай може би малко навън.
Закачалките за сенници стават и от е28 и др. подобни антики.
За таблото, викай Господ.
За сега толкова.
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Sharky
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Sharky
брей, мнооо лаченка тая е21-ка браво, честита да ти е.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Sharky
Още една! Супер е! Поздравления!
Преди да опиташ да настройваш нещо по делкото, виж в какво състояние е и до каква степен си изпълнява правилно функциите карбуратора. С други думи - моят съвет е първо него да прегледаш.
А защо искаш да махнеш успокоителя на двигателя? Ако е заминал го смени. Ако го махнеш си мисля ще страдат тръбите на аспуха...
И аз съм на същото дередже с клемореда. И при мен има бутон. Някой да се сеща как да върнем нещата постарому?
Преди да опиташ да настройваш нещо по делкото, виж в какво състояние е и до каква степен си изпълнява правилно функциите карбуратора. С други думи - моят съвет е първо него да прегледаш.
А защо искаш да махнеш успокоителя на двигателя? Ако е заминал го смени. Ако го махнеш си мисля ще страдат тръбите на аспуха...
И аз съм на същото дередже с клемореда. И при мен има бутон. Някой да се сеща как да върнем нещата постарому?
- koky_1
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 10.05.2010
- Местоположение: Навсякъде, но не и вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: На бензин
- Мечтае да кара: На газ, мас и оцет
Re: Sharky
Честито, добра покупка.
Ако не е тайна, може ли да кажеш за колко я взе?
Ако не е тайна, може ли да кажеш за колко я взе?
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Sharky
някой може ли да ми каже, имам едно ел огледало, а пасажерското е без настройка, нямам и селектор за ляво/дясно огледало, само пинчето в 4-те посоки на кората на вратата.
къде е проблемът?
къде е проблемът?
Re: Sharky
В интерес на истината - не виждам проблем...
-- че има само едно ел. огледало?
-- че пасажерското е без настройка?
-- че няма селектор за огледалата?
Серийно се правят и по двата начина - с едно и две ел.огледала, и от там идват и другите разлики - демек в селектора - за едно и две огледала.
-- че има само едно ел. огледало?
-- че пасажерското е без настройка?
-- че няма селектор за огледалата?
Серийно се правят и по двата начина - с едно и две ел.огледала, и от там идват и другите разлики - демек в селектора - за едно и две огледала.
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Sharky
нямам селектор, нямам и механична ръчка за настройка, някак си тъпо ми се вижда така да са го измислили за "новия" тип огледало
искам да попитам и друго.. стъклата стават ли от Е28 или Е34 ранните, че да си потърся с подгрев
искам да попитам и друго.. стъклата стават ли от Е28 или Е34 ранните, че да си потърся с подгрев
Re: Sharky
Ако е за тези огледала, за които си мисля - ще станат от е28, за е34 не знам - много ми е ново като модел това БМВ - извън шарк сектора е
Най-добре се работи със снимков материал - за да не стават грешки.
Това, че нямаш ръчка за настройка за второто огледало - хмммм.... А стъклото на това огледало, като го напънеш отвън - върти ли се малко във всички посоки?
Май трябват снимки... - за да не счупиме нещо...
Най-добре се работи със снимков материал - за да не стават грешки.
Това, че нямаш ръчка за настройка за второто огледало - хмммм.... А стъклото на това огледало, като го напънеш отвън - върти ли се малко във всички посоки?
Май трябват снимки... - за да не счупиме нещо...
Re: Sharky
а аз очаквах да те видя в е46 ризил
станчев ко си я зел тая стара баба саламура ли ша я праиш
станчев ко си я зел тая стара баба саламура ли ша я праиш
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Sharky
Сваляш огледалото, махаш стъклото и изкорубваш механизма, има 4 болта. Вземаш механизъм от е30, е28 или е34 и го монтираш. До тук стана ел.
Прекарваш си кабели до лявата врата, взимаш копче от е21 или е28 със селектор дет му викаш и си ти.
Елементарно за 30 мин.
Прекарваш си кабели до лявата врата, взимаш копче от е21 или е28 със селектор дет му викаш и си ти.
Елементарно за 30 мин.
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Sharky
взех 2 огледала от Е30, но без стъклата. ще ползвам моторчетата (дано паснат на моите стъкла)
дайте такова копче?
дайте такова копче?
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Sharky
трябва ми такова копче, колега
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани