малко мунинг на м10
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
малко мунинг на м10
абе имам един Гарет и един кулер към него, малко свободно време и идеи да върша глупости.....дайте идеи от къде да хвана маслото за турбото. тея железа имат ли изводи за маслени кулери. ако имат ще е достатъчно ли налягането, да не лапне маслото на мотора?
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
чувал съм, (ама не съм виждал,че аз съм само 2.
че големите м30ки 3.0 и нагоре на е23 имат маслено охлаждане- на главата на масления филтър има холендри, т.е. изводи за маслото. от там се хваща за охлаждане, за турбина и т.н. мисля че главата на филтъра трябва да пасне на м10ковия блок. при всички случай требва да ги хванеш откъм масления филтъър, иначе не виждам откъде?
доколкото си спомням от лекцийте по механика на флуидите: "налягането във всички части на системата е еднакво, независимо от нейната дължина" или нещо такова, във всеки случай не би трабвало да е проблем. може би трябва да се помисли за некъв еднопосочен клапан, ама най вероятно гарета си има такъв.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
доколкото си спомням от лекцийте по механика на флуидите: "налягането във всички части на системата е еднакво, независимо от нейната дължина" или нещо такова, във всеки случай не би трабвало да е проблем. може би трябва да се помисли за некъв еднопосочен клапан, ама най вероятно гарета си има такъв.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: малко мунинг на м10
е да де ама ако хвана маслото от филтъра, трябва да се мисли някакъв "регулиращ"клапан за там иначе ще има -здравей Надин, здравей. Като лапне цялото налягане няма да има за мазане. За това питам дали има оставени изводи за маслен кулер.....или друг вариант да дадете?
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
не бе, колега moksika, няма да го лапне, и няма здравей надин да има (пази Боже), ако правилно съъм те разбрал: под кулер се има предвид маслен радиатор нали?
в тоя случай веднъж като се напълни тоя радиатор, заедно с тръбопроводите, т.е. обезвъздуши,
цялата сисътема е под налягане, и то е еднакво във всички нейни части части- на входа и на изхода на кулера - кулер, филтър и т.н, просто разширява6 масления кръг. сега клапана е нужен ( поне според мен) като спре да върти помпата да не се стича маслото обратно- от високата точка към по- ниските, ама това е много спорен въпрос- пъърво на главата на масления филтър си има такъв клапан, ако работи- няма проблеми. а и на самия кулер е много вероятно да има.
по тънък е въпроса с мазането на самото турбо, доколкото знам оста му се смазва пак от маслена магистрала , която се хваща пак от главата на филтъра, ама там на изхода мисля че налягането пада, в тоя случай може да го лапне, ама пак е относително, щото дебита нужен за мазане е много малък. за по сигурно- отвърташ датчика за налягане на маслото дето е отгоре на главата, завъърташ там един манометър и гледаш какво налягане в кви обороти дъържи, ако няма6 данните- има ги на руското ръководство, мога и аз да ти ги дам.
дано не съм изписъл много глупости, ама аз така ги виждам нещата, може да говорим за различни работи. може да погледнеж в секция тунинг, там пише интересни работи
в тоя случай веднъж като се напълни тоя радиатор, заедно с тръбопроводите, т.е. обезвъздуши,
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
по тънък е въпроса с мазането на самото турбо, доколкото знам оста му се смазва пак от маслена магистрала , която се хваща пак от главата на филтъра, ама там на изхода мисля че налягането пада, в тоя случай може да го лапне, ама пак е относително, щото дебита нужен за мазане е много малък. за по сигурно- отвърташ датчика за налягане на маслото дето е отгоре на главата, завъърташ там един манометър и гледаш какво налягане в кви обороти дъържи, ако няма6 данните- има ги на руското ръководство, мога и аз да ти ги дам.
дано не съм изписъл много глупости, ама аз така ги виждам нещата, може да говорим за различни работи. може да погледнеж в секция тунинг, там пише интересни работи
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: малко мунинг на м10
колега аз на мойта м20-ка съм си направил тройник от датчика за маслото да се смазва турбото и досега проблем нямам а за оттичането направо си направи трабичка на картера
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: малко мунинг на м10
Питах дали м10-ките по принцип имат маслен кулер/радиатор, защото мойта няма. Ако по принцип имат, значи има оставени изводи в блока(каквито аз не виждам) и ми се ще да хвана мазането от там. Ако нямат тогава ще е от масления филтър, искам да сътворя някаква бърза селска сглобка. Колкото да издържи Събора, далеч съм от мисълта да наливам пари в донора за тези работи. М20-ката после ще си я правя както си трябва....
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
moksika написа:Питах дали м10-ките по принцип имат маслен кулер/радиатор, защото мойта няма. Ако по принцип имат, значи има оставени изводи в блока(каквито аз не виждам) и ми се ще да хвана мазането от там. Ако нямат тогава ще е от масления филтър, искам да сътворя някаква бърза селска сглобка. Колкото да издържи Събора, далеч съм от мисълта да наливам пари в донора за тези работи. М20-ката после ще си я правя както си трябва....
e, конкретно никой не отговори на тоя въъпрос. аз лично не знам - но 99 процента съм сигурен че нямат. става и със тройник на мястото на масления датчик. точно за да си спести6 подобни бързи селски сглобки ти дадох идеята да вземе6 готова глава и маслен филтър от м30 с голяма кубатура, със заводски изводи.(след като м30 има такива изводи за допълнително мазане,не вярвам на м10 да слагат изводи на блока, доколкото м10 е 4цил.м30- технологично пройзводството се усложнява и оскъпява на такъв блок със изводи)
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
teao написа:Колега, ще дадеш ли данните за налягането на маслото?
Поздрави!
колега, имам проблем с компютъра дето ми съдържа бмв-ейското инфо.
поразрови се във форума за техническо ръководство (руско), пдф файл, за е21, е30. в краен случай и за е23, мисля че работното налягане на маслото на м10 и м30 е еднакво, ако е спешно, че тоя комп го мъча от бая време, и не мога да стигна до него. петък съм почивка, ако успея ще сваля данните за налягането.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: малко мунинг на м10
хммммм...тука са ще се вкарам в издирване на чарколяка
дайте една глава бе
![объркан :conf:](./images/smilies/confused.gif)
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
moksika написа:хммммм...тука са ще се вкарам в издирване на чарколякадайте една глава бе
е тук май си прав- за съжаление не мога да помогна. да ти кажа, наскоро гледах такъв мотор, и не забелязах въпросните холендри- ама не съм го гледал специално за това, хвърлих бегъл поглед в-ху дебитомера само, има една морга близо до цариградско, там съм виждал бая м30ки, не вярвам да ти поискат повече от 10-15 кинта за тоя чарк. ако те интересува, пиши на ЛС да ти обясня къде се намира.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: малко мунинг на м10
дай инфо...
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: малко мунинг на м10
Доколкото си спомням някой ми говореше, че може да се направи подобно нещо със една приставка на маслената помпа (между помпата и филтъра), която я имат всички мотори на опел c20xe, c20let, тъй като те фабрично си имат маслен кулер. Доколкото си спомням с нея ставало болт-он на бмв, но това е само по спомени ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: малко мунинг на м10
то ако става така .....най-ще е добре..ама треа да се види ![объркан :conf:](./images/smilies/confused.gif)
![объркан :conf:](./images/smilies/confused.gif)
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани