bmw 512i E12

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: София

bmw 512i E12

Мнение от bobbysup » 18 Май 2005, 14:27

Здравейте!

Купих си едно старо 512 Е12, 6 цил. Трябват ми някои части, при това спешно.
1. комплект кабели за свещи
2. перка за радиатор
3. ляв и десен шарнирен болт
4. ляв кормилен накрайник за щангата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 3.06.2004
Местоположение: ДС
Пол: Мъж
Кара: метро
Мечтае да кара: M Power Electrified

Мнение от Mr Charger » 18 Май 2005, 16:02

Здравей,
Първо БМВ 512 няма, но щом имаш 6-цил. Е12 вероятно е 520.
Второ, обърни се към Явор или bawareca :!:
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: София

520

Мнение от bobbysup » 18 Май 2005, 16:13

да де, 520i:)

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Re: bmw 512i E12

Мнение от Georgi » 18 Май 2005, 19:20

3. ляв и десен шарнирен болт
4. ляв кормилен накрайник за щангата[/quote]

Тези неща се въстановяват и то при това доста успешно.
Нови струват много,а стари не се знае какви са.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: София

бмв 520

Мнение от bobbysup » 18 Май 2005, 19:58

на струг ли се възстановяват? ама не е ли малко рисковано?:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Май 2005, 21:20

Не е на струг! Доколкото знам се пробиват и се пълнят с някаква пластмаса. Карам такива (накрайници + ябълки на рейката) пета година, а са пълнени от предишния собственик. Не мърдат! Имам и инфо къде са правени :lol:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 20 Май 2005, 10:34

ivantchoG написа:Не е на струг! Доколкото знам се пробиват и се пълнят с някаква пластмаса. Карам такива (накрайници + ябълки на рейката) пета година, а са пълнени от предишния собственик. Не мърдат! Имам и инфо къде са правени :lol:

аз съм реставрирал шарнирите на доста коли и ще споделя моя опит с вас.
когато шарнира е почнал да се преебава а маншона си е здрав и не влизало боклук между ябълковидния болт и корпуса няма проблеми да се пробие от долната страна и да се инжектира един спец калчук които уплътнява и няма проблеми. но когато има боклуци няма да стане нищо.
В такъв случай се одрязва долната част на шарнира и ябълковидния болт се вади , почиства се всичко от грес и кал.
заварява се една фтулка с вътрешна резба през която трябда мине болта (все едно удължавате корпуса с 2 см ) слагат се нови чашки след това болта и другата чашка а от долу във втулката се навива тапа която има фрезенг за отверка.
натягаш го до желаното положение и се слага шплент които не позволява да се одвие тапата.
И дори да се рзтропа след сума си години и километри може да се извади шплента да се обере луфта и пак да се сложи. Става лесно и дори не се нуждае от демонтаж.
тая процедура не може да стане когато ябълковидния болт е износен.
защото макар и с нови чашки тои пак няма да уплатнява добре и ще затяга в някои положения.

знам че много от вас не са фенове на тези реставрации ,но и ново да купите каква ви е гаранцията че ще попаднете на оригинален и истински шарнир.
цената на тая реставрация е 20 лв и вярвайте ми издържа МНОГО
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 20 Май 2005, 10:39

по този начин възтановени стават наистина качествено нещата :!:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 20 Май 2005, 19:37

madpetio написа:по този начин възтановени стават наистина качествено нещата :!:

Да така е.Изминал съм много хиляди километри без проблем с точно така въстановявани шарнири,но от майстори които правят само това
включително и за камиони.При другата алтернатива нов шарнир,който при петиците е заедно с носача и струва над 200 лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: София

520I дарукар-части-цени

Мнение от bobbysup » 23 Май 2005, 10:36

цените на дарукар, смей се народе:
шарнири : 387.25 лева единия
комплект кабели за свещи: 500 лева
кормилен накрайник: 92 лева
перка ! за радиатора: 106 лева

Е, верно, цените били с ДДС:)))))

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook