М20 настойки

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

М20 настойки

Мнение от ClassicDriver » 10 Фев 2010, 14:12

Някой има ли конкретна и точна представа за колко време един М20Б23 с изряден термостат би достигнал работна температура при студен старт?Температура на охладителната течност в покой 0 градуса,температура на околната среда 0 градуса.
Данните ми трябват за центроване на уарм ъп регулатора,работното налягане и ЦО регулатора на К Жетроника.
Имаме ли данни за стойността на управляващото налягане,стойността на работното налягането и процентното съдържание на ЦО?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: М20 настойки

Мнение от Gecallica » 10 Фев 2010, 14:49

ClassicDriver написа:Някой има ли конкретна и точна представа за колко време един М20Б23 с изряден термостат би достигнал работна температура при студен старт?Температура на охладителната течност в покой 0 градуса,температура на околната среда 0 градуса.
Данните ми трябват за центроване на уарм ъп регулатора,работното налягане и ЦО регулатора на К Жетроника.
Имаме ли данни за стойността на управляващото налягане,стойността на работното налягането и процентното съдържание на ЦО?

Виж тук дали няма това, което търсиш.
http://bmw.ctcms.net/bmw/BMW/E-Books/E21/BMW3_75-82.pdf
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Re: М20 настойки

Мнение от ClassicDriver » 11 Фев 2010, 9:24

Благодаря!Свърши ми работа!Процеса продължава....Някой заравял ли се е по-надълбоко с К Жетроник?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: М20 настойки

Мнение от Gecallica » 11 Фев 2010, 20:31

ClassicDriver написа:Благодаря!Свърши ми работа!Процеса продължава....Някой заравял ли се е по-надълбоко с К Жетроник?

Аз поне не съм, че ми изглежда мноу страшно :) Питай все пак, може и да знам нещо :yes:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Re: М20 настойки

Мнение от ClassicDriver » 16 Фев 2010, 10:21

Всичко се изясни!Най-малоумния проблем:запушена цедчицата на терморегулатора.Имам 4 регулатора,и на 4те цедките са тапа.Затова не мога да регулирам налягането и цялата система се държи напълно неадекватно.Отстраних проблема,регулирах управляващото налягане,регулирах системното наляганеи нещата се нормализираха....до 3000 рпм.
ПС:От преметнал агренаж със зъбче може ли да не влиза над 3000 а само да пращи и тресе?А пали нормално и до 3к е наред+минимални обороти и смукачен режим.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: М20 настойки

Мнение от Gecallica » 16 Фев 2010, 20:33

ClassicDriver написа:Всичко се изясни!Най-малоумния проблем:запушена цедчицата на терморегулатора.Имам 4 регулатора,и на 4те цедките са тапа.Затова не мога да регулирам налягането и цялата система се държи напълно неадекватно.Отстраних проблема,регулирах управляващото налягане,регулирах системното наляганеи нещата се нормализираха....до 3000 рпм.
ПС:От преметнал агренаж със зъбче може ли да не влиза над 3000 а само да пращи и тресе?А пали нормално и до 3к е наред+минимални обороти и смукачен режим.

Малко вероятно. Виж налягането на бензина дали не пада много при високите обороти.
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Re: М20 настойки

Мнение от ClassicDriver » 17 Фев 2010, 9:47

Изобщо не мога да достигна високи обороти.Налягането не пада,клапана за регулиране на системното налягане работи отлично.Забол съм 2 манометъра и го следя.
ПС-Каква е цената на к-т агренаж и обтяжната му ролка?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: М20 настойки

Мнение от Gecallica » 17 Фев 2010, 21:38

ClassicDriver написа:Изобщо не мога да достигна високи обороти.Налягането не пада,клапана за регулиране на системното налягане работи отлично.Забол съм 2 манометъра и го следя.
ПС-Каква е цената на к-т агренаж и обтяжната му ролка?

Ролата е около 40 кинта, ремъка предполагам ще е в рамките на 50 лева :winky:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Re: М20 настойки

Мнение от ClassicDriver » 19 Фев 2010, 9:35

Ремък Дайко 127 зъба + ролка Феби Билщайн с лагер ИНА = 53 лева.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: М20 настойки

Мнение от Gecallica » 20 Фев 2010, 19:26

ClassicDriver написа:Ремък Дайко 127 зъба + ролка Феби Билщайн с лагер ИНА = 53 лева.

Без пари!!! :yes:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 23.03.2009
Кара: E30 & E36

Re: М20 настойки

Мнение от diimboo » 05 Мар 2010, 1:00

Gecallica написа:
ClassicDriver написа:Ремък Дайко 127 зъба + ролка Феби Билщайн с лагер ИНА = 53 лева.

Без пари!!! :yes:

:yes:

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook