Проблем с м10-ка

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Проблем с м10-ка

Мнение от M.Velichkov » 26 Яну 2010, 9:51

Значи проблема е следния, както си карах днеска изведнъж колата заби муцунката. Гледам бензин има, ток има ама неще да работи? Вдигнах капака / с двукамерния Солекс е/ и гледам карба прелива от гориво, ама нема такъв гейзър?!? Изчаках малко да се оттече, кавам се и въртя на стартер. Гледам между двете камери има една тръбичка/ май е отдушник някакъв/ и от там бълва гориво и пълни и двете камери за отрицателно време. Говорих с един колега и е на мнение, че поплавака нещо или се е пробил или се е откачил. Някакви иделя или някой да се е сблъскал с подобен проблем?!?
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от Lenco » 26 Яну 2010, 10:39

....или клапанчето-иглата която спира горивото като се повдигне поплавъка.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от M.Velichkov » 26 Яну 2010, 11:06

...но го прави само като подам гас, като въртя или случайно запали, ако подам гас чак тогава почва да го дави?!?
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от M.Velichkov » 26 Яну 2010, 14:38

Е*ати и номера, след като колата поседя окло 4 часа качих се, завъртях ключа и запали без дори и спомен от сутрешния яд?!? Което ме навежда на мисълта, че най-вероятно е имала някакви змръзляци в легенчето на карба :dunno:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от KriK4eTo » 06 Фев 2010, 11:39

Наи вероятно такъв е бил проблема ,не е лошо да го разглобиш,почистиш и да си смениш горивното филтърче преди него ако имаш такова изобщо :) Тая тръбичка беше за създаване на вакуум за да отиде горивото от чашката някъде си... забравил съм вече и явно от запушванто и многото гориво то бликва направо от там :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от E21SHARK » 08 Фев 2010, 10:29

Няма да е зле да го отвориш и да си прегледаш полплавъка,самата игла също и дали телчето което ги държи едно към друго си е на мястото,също и ускорителната помпа.Явно от натрупаните с времето мизерии от качествените горива и студа като бонус :mhihi: нещо е сковало за момент.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от M.Velichkov » 09 Фев 2010, 15:34

Бе то е ясно, че треа да се разглабя ама са проблема е друг. Колата бачка на 3 тук таме на 4 цилиндъра на ниските, като я резна бачка като хората :conf: . Смених свещи, кабели, палец и намерих из сандъка дето ми беше бонус от покупката, една дистрибуторна капачка. След безбройни комбиницаий проблема си остана, даже га и бех набил сите нови чаркове бачкаше на 2/3 цилиндъра :banghead: - нема логика :conf: Не съм въртял делкото, не съм объркал реда на кабелите, всичките са сложени както трябва?!? :conf:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от Gecallica » 09 Фев 2010, 23:00

moksika написа:Бе то е ясно, че треа да се разглабя ама са проблема е друг. Колата бачка на 3 тук таме на 4 цилиндъра на ниските, като я резна бачка като хората :conf: . Смених свещи, кабели, палец и намерих из сандъка дето ми беше бонус от покупката, една дистрибуторна капачка. След безбройни комбиницаий проблема си остана, даже га и бех набил сите нови чаркове бачкаше на 2/3 цилиндъра :banghead: - нема логика :conf: Не съм въртял делкото, не съм объркал реда на кабелите, всичките са сложени както трябва?!? :conf:

Айде давай ми го тоя мотор вече, да ти дам аз един работещ б18 :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от M.Velichkov » 10 Фев 2010, 9:03

ела да помогнеш да сглобиме синята перла, и ще говориме после :ok:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от viper » 10 Фев 2010, 10:30

И при мен го има този проблем. Оказа се, че една от свещите е пробила и не подава свястна искра, а свещите са чисто нови. Също така не е зле да върнеш една идея аванса на запалването и да видиш, дали няма да се оправи. Ако и това не помогне - бъркай смело под тенджерата :mhihi:

Едит: Дръпни маркуча преди бензо-помпата и виж дали няма да се оправи. Ако прелива карба, то в този случай би трябвало да изчисти за малко (докато свърши бенза, де) :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от M.Velichkov » 10 Фев 2010, 11:19

абе дадоха ми мнение, че може да го дави в много бензин?!? да съм намалил малко сместа. но най - странното е че само 2-ри ми чезне :conf: , според мен ако е много бензина няма да мокри само на 2-ри, а на всичките :dunno:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от Lenco » 10 Фев 2010, 14:15

Във началото писа, че има проблем с карбуратора, не разбрах кво стана с него. Ако прелива, пали нормално като е студена и трудно или изобщо не пали като е загряла.
Ако прелива също е нормално да дави първо най-блиските цилиндри т.е. 2 и 3-ти.
Още повече, че пишеш как всичко е сменено, предполагам без карбуратора.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от M.Velichkov » 10 Фев 2010, 15:17

Имах проблеми с карба, оправи се от самосебеси. Са проблема е, че нещо си е*а мамата с токовете. Работи ту на 3, ту на 4 цилиндъра. Смених всичко и пак не ще да работи като ората :banghead:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от Lenco » 10 Фев 2010, 15:27

Това с оправянето от самосебеси изглежда като малко бремена жена :mhihi:
Опиши малко по-подробно кво прави, като студен, топъл, на празен ход, при натоварване.
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: Проблем с м10-ка

Мнение от viper » 10 Фев 2010, 23:47

moksika написа:Имах проблеми с карба, оправи се от самосебеси. Са проблема е, че нещо си е*а мамата с токовете. Работи ту на 3, ту на 4 цилиндъра. Смених всичко и пак не ще да работи като ората :banghead:


Стига писа из форума - вдигни капака и викни неволята :mhihi: Като работи на 3 цилиндъра вади кабелите един по един и виж на кой цилиндър не променя работата. Вадиш му свещта, сменяш я с някоя 100% работеща и гледаш какво става. Ако това не помогне - провери, дали не е превъртял палеца. С времето си има умора на материала и може да се е счупило палчето отдолу - където се фиксира към вала на делкото. Ако превърти малко ще ти пали трудно и ще работи неравномерно :winky:

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook