Е23???
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Е23???
Здравейте, имам няколко вапроса относно Е23, който може да помага В моделите 733i и 732i се вграждат еднакви мотори М30- 3205 кубика, моите знания стигат до там че 733i е с L-jetronik а 732i с каква инджекция е??? и другият ми вапрос е за Е23 735i в който по стария М30 е с ход 84мм и 93,4 диаметър на буталото и L-jetronik, а след 82-ра год. е с 86мм ход и 92мм диаметър с Bosch-Motronic-1.0, кой е по-добрият мотор като варвеж и издражливост от маняшка гледна точка ? и третият ми вапрос е кой от двата инжекциона понася най- добре газов инжекцион? Благодаря ви предварително и касмет през новата година
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Е23???
Слагай Мотроника и не питай повече
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е23???
Здравей, аз що си мисля че с мотроника ще е по спанато, с Л-джет ще е много по нервно добичето, пък да не говорим какви колектори има дартака макар и 218 коня има разлика във вавежа между стария и по новия 3.5 , има слухове че по стария мотор е несполучлив ако някой знае нещо ще сам много благодарен
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е23???
здр, доколкото разбирам иска6 да го кара6 на газов инйжекцион, тогава 6то те брига дали Л джет-а или мотроника е по нервен? колкото до издръжливост и маниящина всичките М30 носят на бой, пиене, ръчка и сръбска музика- не съм чул някой да се оплаква ама явно ти пита6 нещо по- тънко, на което аз за съжаление не мога да отговоря. ама според мен ако има6 и двата мотора и се чудиш кой да избереш, подходи кой е по- запазен и по- малко тормозен
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е23???
Здравей, питам защото Е28 528 Л-джет напрао ми прай сам да си говоря с господ , за това мисля да заложа в машината 3.5 ама с Л-джет и кат знам как са режи сега с другия мотор трябва да е още по добре но ше гълга много ,апък за гаста просто питам така нищо не сам решил още.Мотор не сам намерил още и за това си мисля ако може на моя да сменя само инжекциона, няма ли да е по лесно
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е23???
gh0sts написа:Здравей, питам защото Е28 528 Л-джет напрао ми прай сам да си говоря с господ , за това мисля да заложа в машината 3.5 ама с Л-джет и кат знам как са режи сега с другия мотор трябва да е още по добре но ше гълга много ,апък за гаста просто питам така нищо не сам решил още.Мотор не сам намерил още и за това си мисля ако може на моя да сменя само инжекциона, няма ли да е по лесно
абе колега, нещо не можах да схвана фактическата ситуация т.е. какви мотори на какви купета има6 и какво искаш точно, ама това няма значение. иначе: да смениш само инжекцията- става, ама това си влачи сума въпроси като: типа и ел. коснумацията на дюзите, пък ако смениш и компа, трябва да смениш изобщо цялата инсталация. пък ако идеята е да ъпгрейднеш Лджет с мотроник, мотроника иска и ламбда. не че е невъзможно , ама си е разправия. сега л джета е правен само за вървеж, при него икономия не се търси, поне в сравнение с по - новите инжекторни системи. мотроника дава оптимална работа(уж), и е по икономичен. ама ако е за манящина и мощност, (лично мнение), аз също смятам, 4е лджета е по добър вариант, а и е по -некапризен.
ясно, е 4е си говорим празни приказки и не ти казвам нищо ново, трябва ти човек, който е пробвал, ама такъв май няма така, 4е карай както дойде
на л.джета някои маняци спират обратния ход за излишния бензин- от нямане къде да ходи всичко влиза в цилиндрите и върви на луднца, ама и от разхода можеш да влезе6 в лудница. на мотроника пък, слагат вентилатор да духа въздух в колектора, така ламбдата отчита бедна смес и подава повече гориво- резултата е същия. тез варианти не съм ги пробвал лично, само споделям.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е23???
Здравей колега, благодаря ти за мнението научих нови неща и не си говорим празни приказки.Може би сам забравил да кажа че си купих много изгодно е23 728 сас сменен мотор от Е32 М30Б35 ама не варви като хората нещо за тези коне, и малко се порових в форума и интернет разбрах че има м30Б35 сас Л-джет което ме кара да мисля че много ще бяга добичето с този мотор.Просто си питам нищо не сам решил още защото нямам достатъчно информация
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е23???
gh0sts написа:Здравей колега, благодаря ти за мнението научих нови неща и не си говорим празни приказки.Може би сам забравил да кажа че си купих много изгодно е23 728 сас сменен мотор от Е32 М30Б35 ама не варви като хората нещо за тези коне, и малко се порових в форума и интернет разбрах че има м30Б35 сас Л-джет което ме кара да мисля че много ще бяга добичето с този мотор.Просто си питам нищо не сам решил още защото нямам достатъчно информация
радвам се , че сам бил от полза. щом донора е Е32, би трябвало мотора да е мотроник, обаче не се знае този, дето е правил трнсплантацията(ебати, все едно сме доктори, а не авто маниаци) какво е пипнал и променил. ако е оставил оргиналния мотроник,не е сложил ламбдата(малко вероятно, но възможно), мотора не работи хубаво. в тоя случай мисля , 4е е по удачно само да експериментираш с инжекцийте и да го оставиш с тоя мотор
номера с невървенето и на мен ми е познат до болка .лошото , е че може да бъде от 1 милион причини. мойто Е23 728и 1984 л джет: мой мн.добър приятел, дето се занимаваше с нея вика б@х мамаа му и мъртвец (184 коня) и варви като за 90, а харчи като за 350. мериме компресия: 12 +-0.5 във всички цилиндри. демек- огин. купувам свещи, палци, капачки кабелтаци- сичко беру. подобрение- към 3 процента. фанах се за главата. ходих на диагностика, завряха му анализатора в кюнците, въртяха го гледаха на диск данните, пи4а вика мотора не е износен, 6 еднакви цилиндъра, пу6ка е . като резултат-стана по зле . пак за главата.
отивам на друга диагностика- там един кам 55 год 4и4ка с няколко млади мом4ета. обяснявам аз, а 4и4ката се надъха, потри ръце и вика на младоците: аз съм имал такова, сега 6те го бъзна, това не ви е опел, тук си требва майсторлък. пак анализатора, рови му из 4ервата, и вика готов си. седам аз подкарвам го как съм си свикнал, а тва щеще да изкопа асфалта от зор , не дава да му пипне6 педала. 4и4ката вуду магия ли му направи какво ли ама тва не си беше мойта кола, реже се на бургия, пали гумите от нищо, абе направо ме бе6е страх да го вкарам у червеното. пък и свали разхода ама така беше 2 месеца, после пак стана на мъртвец и дигна разхода. мен ми писна и я оставих на село за по- добри времена
така , 4е не знам какво да ти кажа, може мотара да е издухал, инжектори спекли, по запалването нещо, дебитомери, компютри, сбъркани вакууми- много са. требва некой дето на пръсти ги знае тия мотори и системи, да го провери от кюнеца та до радиатора, 6тот повечето само въртат делкото и дебитомера, и като не стане ни6то викат: еми кво иска6 от тоя дръгел на 30 години, нема компресия, нема нищо. пък то мотора си е пу6ка, ама си иска маистор, щот е друга класа, а не голф или кадет, както си каза 4и4ката.
успех, ако има нещо свиркай да ти прата едно руско инфо за е23, има линкове и в този форум
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е23???
здравей , колега много много сам ти задължен и като си дойда в БГ да регистрирам колата ще ходя в сервис, че аз най много да я направя по спъната с моя опит Инфото за Е23, за което пишеш го имам и аз, все пак мерси ако има нещо ще свиркам п.п. ако някой е сменял инжекцион и знае какъв е резултата, няма да е излишно малко светлина да хвърли :
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е23???
Ако не е тайна колега колко ти гореше колата когато е била исправна?защото мойта пот 20 непада градско ако щеш и само по надолнище я карай, а изван под 10л. трудна работа. За бензин става вапрос.
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е23???
абе не е тайна колега gh0sts, ама при тия литрови мотори дето ги коментираме всичко е много относително. в началото обаждаше около 20-23 градско, като има6 предвид 4е не съм я ръчкал( по принцип карам леко) а трафика бе6е много по- облек4ен. след магията даваше 15-16 (по паспорт е 14.4) и при едно ходене до морето я засяках на 9-9.5 при средна скорост 90-100.
имайки предвид, 4е твойто чудовище е 3,5 и ако го караш в Атина, тоя разход, дето го цитираш не ме учудва, особено и ако нещо е спънато. абе все пак мерни му комресията, ако имаш възможност, макар , 4е много се съмнявам да покаже нещо драстично, според мен е друго.
ПС напоследък се мераклисвам пак да го подкарам, ама само да го извадя от обора ми трябват поне 500-600 кинта, та... май няма да е скоро.
ПС2 колко пари го плаща твойто, ако е удобно да сподели6, каза , че било изгодно?
имайки предвид, 4е твойто чудовище е 3,5 и ако го караш в Атина, тоя разход, дето го цитираш не ме учудва, особено и ако нещо е спънато. абе все пак мерни му комресията, ако имаш възможност, макар , 4е много се съмнявам да покаже нещо драстично, според мен е друго.
ПС напоследък се мераклисвам пак да го подкарам, ама само да го извадя от обора ми трябват поне 500-600 кинта, та... май няма да е скоро.
ПС2 колко пари го плаща твойто, ако е удобно да сподели6, каза , че било изгодно?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е23???
Здравеи колега, тоя разход дето го пишеш 15-16 е направо супер и дано по скоро си оправиш колицата и да и се радваш а за мойта ами взех я от един склад за коли, понеже вкараха нови някакви закони и който има стара кола с голям мотор плаща много на държавата[за Е23-ката е около 600 евро за 6 месеца] и затова ги хварлят там, земат 50, 100 евро и аиде за скраб, савсем случаино го намерих с един приятел и влезнахме да видим за какво става вапрос, а вутре мерцедеси стари, 124-ки много имаше и всякакви стари кютюци,но БМВ-та почти нямаше само тази и още една Е30-ка в много лошо състояние.Мойта я платих 150 евро и голям касмет че не бяха затрили документите и си я прехвърлих на мое име което излезе 200 евро За разхода да в Атина карам но не много имам и малолитражка като я бузя стига до 35л. и не стигам до прекъсвач, но ще я оправя защото баварчето мене си ме кефи и в най скоро време ще си го стегна иии
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Е23???
аз залагам на дебитомер + ламбда сонда, след вчерашното бърникане на дебитомера със съдействието на програмата за диагонстика GT1, разхода на мойто М30 е 16 в София при нормално каране, и съм повече от доволен.
Има само малко да се дойзкусури дебитомера и мисля че ще е една идея по мъничко.
Има само малко да се дойзкусури дебитомера и мисля че ще е една идея по мъничко.
- gh0sts
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Athnes
- Пол: Мъж
- Кара: малко
- Мечтае да кара: Е23 с много екстри
Re: Е23???
Бравоо, и кой каза че старите машини били лакоми надявам се като си дойда в БГ да направя една цялостна диагностика при някой свестен че тук мноо не разбират и цъкат само и странно гледат мойта баба и викат брее ама то туй варви ли още, аа ма то и абс имало, оо и климатик , странна работа за 5 години съм видял 1 с-клас 140 една две Е38-ци и това е, всичко друго хонди опели аъдета и т.н.Между другото колега _65536_kb_sec_ изчел съм някой твои мнения и гледам че разбираш от ел. може би знаеш нещо за старите инжекциони в частност Л-джет защо така много вървят а разхода е същия, пример Е28 528 на един познат направо рине асвалта още от 2000 поднася настрани и е много е бърза и гори 16-17 градско в Атина сравнена с Е39,дано не се обиди някой колега, пак 528 която направо се влачи нищо че има коне и нютони повече и гори 15- 16 и е сас сименс ако не ме лаже паметта направо незнам много сам старото кърти по новото и е много по издражливо:bowdown:
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани