проблем със запалването при е28

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.12.2009
Пол: Мъж

проблем със запалването при е28

Мнение от andreyx » 14 Дек 2009, 22:34

Случи ми се следното, колата не беше карана 1 година почти .Става въпрос за акула внесена от франция след основен ремонт на двигателя иначе е на 252 хил. километра , та , подкарах я вървеше си три дена като хората ,губеше по някой цилиндър в началото но се оправи , преди 3 дена се задави и от тогава замря на следващия ден се опитах да я дърпам - нищо , смених свещите след като бях махнал старите и я бях оставил 20 минути с отворени цилиндри да излезе безина, та слагам новите свещи - пали от раз .След 5 минути я подкарах изкара 300 метра и загасна все едно се дави и няма силица никаква, паркирах я , на следващия ден отивам там врътвам ключа и пак запали и отново същия проблем след 10 минути почва да губи цилиндри и загасна сама , днес сутринта пак същото , та идеята ми е - ток има - бензин има влиза в цилиндрите ако някой знае какво може да е нека ми пише на ЛС или на скаип andreyx7 мерси предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 16.07.2007
Местоположение: Нова Загора
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo

Re: проблем със запалването при е28

Мнение от axel_stz » 15 Дек 2009, 19:43

Преди време имах подобен проблем с моя "Дзвер", но той е с газова уредба. Вървеше си съвсем нормално, докато в един момент просто си "загуби силата" :shock: Вървеше си, но предишната мощност просто я нямаше. Посъветваха ме да го закарам да му почистят дюзите, че се подпушвали от газта. Вслушах се в съвета и отидох в сервиз на BOSH, където ми препоръчаха да оставя колата поне за 24 часа, за да е качествено почистването, след което "Дзверо" бе неузнаваем! Не си искаше гумите! :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.12.2009
Пол: Мъж

Re: проблем със запалването при е28

Мнение от andreyx » 18 Дек 2009, 3:40

axel_stz написа:Преди време имах подобен проблем с моя "Дзвер", но той е с газова уредба. Вървеше си съвсем нормално, докато в един момент просто си "загуби силата" :shock: Вървеше си, но предишната мощност просто я нямаше. Посъветваха ме да го закарам да му почистят дюзите, че се подпушвали от газта. Вслушах се в съвета и отидох в сервиз на BOSH, където ми препоръчаха да оставя колата поне за 24 часа, за да е качествено почистването, след което "Дзверо" бе неузнаваем! Не си искаше гумите! :yes:



mersi

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook