AGR-схема, вакууми
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
AGR-схема, вакууми
Здравейте, трябва ми схемата на свързване на маркучите за AGR системата на М20Б20. Това би трябвало да е Л-джетроник. Разпределителя е на отделен вал долу, не е на разпределителния за клапаните. На дебитомера имам клапан, който седи самотен, явно е шунтиран. Предполагам, че тънките маркучи от двигателя към вакуума на разпределителя минават през него, но не знам в каква последователност. Тънлите маркучета даже имат и пластмасови преходи с различни сечения в двете посоки. Отделно на дебитомера има и още един клапан, който е с куплунг, който е свързан с ел инсталацията. Този клапан мисля че е свързан с въпросната AGR система. Той също има вход за маркуче, но също е празно.
Ако някой може да ми даде схема или неговата е по същия начин и ми разясни-Асан благодарен!
п.с. В реалоема зяпах, ама го няма моя чешит
Ако някой може да ми даде схема или неговата е по същия начин и ми разясни-Асан благодарен!

п.с. В реалоема зяпах, ама го няма моя чешит
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: AGR-схема, вакууми
Lenco, важното, е че не си ме разбрал!
Това е което ми трябваше! Благодаря! Добре де, от толкова ровене дето му ударих, не попаднах на тази схема. Явно ми куца капацитета. Само, ако можеш да ми разясниш и наименованията на позициите 1, 8, 14, ще мога и да си обясня нещата!
Благодаря!

Благодаря!
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: AGR-схема, вакууми
Мина доста време от борбата с Лджетроника, но по памет:
1. Датчик за налягане, при по-голямо разреждане съпротивлението беше 0ома, а при по-малко разреждане-безкрай.
8. Клапан намаляващ разреждането с 2/3-ти (или обратно1/3 ако се лъжа)
14. Някакъв клапан, който се слага при някой модели, няма го при тези които съм виждал, само маркучле има.
Дано съм помогнал, важни маркучета за да накараш мотора да се развърта правилно, особено тези касаещи предварението и закъснението на запалването(делкото).
1. Датчик за налягане, при по-голямо разреждане съпротивлението беше 0ома, а при по-малко разреждане-безкрай.
8. Клапан намаляващ разреждането с 2/3-ти (или обратно1/3 ако се лъжа)
14. Някакъв клапан, който се слага при някой модели, няма го при тези които съм виждал, само маркучле има.
Дано съм помогнал, важни маркучета за да накараш мотора да се развърта правилно, особено тези касаещи предварението и закъснението на запалването(делкото).
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Re: AGR-схема, вакууми
Точно това ми е идеята. Клапан 8 е вързан на тънкия маркуч, който тръгва от всмукателните колектори и отива във вакуумния клапан на делкото. При мен е шунтиран този клапан и маркуча от колектора направо влиза във клапана на делкото. Това се чудя, каква точно роля играе този клапан 8. той е изцяло механичен. Въпреки че клапана е пренебрегнат, двигателя си работи. Единствения проблем, че при студено палене, повечето пъти угасва. втория път вече се закрепва и като загрее всичко е ток. Търся проблема във въпросните вакууми, защото мисля че оттам идва мизерията. Това е цялата дилема!
Каква е ролята на този клапан?
Каква е ролята на този клапан?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: AGR-схема, вакууми
Тоя клапан редуцира/намаля разреждането, няма общо със студеното, при някакво натоварване променя ъгъла на запалване.
Тъпнята 7 е за допълнителен въздух на студено.
Тъпнята 7 е за допълнителен въздух на студено.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани