m10b20i- ГОТОВА

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

m10b20i- ГОТОВА

Мнение от nikola_gargov » 24 Окт 2009, 1:13

здравеите колеги имам едно вапросче
имам един мотор м10б20 и изпаднаха ми изгодно едни карборатори - хоризонтални feber 2*40mm дали ще си заслужава труда да ги слагам да ги центровам и т.н
Какво ще кажете ще трагне ли добре с тях. Ако някои е слагал да си кажи мнението .

Благодаря предварително. :yes: :yes: :yes: :help:
Последна промяна nikola_gargov на 15 Фев 2010, 1:06, променена общо 3 пъти

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 24 Окт 2009, 11:18

Ако ти се занимава направ сложи 45-ци. На Б20-ките обикновено 45-ци им слагат, но не знам дали ще има някаква значителна разлика от 40-ките. Другия вариант е механична инжекция. :D

Успех и ни дръж в течение какво си направил. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: m10b20

Мнение от michev » 24 Окт 2009, 22:20

ако ще е инжекция не е ли по-добре L-джетроник от последните Е30 с М10, че то читава механична трудна работа :(
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: m10b20

Мнение от teao » 25 Окт 2009, 7:06

Аз съм в вебери 40ки на 2,1 литра М10 и вървя много хубаво до 6 000 об.
Ама трянбва да са читави, и ако са читави са страхотна техника. Ако се откажеш имам интерес към мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20

Мнение от nikola_gargov » 26 Окт 2009, 1:23

колега за сега нямам намерение да се отказвам, но ще те имам в предвит. да те питам ти с каква помпа ги караш и с отделни филтри или с нещо като палар бокс кутия. :yes:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 26 Окт 2009, 10:21

Еърбокси на Алпина се мяркат от време на време в ибей, но там цените са .... :paranoid: По-добре мисли някакъв друг вариянт. А за маслената помпа - чувал съм, че от М30 става и можеш да забравиш за проблеми с налягането на маслото. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: m10b20

Мнение от teao » 26 Окт 2009, 11:56

Помпата ми е външна от инжекцион, но има обратен бензин. Ако купето оригинално е карбуратор - купи си просто оригинална помпа.
Иначе филтрите са моторджииски и съм ги сложил на тромпетите.
Карал съм и с кутия,правена-нямаше особена разлика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: m10b20

Мнение от nikola_gargov » 26 Окт 2009, 18:44

четах че ако се сложи L-жетроник става 125 коня слагали са го на 5-тица такав мотор мисля че това ще е по добре. а и така може да се сложе една турбинка на 0.5 бара и ще стане много доволно варвенето за този мотор. Как мислите вие ще издаржи ли, нали са му ковани вала и биелите. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: m10b20

Мнение от michev » 27 Окт 2009, 0:36

125, но не с L-джетроника, просто по времето на Е12, на които е слаган въпросния двигател все още не се е използвал L- джетроник, а си мисля, че в този вариянт ще ти пречи и ламбда контрола. Според мен тези коне ще ги докараш с веберите по лесно, отколкото с инжекция, но с цената на повече ядове, а ако нямаш читави карбуратори само с ядовете ще си останеш. Иначе в тази конфигурация този мотор е нещо страхотно и по памет с нелош въртящ момент, нещо от порядъка на 170 Nm ми се върти из главата.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: m10b20

Мнение от michev » 27 Окт 2009, 0:40

Ако наистина смяташ да турбинираш, карбовете автоматично отпадат като вариант, ама на мен лично би ми досвидяло да троша този двигател.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: m10b20

Мнение от DMC » 27 Окт 2009, 0:53

Привет на всички,
не знам дали тук да пиша или да пусна нова тема, но понеже нещата се припокриват пиша и аз тук. Купих си Е-12 преди седмица, с М10Б18 мотор. Била е 520 преди , не знам с кой мотор точно. Карбураторът ми е Солекс 36-40 и не работи както трябва. Колата има газова и работи на газ само в момента, на бензин се дави (нещо игличката не се връщала или не знам си какво). Искам да попитам първо:
може ли карбуратор да работи с ел. бензинова помпа от инжекцион ( каквато има инсталирана при мен с налягане 3 бара ако не се лъжа);
и второ:
какъв карбуратор(и) е по-подходящ за този двигател за да го съживя малко? И как вървят цените на читавите карбуратори?
Другата ми кола е Peugeot 205GTI и напълно не съм в час с карбураторите, но винаги съм искал акула и най-накрая си купих.

ПС: имам части за Е-12 ако някой иска....
Съжалявам за спама, но не знам дали си струва да пиша нова тема за това нещо.
Поздрави на всички с акули :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: m10b20

Мнение от M.Velichkov » 27 Окт 2009, 12:37

DMC написа:........
ПС: имам части за Е-12 ако някой иска....
Съжалявам за спама, но не знам дали си струва да пиша нова тема за това нещо.
Поздрави на всички с акули :)

Кво предлагаш :mhihi:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: m10b20

Мнение от NeedHead » 27 Окт 2009, 13:11

Бе най-добре бутай едни дросели от R1-ца на 45мм и си ти!!!! :yes:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: m10b20

Мнение от alpina-ma6inata » 27 Окт 2009, 13:15

Дам, или от Р1, последните години или от С14. И с 42 мм можеш да минеш. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: m10b20

Мнение от krika » 28 Окт 2009, 5:17

40-ките са ти напълно достатъчни, ако няма да сменяш вал и още половината чаркове по главата. Добре си се насочил. Ако имаш или си намериш сток смук. колекторчетата влизаш във филма с настройките и може да станат нещата. Не ги слушай тия от горе с дроселите от р1 и с14, щото и ти ще изперкаш :wave: 2002ти е с подобна конфигурация от 4х40ки, но на Солекс и 120 кс...

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook