535 е28 въпрос
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
535 е28 въпрос
здравейте, искам да си внеса е28 535 от германия
като се ровя из сайтовете обаче ми излизат два двигателя
единият е този който познавам 218 к.с. 310 н.м.
излиза обаче и един (и то на по добри цени) 185к.с. 290 н.м.
някой може ли да ми каже нещо за този мотор, той е спънат вариант за американския пазар "e" като 525е ли е?
и въобще има ли смисъл от него, аз искам летяща машина
благодаря
като се ровя из сайтовете обаче ми излизат два двигателя
единият е този който познавам 218 к.с. 310 н.м.
излиза обаче и един (и то на по добри цени) 185к.с. 290 н.м.
някой може ли да ми каже нещо за този мотор, той е спънат вариант за американския пазар "e" като 525е ли е?
и въобще има ли смисъл от него, аз искам летяща машина
благодаря
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
лошрайдър написа:slav4o1 написа:535 е28 е само и единствено 218к.сета версия няма на м30
има стейтс вершън дето е по-малко коне
* и едни двувалови има, ама те са друга бира
тез двуваловите АКО не са М-повер какви са ако не е тайна?

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
В Плевен има едно такова Е28 М30Б35 ,с М оптика и М окачване на редовни табели и собственик .Които е заинтересован да ми драсне дно Л.С.
П.П. Така и така няма да ме огрее скоро да го купя такаче по добре някои да го вземе и да се грижи за него...Цената беше около 5к лв когат говорих с собственика.
П.П. Така и така няма да ме огрее скоро да го купя такаче по добре някои да го вземе и да се грижи за него...Цената беше около 5к лв когат говорих с собственика.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
може може, ся ще потърся да направя сверка някъде
едит:
S38B3568 бензин 7 09/86 - 11/87 7 862 191 kw / 260 к.с. E28
M5
© bmw-bulgaria.com
S38B3564 бензин 7 10/86 - 12/88 1 867 191 kw / 260 к.с. E24
M635CSi
© bmw-bulgaria.com
едит2:
тука обаче има някакво несъответствие защото и аз си спомням че М5 при е28 е 286 к.с.
Но съм 101% сигурен че беше с "S" мотора

едит:
S38B3568 бензин 7 09/86 - 11/87 7 862 191 kw / 260 к.с. E28
M5
© bmw-bulgaria.com
S38B3564 бензин 7 10/86 - 12/88 1 867 191 kw / 260 к.с. E24
M635CSi
© bmw-bulgaria.com
едит2:
тука обаче има някакво несъответствие защото и аз си спомням че М5 при е28 е 286 к.с.

Но съм 101% сигурен че беше с "S" мотора

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
мдаааммм, а ето и википедията какво казва/то същото с други думи, но нека има информация
/
The LHD, RHD Euro Spec M5s and the ZA spec M5s had the M88/3 powerplant which delivered 286 bhp (213 kW) DIN (210 kW) whereas the North American 1988 M5 was equipped with a variant of the M88/3 called the S38 B35 which was equipped with a catalytic converter, which, combined with slightly lower compression of 9.8:1 versus 10.5:1 for the M88/3 reduced the power output to 256 PS (188 kW; 252 hp). The S38 also differed from the M88/3 in that it had a dual-row timing chain as compared to the M88/3's single row timing chain. The S38 B35 was used in the NA-Spec E28 M5 and E24 M6. Late production catalyst equipped versions (117 examples) of the European M635CSi were also equipped with the S38 B35.

The LHD, RHD Euro Spec M5s and the ZA spec M5s had the M88/3 powerplant which delivered 286 bhp (213 kW) DIN (210 kW) whereas the North American 1988 M5 was equipped with a variant of the M88/3 called the S38 B35 which was equipped with a catalytic converter, which, combined with slightly lower compression of 9.8:1 versus 10.5:1 for the M88/3 reduced the power output to 256 PS (188 kW; 252 hp). The S38 also differed from the M88/3 in that it had a dual-row timing chain as compared to the M88/3's single row timing chain. The S38 B35 was used in the NA-Spec E28 M5 and E24 M6. Late production catalyst equipped versions (117 examples) of the European M635CSi were also equipped with the S38 B35.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани