Скоростна Кутия Getrag...
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ClassicDriver
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2009
Скоростна Кутия Getrag...
...Идеята:
Имам едийн стар американски мускул със 6.6 V8.Имам и автомат за него,но не харесвам автоматичните кутии и искам да сложа ръчна скоростна.
Конкретно:
-Имате ли идея дали може да се намери подходяща скоростна кутия със 5 степени,за монтаж ,заедно със съединителя,на осмака?
-Има ли скорости от БМВ със снемаема камбана от скоростната кутия?
Идеята е да остане чисто чело за монтаж на новата камбана
Имам 2 броя 4 степенни от Е21 и те са със отлята,заедно със предната част на тялото,камбана.
-Имате ли представа дали като разположение на отворите на фланеца към мотора и като габаритна дължина(съобразявам се с евентуалния карданен вал),4 и 5 степенните кутии са еднакви?
-Дайте идея откъде да се снабдя с такава кутия.
ПС:
Гледам Гетраг 265,със снемаема камбана е,изглржда отлично.
С какви числа е тая кутия, с колко предавки и може ли да се намери?
Имам едийн стар американски мускул със 6.6 V8.Имам и автомат за него,но не харесвам автоматичните кутии и искам да сложа ръчна скоростна.
Конкретно:
-Имате ли идея дали може да се намери подходяща скоростна кутия със 5 степени,за монтаж ,заедно със съединителя,на осмака?
-Има ли скорости от БМВ със снемаема камбана от скоростната кутия?
Идеята е да остане чисто чело за монтаж на новата камбана
Имам 2 броя 4 степенни от Е21 и те са със отлята,заедно със предната част на тялото,камбана.
-Имате ли представа дали като разположение на отворите на фланеца към мотора и като габаритна дължина(съобразявам се с евентуалния карданен вал),4 и 5 степенните кутии са еднакви?
-Дайте идея откъде да се снабдя с такава кутия.
ПС:
Гледам Гетраг 265,със снемаема камбана е,изглржда отлично.
С какви числа е тая кутия, с колко предавки и може ли да се намери?
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Ако може да стане с 265 мисля, че ще бъде доста добре. Поне от много места, на които съм чел я водят за супер здрава. С 5 предавки е, обратни, така наречената "dogleg". Слага се на '82 528e, '85 535/635, '85 745 и e30 М3. Май и в някои 3-литрови Опели я има, но не съм сигурен.
А числата май са тези:
3.82, 2.20, 1.39, 1.00, 0.81
Успех.
А числата май са тези:
3.82, 2.20, 1.39, 1.00, 0.81
Успех.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ClassicDriver
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2009
Отлично звучи!Но ми намирисва,че ще имам проблем с намирането...
Имаш ли идея дали наистина и се сваля камбаната?
Имаш ли идея дали наистина и се сваля камбаната?
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Чел съм, че се сваля, но честно казано почти нищо не разбирам от кутии.



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ClassicDriver
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2009
Някаква кутия,която да и се сваля камбаната,и максимално яка като допустим въртящ момент.Да е 5 спд.Това е всичко ,което ми трябва.
- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
Колеги, аз съм с Getrag 265-5 и мога да потвърдя мнението, че не са особенно здрави, защото на втората година, след като си взех "акулата", ми изчезна задната.
После си купих от колега, същия модел, но с проблем в 4-тата предавка и от двете ми направиха една. Сегашната ми прави въртели с 2-рата
Вие си правете изводите, колко са здрави


Вие си правете изводите, колко са здрави


Този стар американски мускул, щом е стар не е толкова голям мускул
С каквото и да е кутия от м30 мотор (даже съм сигурен и в м10,м20) няма да имаш никъв проблем относно поемане на силата на мотора. На тез кутии камбаните покриват и половината скорости (вилки, зъбни колела), тъй че се ориентирай или към фланец за камбаната и удължаване на опашката или към други скорости.

Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
На Гетраг 260 камбаната е съвсем отделно парче.
Сваля се спокойно. Даже мисля че за да се смени семеринга се сваляше камбаната.
Сваля се спокойно. Даже мисля че за да се смени семеринга се сваляше камбаната.
Май и аз трябва да се намеся в темата и да почна поред.
1. Getrag 260/ не е със сваляема камбана - във всички разновидности - тя се слага почти на всички модели е28, е23 и е24. Казвам почти, защото инженерите от БМВ установяват, че 260 е по-лоша от 265, и затова 265, като по-стар модел кутия се връща в споменатите модели. 260 по разбираеми причини е по-къса от 265.
2. Getrag 265/ ги има в доста разновидности - според цифрата след наклонената черта. Главно се делят на два вида - "нормална", с 5-та свръхдиректна скорост 0.81 и спортна - dogleg - с пета - директна.
И двата вида кутии са едни от най-здравите правени, тоест без никакви промени издържат двигатели до към 600 и малко повече конски сили и със съответния въртящ момент. Първите сигнали за счупени 265 кутии са за мощности над 750 коня и то не при предавките, а например се къса шийката на кутията, малко след шлиците.
3. Ако тези кутии са изпуснати (имам предвид от предишни собственици) - не е чудно че в един момент започват да правят проблеми. Но при тези кутии - даже и в силно "виещ" вид - пак работят и вършат работа.
4. Getrag 262/ - 4-степенни кутии за М30 със сваляема камбана. Също толкова здрави, даже бих казал и по-здрави от 265. Напълно идентични са първите четири скорости, иначе в 265 е добавена нова цяла секция за петата скорост. Има и ръчни скоростни кутии за М30 на фирмата ZF, която е известна, че прави само автоматични скоростни кутии.
5. 262 и 265 могат да бъдат намерени в България. И почти без никакъв проблем, например в Германия. Проблемът остава цената за 265. Една читава такава кутия е нормално да се продаде за над 450 евро за свръхдиректна 5-та скорост и над 550 за "dogleg" в Германия, в БГ те са доста по-евтини. По-добре стои въпросът с 262 - те се намират в БГ в рамките на 200 лева и в Германия - на 50 евро.
6. И последно - доколко е целесъобразно слагането на 265 в "американска мускулеста кола". Истина е, че по онова време 265 е може би най-добрата кутия в Европа и освен на БМВ се слага на най-големите опели и на ягуарите. Но в нета е пълно с хора, които имат тунинговано М30 и търсят да си слагат американски скоростни кутии - А НЕ ОБРАТНОТО. Разбира се - всичко се прави, и в този ред на мисли, може би си струва да се опита с 262 - лесно ще се намери, няма да е скъпа, със сваляема камбана е, после лесно би могла да се смени с 265 (със скъсяване на кардана). Относно 4-те скорости.... Ами при такава кола, по-точно, при такъв двигател - май изобщо не си струва да се мисли за разход на гориво... Спортните 265 са с пета директна - няма печалба, другите с 0.81 - там наистина ще има печалба около 15 процента при обороти около 2500-3000 за БМВ, за "Мускула" - нищо не е ясно. Това е.
1. Getrag 260/ не е със сваляема камбана - във всички разновидности - тя се слага почти на всички модели е28, е23 и е24. Казвам почти, защото инженерите от БМВ установяват, че 260 е по-лоша от 265, и затова 265, като по-стар модел кутия се връща в споменатите модели. 260 по разбираеми причини е по-къса от 265.
2. Getrag 265/ ги има в доста разновидности - според цифрата след наклонената черта. Главно се делят на два вида - "нормална", с 5-та свръхдиректна скорост 0.81 и спортна - dogleg - с пета - директна.
И двата вида кутии са едни от най-здравите правени, тоест без никакви промени издържат двигатели до към 600 и малко повече конски сили и със съответния въртящ момент. Първите сигнали за счупени 265 кутии са за мощности над 750 коня и то не при предавките, а например се къса шийката на кутията, малко след шлиците.
3. Ако тези кутии са изпуснати (имам предвид от предишни собственици) - не е чудно че в един момент започват да правят проблеми. Но при тези кутии - даже и в силно "виещ" вид - пак работят и вършат работа.
4. Getrag 262/ - 4-степенни кутии за М30 със сваляема камбана. Също толкова здрави, даже бих казал и по-здрави от 265. Напълно идентични са първите четири скорости, иначе в 265 е добавена нова цяла секция за петата скорост. Има и ръчни скоростни кутии за М30 на фирмата ZF, която е известна, че прави само автоматични скоростни кутии.
5. 262 и 265 могат да бъдат намерени в България. И почти без никакъв проблем, например в Германия. Проблемът остава цената за 265. Една читава такава кутия е нормално да се продаде за над 450 евро за свръхдиректна 5-та скорост и над 550 за "dogleg" в Германия, в БГ те са доста по-евтини. По-добре стои въпросът с 262 - те се намират в БГ в рамките на 200 лева и в Германия - на 50 евро.
6. И последно - доколко е целесъобразно слагането на 265 в "американска мускулеста кола". Истина е, че по онова време 265 е може би най-добрата кутия в Европа и освен на БМВ се слага на най-големите опели и на ягуарите. Но в нета е пълно с хора, които имат тунинговано М30 и търсят да си слагат американски скоростни кутии - А НЕ ОБРАТНОТО. Разбира се - всичко се прави, и в този ред на мисли, може би си струва да се опита с 262 - лесно ще се намери, няма да е скъпа, със сваляема камбана е, после лесно би могла да се смени с 265 (със скъсяване на кардана). Относно 4-те скорости.... Ами при такава кола, по-точно, при такъв двигател - май изобщо не си струва да се мисли за разход на гориво... Спортните 265 са с пета директна - няма печалба, другите с 0.81 - там наистина ще има печалба около 15 процента при обороти около 2500-3000 за БМВ, за "Мускула" - нищо не е ясно. Това е.
- ClassicDriver
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2009
Мисля,че няма какво да кажа....Благодарен съм много.
Сега дилемата е :Гетраг262 или ZF 4HP22 ? Направо не знам....
Сега дилемата е :Гетраг262 или ZF 4HP22 ? Направо не знам....
4HP22
* 1984–1985 Lincoln Continental 2.4L (BMW engine)
* 1981–1987 BMW E28 528e M20/B27
* 1983–1988 BMW E30 325e M20/B27
* 1983–1985 BMW E28 524td M21/D24
* 1983–1984 BMW E28 533i M30/B32
* 1983–1989 BMW E24 633CSi M30/B32
* 1983–1984 BMW E23 733i M30/B32
* 1984–1985 BMW E30 318i M10/B18
* 1984–1985 BMW E30 323i M20/B23
* 1984–1987 BMW E28 535i M30/B34
* 1984–1992 BMW E23 735i M30/B34
* 1986–1992 BMW E30 325i M20/B25
* 1986–1993 Volvo 740 2.3L
* 1986–1991 Volvo 760 2.3L
* 1987–1991 BMW E30 325ix M20/B25
* 1987–1993 Jaguar XJ40 3.6
* 1987–1997 Jaguar XJS 3.6
* 1987–2002 Range Rover - Classic and P38 models
* 1987–1996 Peugeot 505 2.0
* 1987–1996 Peugeot 505 2.5
* 1987–1996 Peugeot 505 2.2
* 1987–1989 Peugeot 604 2.5
* 1988–1990 BMW E34 525i M20/B25
* 1988–1993 BMW E34 530i M30/B30
* 1988–1993 BMW E34 535i M30/B35
* 1986–1992 BMW E32 730i M30/B30
* 1986–1992 BMW E32 735i M30/B35
* 1986–1992 BMW E32 735iL M30/B35
* 1986–1992 BMW E32 750i M70/B50
* 1986–1992 BMW E32 750iL M70/B50
* 1988–1997 Maserati Biturbo 2.5 V6
* 1988–1997 Maserati Biturbo 2.8 V6
* 1991–1995 Volvo 940 2.3L
* 1992–1999 Land Rover Discovery 3.9L
* 1997–2002 Austin Tempest 4.0L
* 1999–2003 Land Rover Discovery Series II 4.0L
* 1988–1992 Chevrolet Opala
4HP22HL
rear-engine configuration
* 1989–1993 Porsche 911 Carrera II 3.6L
* 1993–1998 Porsche 993 3.6L
* 1984–1985 Lincoln Continental 2.4L (BMW engine)
* 1981–1987 BMW E28 528e M20/B27
* 1983–1988 BMW E30 325e M20/B27
* 1983–1985 BMW E28 524td M21/D24
* 1983–1984 BMW E28 533i M30/B32
* 1983–1989 BMW E24 633CSi M30/B32
* 1983–1984 BMW E23 733i M30/B32
* 1984–1985 BMW E30 318i M10/B18
* 1984–1985 BMW E30 323i M20/B23
* 1984–1987 BMW E28 535i M30/B34
* 1984–1992 BMW E23 735i M30/B34
* 1986–1992 BMW E30 325i M20/B25
* 1986–1993 Volvo 740 2.3L
* 1986–1991 Volvo 760 2.3L
* 1987–1991 BMW E30 325ix M20/B25
* 1987–1993 Jaguar XJ40 3.6
* 1987–1997 Jaguar XJS 3.6
* 1987–2002 Range Rover - Classic and P38 models
* 1987–1996 Peugeot 505 2.0
* 1987–1996 Peugeot 505 2.5
* 1987–1996 Peugeot 505 2.2
* 1987–1989 Peugeot 604 2.5
* 1988–1990 BMW E34 525i M20/B25
* 1988–1993 BMW E34 530i M30/B30
* 1988–1993 BMW E34 535i M30/B35
* 1986–1992 BMW E32 730i M30/B30
* 1986–1992 BMW E32 735i M30/B35
* 1986–1992 BMW E32 735iL M30/B35
* 1986–1992 BMW E32 750i M70/B50
* 1986–1992 BMW E32 750iL M70/B50
* 1988–1997 Maserati Biturbo 2.5 V6
* 1988–1997 Maserati Biturbo 2.8 V6
* 1991–1995 Volvo 940 2.3L
* 1992–1999 Land Rover Discovery 3.9L
* 1997–2002 Austin Tempest 4.0L
* 1999–2003 Land Rover Discovery Series II 4.0L
* 1988–1992 Chevrolet Opala
4HP22HL
rear-engine configuration
* 1989–1993 Porsche 911 Carrera II 3.6L
* 1993–1998 Porsche 993 3.6L
За мен ръчна скоростна кутия е по-добрият вариант.
В нета има доста отзиви за проблеми по 4hp22 кутиите.
Включително в американския MyE28.com имаше теми, как се възлагат големи надежди и очаквания за автоматичните скоростни кутии при двигателите М30 с турбина... И какво се случи - няколко човека си бяха сложили и на е28 и на е24 и после ги махнаха - поради проблеми - иначе се очакваше по-добър старт (при драг) заради малкото предавателно число на първата предавка. И после американските ни съратници се върнаха към 265 кутии и кутии от М5. (260 не ги обичат) и към онзи вариант, който вече го коментирахме - американски скоростни кутии.
После си играха и с предавателните числа на диференциала.
Така че, може би тръгни от там:
1. Какво ти е предавателното число на диференциала.
2. Какъв ще е диаметъра на задвижващите колелета.
3. Каква мощност се очаква от оригиналния двигател, ще се ремонтира ли, ще се тунингова ли и т.н.
4. За какво ще се използва колата - за ежедневно каране (силно съмнително), за гъзария или за драг (и тук ме съмнява, защото подходът ще трябва да е друг). Ако е само за външния вид и звука на осмака - пробвай с 262 - поне ще е евтино.
5. След изясняване на предишните точки - започва едно умуване - дали скоростна кутия от типа на 262 ще свърши работа. Трябва да се има предвид и въртящия момент на двигатели при ниски обороти, ама си мисля, че там няма да има проблем. Следва умножаване на предавателни числа и смятане на скорост в зависимост от диаметъра на гумите. С една дума - първо малко сметки, после скачай във водата...
6. Най-добрият вариант си остава американска скоростна кутия, каквато от Щатите мисля че няма да е проблем да се намери и да се купи - наистина зависи каква е колата - а ние още не знаем каква е...
ще остане "дреболията" с докарването.
В нета има доста отзиви за проблеми по 4hp22 кутиите.
Включително в американския MyE28.com имаше теми, как се възлагат големи надежди и очаквания за автоматичните скоростни кутии при двигателите М30 с турбина... И какво се случи - няколко човека си бяха сложили и на е28 и на е24 и после ги махнаха - поради проблеми - иначе се очакваше по-добър старт (при драг) заради малкото предавателно число на първата предавка. И после американските ни съратници се върнаха към 265 кутии и кутии от М5. (260 не ги обичат) и към онзи вариант, който вече го коментирахме - американски скоростни кутии.
После си играха и с предавателните числа на диференциала.
Така че, може би тръгни от там:
1. Какво ти е предавателното число на диференциала.
2. Какъв ще е диаметъра на задвижващите колелета.
3. Каква мощност се очаква от оригиналния двигател, ще се ремонтира ли, ще се тунингова ли и т.н.
4. За какво ще се използва колата - за ежедневно каране (силно съмнително), за гъзария или за драг (и тук ме съмнява, защото подходът ще трябва да е друг). Ако е само за външния вид и звука на осмака - пробвай с 262 - поне ще е евтино.
5. След изясняване на предишните точки - започва едно умуване - дали скоростна кутия от типа на 262 ще свърши работа. Трябва да се има предвид и въртящия момент на двигатели при ниски обороти, ама си мисля, че там няма да има проблем. Следва умножаване на предавателни числа и смятане на скорост в зависимост от диаметъра на гумите. С една дума - първо малко сметки, после скачай във водата...
6. Най-добрият вариант си остава американска скоростна кутия, каквато от Щатите мисля че няма да е проблем да се намери и да се купи - наистина зависи каква е колата - а ние още не знаем каква е...
ще остане "дреболията" с докарването.
- ClassicDriver
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 27.04.2009
От доста време съм във филма....
Колата е 1975'Плимут Гран Фъри.Не е "мускул",както я нарекох,но исках да дам някаква идея за какво говоря...мотора е V8 400 кубически инча,6600см3,може би около 250 bhp/3600 rpm и 340 нм / 3300 rpm.Общата идея е колата да стане dailiydriver или нещо подобно.Мотора премина пълна ревизия,смяна на сегменти,уплътнения,агренаж идруги дреболии.Но няма скорстна кутия.Заводски животното излиза с 3 скоростни автомати А904 или А727.Просто нямам душа да и режа пода за скоростни лостове,да слагам педали и да корма кормилни колони ,за да заличавам следите от автомата.ОСтанки от подобни БМВ автомати има много,и все пак е много по-съвременен и лесен за ремонт спрямо този американски динозавър.За перформанса нямам мнение,мога само да предполагам.За мен е критично да се сваля камбаната,за да имам възможност да базирам на чисто плочата на адаптиращия детайл.
Толкова за автомата-другия вариант е ръчката.По същите съображения с монтажа,камбаната трябва да бъде снемаема.Взима се притискателя и фрикционния диск,които са работили със скоростната кутия,а се изработва нов маховик по коляновия вал на осмака,с монтиран зъбен венец според стартера,който реша да използвам.Дотук всичко е отлично-сега неудобствата.Колата е с цяла пейка отпред,разположена доста далече от таблото и разположението на скорстния лост става много неудобно за боравене.Изключването на съединителя смятам да го изпълня със ръчка,тип мотоциклетен съединител,разположен на скоростния лост,под топката.Всичко с цел да се избегне дупченето по купето и монтажа на още е дин педал.Другия проблем е превключвателния механизъм на автоматика,който си стои на воланамзаедно с индикационното табло за режимите.Това не знма какво да го правя...Ще ми влиза в очите и ще ме преследва като лош сън....Иначе ръчната кутия ми е на сърце,мразя тия бабешки автоматици.Същевременно не желая да покварвам колата с разни дупки и кръпки и такива гадости...Автомата ZF би могъл да се монтира отлично,ще го управлявам чрез оригиналния лост на кормилната колона....Направо не знам какво да правя.......
Колата е 1975'Плимут Гран Фъри.Не е "мускул",както я нарекох,но исках да дам някаква идея за какво говоря...мотора е V8 400 кубически инча,6600см3,може би около 250 bhp/3600 rpm и 340 нм / 3300 rpm.Общата идея е колата да стане dailiydriver или нещо подобно.Мотора премина пълна ревизия,смяна на сегменти,уплътнения,агренаж идруги дреболии.Но няма скорстна кутия.Заводски животното излиза с 3 скоростни автомати А904 или А727.Просто нямам душа да и режа пода за скоростни лостове,да слагам педали и да корма кормилни колони ,за да заличавам следите от автомата.ОСтанки от подобни БМВ автомати има много,и все пак е много по-съвременен и лесен за ремонт спрямо този американски динозавър.За перформанса нямам мнение,мога само да предполагам.За мен е критично да се сваля камбаната,за да имам възможност да базирам на чисто плочата на адаптиращия детайл.
Толкова за автомата-другия вариант е ръчката.По същите съображения с монтажа,камбаната трябва да бъде снемаема.Взима се притискателя и фрикционния диск,които са работили със скоростната кутия,а се изработва нов маховик по коляновия вал на осмака,с монтиран зъбен венец според стартера,който реша да използвам.Дотук всичко е отлично-сега неудобствата.Колата е с цяла пейка отпред,разположена доста далече от таблото и разположението на скорстния лост става много неудобно за боравене.Изключването на съединителя смятам да го изпълня със ръчка,тип мотоциклетен съединител,разположен на скоростния лост,под топката.Всичко с цел да се избегне дупченето по купето и монтажа на още е дин педал.Другия проблем е превключвателния механизъм на автоматика,който си стои на воланамзаедно с индикационното табло за режимите.Това не знма какво да го правя...Ще ми влиза в очите и ще ме преследва като лош сън....Иначе ръчната кутия ми е на сърце,мразя тия бабешки автоматици.Същевременно не желая да покварвам колата с разни дупки и кръпки и такива гадости...Автомата ZF би могъл да се монтира отлично,ще го управлявам чрез оригиналния лост на кормилната колона....Направо не знам какво да правя.......

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани