м50б25 в е28
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
м50б25 в е28
Мислех да пускам дълга тема тип "Проект..." ама днес за половин час извадихме м20-ката и пуснахме м50-то. К.. голям с лапите и тампоните (поне за неуки самодейци като нас
). Както се очертава, конфигурацията е следната - по малко серво, щото опират колекторите отзад. Лапи аз сложих от е36 вместо от е34, щото тези от е34 идват много напред, не че и тези от е36 не са ама по поносимо. Утре ще се доганьофицира, ще има и снимков материал как ще сложим планки на моста за да изнесем тампоните малко по напред и под правилния ъгъл
, защото ще сложа и скоростите от м20. Всъщност по тях ще се мери колко да се изправи мотора и къде да се изнесе. Най вероятно ще се мине на електрическа перка, че не остана място за радиатор от виското а не ми се реже здравата маска.
Назад ще бъде така - скорости от м20 както казах, маховик от м20, стартера от м20 (че днес ме светнаха, че имало няква игра там ако сложа този маховик с м50-вия стартер), кардана си остава от м20 и най-отзад шпер голямо прасе 3.91
.
Ще се слагат някви ниски и твърди пружини, Ейбах се опитват да ми набутат, нормални амортисьори засега, да спестим некой лев и да видим как ще е поведението, че все пак ще е работна кола
Отпред има опция да се мине на шенкели от е34, за по лесно намиране на амортисьори но разпробиването на плочките на шарнирите не ме блазни засега, та по натам ще го мислим.
Спирачките остават сток отпред засега (все пак спират м30б35), но щом намера от 540 или м5 е34, ще се ъпгрейтна. Понеже имам няколко чифта предни вентилирани дискове и апарати, може да ги метна отзад ако изпадне хидравлична ръчна на оферта ама и това ще е малко по натам.
Предна и задна разпънка хоуммейд си имам от синята, слагам ги понеже се оказа, че една година висене пред 7-мо не е успяло да съсипе купето а и понеже нямам нерви да го кърпа и боядисвам, това ще е допълнителното подсилване и може би една греда по дебела да заваря отзад на моста за всеки случай
Както казах, боята ще почака, тъй, че ще бъде рат-род (как звучи само) или с други думи пълен кенеф на външен вид.
Нови бензинова помпа, бензинопроводи и филтър. Нови тръби за спирачките, може да му отпусна края и да взема железни маркучи за ДОТ5
, че да съм истински играч.
И засега май туй, горублянска ревизия на мотора ще има също - масло, филтри и ремъци. А, и чип тунинг
, понеже ЕКУ-то ми е от автомат и направо като го препропграмират, ще го препрепрограмират.
Малко игра с инсталацията ще има, но засега уж е ясно какво ще се преправя.




Назад ще бъде така - скорости от м20 както казах, маховик от м20, стартера от м20 (че днес ме светнаха, че имало няква игра там ако сложа този маховик с м50-вия стартер), кардана си остава от м20 и най-отзад шпер голямо прасе 3.91



Ще се слагат някви ниски и твърди пружини, Ейбах се опитват да ми набутат, нормални амортисьори засега, да спестим некой лев и да видим как ще е поведението, че все пак ще е работна кола

Отпред има опция да се мине на шенкели от е34, за по лесно намиране на амортисьори но разпробиването на плочките на шарнирите не ме блазни засега, та по натам ще го мислим.
Спирачките остават сток отпред засега (все пак спират м30б35), но щом намера от 540 или м5 е34, ще се ъпгрейтна. Понеже имам няколко чифта предни вентилирани дискове и апарати, може да ги метна отзад ако изпадне хидравлична ръчна на оферта ама и това ще е малко по натам.
Предна и задна разпънка хоуммейд си имам от синята, слагам ги понеже се оказа, че една година висене пред 7-мо не е успяло да съсипе купето а и понеже нямам нерви да го кърпа и боядисвам, това ще е допълнителното подсилване и може би една греда по дебела да заваря отзад на моста за всеки случай



Както казах, боята ще почака, тъй, че ще бъде рат-род (как звучи само) или с други думи пълен кенеф на външен вид.
Нови бензинова помпа, бензинопроводи и филтър. Нови тръби за спирачките, може да му отпусна края и да взема железни маркучи за ДОТ5

И засега май туй, горублянска ревизия на мотора ще има също - масло, филтри и ремъци. А, и чип тунинг



Малко игра с инсталацията ще има, но засега уж е ясно какво ще се преправя.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Успех и искаме снимки. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
аз лично ще чакам с интерес да споделиш,проблемите и снимките, щото на брата бабата - (черното е28 ) с това м20 си е мъртвец и може да боднем едно 2.8 от някой правнук
Успех!

Успех!
Сучииии!
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
http://picbg.net/img.php?file=3c06cd72c835721b.jpg
http://picbg.net/img.php?file=6d84bb12453e1240.jpg
Виждате какво се е получило, в крайна сметка стана с лапите от м20-ката на задните дупки на блока на м50. Както е видно на снимките, идва доста назад и доста наляво, малко прекалено е изправен. В момента сервото е свалено, защото иначе опира. Утре ще се търси по нисък тампон за лявата страна, за да се види дали ще може да влезе по малко серво и да се изправат скоростите. Ако не стане с тампон, се връщаме на варианта с наваряването на планки. Но като сложа и задния мост утре, ще се види със сигурност, защото както седи сега, май ще дойде дълъг кардана, понеже по принцип камбаната влиза няколко сантиметра в коша а сега не се поддава от щита. Но така или иначе, това е лесната работа, дет се вика за 2 часа ще го нагласим. Днес навързахме инсталацията, жалко, че заваля иначе щяхме да го запалим (с целия си акъл оставих колата отвън, да не ми пречи в халето, щот си мислех, че ще се прави много време и няма заден мост да я возим наляво надясно). Останаха няколко кабела само, вече с ключа върти, само да нагласим точно релетата за помпата и сме в играта. С повече късмет, може да я дотъркалям на Дружба утре вечер.
http://picbg.net/img.php?file=6d84bb12453e1240.jpg
Виждате какво се е получило, в крайна сметка стана с лапите от м20-ката на задните дупки на блока на м50. Както е видно на снимките, идва доста назад и доста наляво, малко прекалено е изправен. В момента сервото е свалено, защото иначе опира. Утре ще се търси по нисък тампон за лявата страна, за да се види дали ще може да влезе по малко серво и да се изправат скоростите. Ако не стане с тампон, се връщаме на варианта с наваряването на планки. Но като сложа и задния мост утре, ще се види със сигурност, защото както седи сега, май ще дойде дълъг кардана, понеже по принцип камбаната влиза няколко сантиметра в коша а сега не се поддава от щита. Но така или иначе, това е лесната работа, дет се вика за 2 часа ще го нагласим. Днес навързахме инсталацията, жалко, че заваля иначе щяхме да го запалим (с целия си акъл оставих колата отвън, да не ми пречи в халето, щот си мислех, че ще се прави много време и няма заден мост да я возим наляво надясно). Останаха няколко кабела само, вече с ключа върти, само да нагласим точно релетата за помпата и сме в играта. С повече късмет, може да я дотъркалям на Дружба утре вечер.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Днес отметнахме още малко работа.
Наредихме инсталацията и колата запали
Без колектори, без ламбда, без дебитомер. Има оборотомер, има температура, има масло - кво повече му трябва на човек.
Обаче това със маховика на м50 от автомата и стартера на м50. После като сложихме скоростите дойде голямата греда - стартера на м20-ката не може да влезе а този от м50 не стига до венеца. Утре ще се допитам до разни специалисти, да видим да решим проблема без да свалям скорости, ако не ще ги свалим да се измести венеца по напред и така.
Утре ще пробвам и с лапи от е30 м20, щото днеска гледах едно (благодаря на Гешо) и те май са по подходящи, защото ще изнесат мотора още напред, понеже сега идва на 1-2 сантиметра от щита. Иначе в момента като дължина съвпада идеално с кардана и дифа. Само дано не дойде много ниско с тия лапи, че сега има около 2-3 сантиметра до моста от картера:
http://store.picbg.net/pubpic/E8/48/bd5 ... b1e848.jpg
Ето така изглежда навързаната инсталация, в малко груб и първоначален тестов вид. Когато всичко е готово, ще напиша подробно кой кабел с кой се връзва и за какво. Тамън тук горе долу се вижда колко близо е мотора до щита.
http://store.picbg.net/pubpic/57/10/1b2 ... 535710.JPG
Днес качихме и задния мост, който малко беше поусвежен тия дни.
Остава проблема и със сервото, ако лапите от е30 не помогнат, ще мислим вариант тип е34 V8, да се изнесе сервото пред мотора и една тояга до педала.
Утре се надявам да решим проблема със стартера, да я пусна на гуми и може би да направя едно кръгче на двора.
Наредихме инсталацията и колата запали

Обаче това със маховика на м50 от автомата и стартера на м50. После като сложихме скоростите дойде голямата греда - стартера на м20-ката не може да влезе а този от м50 не стига до венеца. Утре ще се допитам до разни специалисти, да видим да решим проблема без да свалям скорости, ако не ще ги свалим да се измести венеца по напред и така.
Утре ще пробвам и с лапи от е30 м20, щото днеска гледах едно (благодаря на Гешо) и те май са по подходящи, защото ще изнесат мотора още напред, понеже сега идва на 1-2 сантиметра от щита. Иначе в момента като дължина съвпада идеално с кардана и дифа. Само дано не дойде много ниско с тия лапи, че сега има около 2-3 сантиметра до моста от картера:
http://store.picbg.net/pubpic/E8/48/bd5 ... b1e848.jpg
Ето така изглежда навързаната инсталация, в малко груб и първоначален тестов вид. Когато всичко е готово, ще напиша подробно кой кабел с кой се връзва и за какво. Тамън тук горе долу се вижда колко близо е мотора до щита.
http://store.picbg.net/pubpic/57/10/1b2 ... 535710.JPG
Днес качихме и задния мост, който малко беше поусвежен тия дни.
Остава проблема и със сервото, ако лапите от е30 не помогнат, ще мислим вариант тип е34 V8, да се изнесе сервото пред мотора и една тояга до педала.
Утре се надявам да решим проблема със стартера, да я пусна на гуми и може би да направя едно кръгче на двора.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Поради няколкото греди които ударихме и достата работа която ми излезе тази и миналата седмица, няма напредък, освен, че свалихме пак скоростите и маховика да видим къде е опирал и се оказа че е закачал в картера. Тъй че сега минавам направо на скорости от м50 с маховик от м50. Съответно ще трябва и да се види или някакъв много нисък тампом за откъм изпускателите или една къстъм лапа да се направи, но това със сигурност след като монтираме скоростите. Остава и проблема за сервото, довечера може би ще взема голфово, че е манечко и ще пробвам с него.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
искренно ти желая успех с това на4енание и ще чакм с нетърпение развитието на този проект
Живот и здраве като се прибера и аз от чужбина и мен ме чака нещо подобно 


SHARK-а му е майката!!!
kompi написа:Аз съм с голфово, и няма проблем! И на е28-то би трябвало да няма.
На горните снимки може да видиш колко място остава горе долу, така както е в момента е тясно дори за маркуча на дебитомера. Днес ще ми донесат още няколко модела тампони за мотор, да пробвам с тех да направа место.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани