Съединител е21

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 25.10.2008

Съединител е21

Мнение от Tipsy » 24 Апр 2009, 18:11

Здравйте колеги от скоро карам е21 и смятам че са доста добри машинки за времето си ,но онзи ден изникна едно малко проблемче.Свърши ми горивото насред пътя и припнах до бензиностанциита с туба в ръка.Сипах и пробвах да запаля,но не стана и се наложи на скорост да запаля.Натискам съединителя и той пропадна,колата запали и се оправи педаът.Днес се качвам и забелязвам че съединителя отделя горе високо(преди не беше така).Та въпросът ми е на какво се дължи това дали ми "свършва'' съединителя или ще се къса жилото :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Съединител е21

Мнение от VesoPesa » 24 Апр 2009, 18:15

свършва ти съединителя явно, това не ти е фият или рено, тука жило няма, цялата работа е на 2 помпи ;)

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: Съединител е21

Мнение от Turbo_Ted » 26 Апр 2009, 9:13

центровка на позицията на педала няма - имаш 2 помпички - на педала на съединителя и долу на кожуха на скоростната кутия - огледай за течове и дали ти губи спирачна течност. Ако нямаш течове - обезвъздуши добре системата и си готов. ако имаш теч някъде - сменяш гумичките (има ремонтни комплекти) на проблемната помпа.... а ако не разбираш от монтьорски работи - иди на майстор ;)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 26 Апр 2009, 19:44

Има центровка.
Лягаш отдолу при педалите и на пръта на педала, който натиска буталото има 2 гайки.
Настройваш го с едната и с другата го законтряш.
Но тва няма да ти помогне ако ти е износен феродовия диск.
The power is nothing without control.
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 26 Апр 2009, 19:58

GRINGO написа:Има центровка.
Но тва няма да ти помогне ако ти е износен феродовия диск.


това имам предвид :bchug:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
Мечтае да кара: S50/52

Мнение от lubaka_320 » 10 Май 2009, 16:25

GRINGO написа:Има центровка.
Лягаш отдолу при педалите и на пръта на педала, който натиска буталото има 2 гайки.
Настройваш го с едната и с другата го законтряш.
Но тва няма да ти помогне ако ти е износен феродовия диск.


и аз съм със същият проблем,но при мене съединителя е чисто нов и се чудих от къде идва цялата работа,та сега разбрах и че го оправиме :D

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 25.10.2008

Мнение от Tipsy » 23 Май 2009, 12:13

Мерси много колеги
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook