m10b20
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
m10b20
колеги имам проблем с мотора(м10б20) след ремонта не могат да го настроиат да работи както трябва, проблема идва от делкото на нормална цинтровка работи до 4500 оборота и пали а когато варви до 7000 не пали на стартер а само на бутане. Вапроса ми е такав на м10б20 и на м10б18 главите нали са едни и са6ти ако сложа глава от м10б18i с цялата инсталация дали 6те има проблем и дали 6те стане. Благоддаря предварително




- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: m10b20
nikola_gargov написа:колеги имам проблем с мотора(м10б20) след ремонта не могат да го настроиат да работи както трябва, проблема идва от делкото на нормална цинтровка работи до 4500 оборота и пали а когато варви до 7000 не пали на стартер а само на бутане. Вапроса ми е такав на м10б20 и на м10б18 главите нали са едни и са6ти ако сложа глава от м10б18i с цялата инсталация дали 6те има проблем и дали 6те стане. Благоддаря предварително![]()
![]()
Колега огледай делкото. Може някой от регулаторите да не ти работи.
Ако имате друго работещо може да го смените цялото

- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
nikola_gargov написа:мерси колега, 6те пробвам дано стане. но ми се иска ако става с главата от 318i 6те е супер
Аз лично не виждам проблем да стане с глава от 318i. Диаметъра на буталата е един и същи. Само не съм сигурен за профила на челото, но мисля, че и това няма да е проблем

- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
и аз така си мислех за6тото когато копувах 4астите за ремонта на б20 и б18 бяха едни и са6ти абсолиутно вси4ки 4асти те имат разлика в биелата и коляновия вал.абе 6те пробвам пак какжото стане 

- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Да пишеш какво се е получило и дали е имало проблемиnikola_gargov написа:и аз така си мислех за6тото когато копувах 4астите за ремонта на б20 и б18 бяха едни и са6ти абсолиутно вси4ки 4асти те имат разлика в биелата и коляновия вал.абе 6те пробвам пак какжото стане

- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
При тези модели е така. Аз вече имам 2 броя и карам Рено 19, но скоро...nikola_gargov написа:няма проблеми само да остане време. а че и с другото има проблеми си ебало маиката


- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Зависи от модификациите. Има с различни, но има и варианти с еднаквиNeoPrint написа:Нямаше ли разлика в диаметъра на клапаните м/у 1,8 и 2,0?

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- порасналия
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: провинцията
по темата
В зависимост от годината са с дуплекс(двойна) или единична като по "новите" са с втората,взаимозаменяемо е.
Някои пак от вазраста имат и различни посоки на вартене на дистибуторите
аз имам два такива с разлика от 20 години и нямат нищо еднакво.
поздрави.
Някои пак от вазраста имат и различни посоки на вартене на дистибуторите

аз имам два такива с разлика от 20 години и нямат нищо еднакво.
поздрави.
- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
моята глава която е сега с карбуратора е с по големи клапани от нормалната за този мотор. то имало два вида с малки и с големи клапани. 

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
А аз не схванах какво общо има главата с проблема?!Особено при положение,че проблема е центровка.Има нередности с делкото според мен пък ако искаш си играй да сменяш глави
Белези всичко идва ли си?Вакуума закачен ли е и работи ли?Имам някакви бегли спомени,че делкото беше със зъбно колело и може да се обърка при зацепване.Провери тия неща!Може и да не съм много прав,защото не съм се чоплил в м10 мотори,но не вярвам проблема да е от главата.


8.32
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Почти съм сигурен, че драмата идва от това, че това е оригиналната глава на М10В20-ката, а тя е с вал, на който делкото се върти на обратно. Ако дадеш по-голям аванс не ще да пали, а пък ако намалиш аванса и пали добре - няма да иска да се изрязва. Не ме питайте от къде знам...
Решението: вадиш този вал, слагаш такъв от нова глава и всичко заспива. Няма смисъл да откачаш главата - само надигни мотора и ще успееш да го измъкнеш.
П.П. Всички глави за М10В20 и М10В18 са 100% взаимозаменяеми - дори и от 316-ка става. Разликата е във формата на камерата и размера на клапаните.

Решението: вадиш този вал, слагаш такъв от нова глава и всичко заспива. Няма смисъл да откачаш главата - само надигни мотора и ще успееш да го измъкнеш.
П.П. Всички глави за М10В20 и М10В18 са 100% взаимозаменяеми - дори и от 316-ка става. Разликата е във формата на камерата и размера на клапаните.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани