m10b20

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

m10b20

Мнение от nikola_gargov » 14 Фев 2009, 10:28

колеги имам проблем с мотора(м10б20) след ремонта не могат да го настроиат да работи както трябва, проблема идва от делкото на нормална цинтровка работи до 4500 оборота и пали а когато варви до 7000 не пали на стартер а само на бутане. Вапроса ми е такав на м10б20 и на м10б18 главите нали са едни и са6ти ако сложа глава от м10б18i с цялата инсталация дали 6те има проблем и дали 6те стане. Благоддаря предварително :uups: :uups: :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: m10b20

Мнение от Gecallica » 14 Фев 2009, 16:44

nikola_gargov написа:колеги имам проблем с мотора(м10б20) след ремонта не могат да го настроиат да работи както трябва, проблема идва от делкото на нормална цинтровка работи до 4500 оборота и пали а когато варви до 7000 не пали на стартер а само на бутане. Вапроса ми е такав на м10б20 и на м10б18 главите нали са едни и са6ти ако сложа глава от м10б18i с цялата инсталация дали 6те има проблем и дали 6те стане. Благоддаря предварително :uups: :uups: :uups:

Колега огледай делкото. Може някой от регулаторите да не ти работи.
Ако имате друго работещо може да го смените цялото ;)
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 14 Фев 2009, 18:41

мерси колега, 6те пробвам дано стане. но ми се иска ако става с главата от 318i 6те е супер :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 14 Фев 2009, 20:58

nikola_gargov написа:мерси колега, 6те пробвам дано стане. но ми се иска ако става с главата от 318i 6те е супер :)

Аз лично не виждам проблем да стане с глава от 318i. Диаметъра на буталата е един и същи. Само не съм сигурен за профила на челото, но мисля, че и това няма да е проблем :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 15 Фев 2009, 1:42

и аз така си мислех за6тото когато копувах 4астите за ремонта на б20 и б18 бяха едни и са6ти абсолиутно вси4ки 4асти те имат разлика в биелата и коляновия вал.абе 6те пробвам пак какжото стане :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 15 Фев 2009, 12:01

nikola_gargov написа:и аз така си мислех за6тото когато копувах 4астите за ремонта на б20 и б18 бяха едни и са6ти абсолиутно вси4ки 4асти те имат разлика в биелата и коляновия вал.абе 6те пробвам пак какжото стане :confused:
Да пишеш какво се е получило и дали е имало проблеми ;)
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 15 Фев 2009, 18:11

няма проблеми само да остане време. а че и с другото има проблеми си ебало маиката :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 15 Фев 2009, 21:10

nikola_gargov написа:няма проблеми само да остане време. а че и с другото има проблеми си ебало маиката :roll:
При тези модели е така. Аз вече имам 2 броя и карам Рено 19, но скоро... :driving: :twisted:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 15 Фев 2009, 21:20

Нямаше ли разлика в диаметъра на клапаните м/у 1,8 и 2,0?

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Фев 2009, 21:25

NeoPrint написа:Нямаше ли разлика в диаметъра на клапаните м/у 1,8 и 2,0?
Зависи от модификациите. Има с различни, но има и варианти с еднакви 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: провинцията

по темата

Мнение от порасналия » 15 Фев 2009, 21:38

В зависимост от годината са с дуплекс(двойна) или единична като по "новите" са с втората,взаимозаменяемо е.
Някои пак от вазраста имат и различни посоки на вартене на дистибуторите :D
аз имам два такива с разлика от 20 години и нямат нищо еднакво.
поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 15 Фев 2009, 21:53

моята глава която е сега с карбуратора е с по големи клапани от нормалната за този мотор. то имало два вида с малки и с големи клапани. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 15 Фев 2009, 21:55

а да ви попитам според вас как 6те е мо6тноста по добре от на б18 и мойе би по добре от б20 :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 16 Фев 2009, 2:05

А аз не схванах какво общо има главата с проблема?!Особено при положение,че проблема е центровка.Има нередности с делкото според мен пък ако искаш си играй да сменяш глави ;) Белези всичко идва ли си?Вакуума закачен ли е и работи ли?Имам някакви бегли спомени,че делкото беше със зъбно колело и може да се обърка при зацепване.Провери тия неща!Може и да не съм много прав,защото не съм се чоплил в м10 мотори,но не вярвам проблема да е от главата.
Изображение
8.32

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 16 Фев 2009, 13:39

Почти съм сигурен, че драмата идва от това, че това е оригиналната глава на М10В20-ката, а тя е с вал, на който делкото се върти на обратно. Ако дадеш по-голям аванс не ще да пали, а пък ако намалиш аванса и пали добре - няма да иска да се изрязва. Не ме питайте от къде знам... :mrgreen:
Решението: вадиш този вал, слагаш такъв от нова глава и всичко заспива. Няма смисъл да откачаш главата - само надигни мотора и ще успееш да го измъкнеш.

П.П. Всички глави за М10В20 и М10В18 са 100% взаимозаменяеми - дори и от 316-ка става. Разликата е във формата на камерата и размера на клапаните.

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook