Пак драма - плуващ празен ход
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Пак драма - плуващ празен ход
Писна ми! Ще и сложа пак газта!
Някой да ми каже какво и става на баба! Празния ход е точно казано "палващ". Какво ли не правих - няма регулиране и това си е! ТПС-а го свалих, измих лайната от вътре, замерих го - работи. Въртях винта за празен ход - или плува или е на 1500 оборота. Регулирах дебитомера, че беше доволно охлабен
Изчерпих се от към акъл. Утре ще сваля клапана за допълнителен въздух на студено за да го чистя...
А и друго да попитам - на празен ход, клапата на дебитомера не трябва ли да е затворена на 100% и въздух да минава само през байпаса?

Някой да ми каже какво и става на баба! Празния ход е точно казано "палващ". Какво ли не правих - няма регулиране и това си е! ТПС-а го свалих, измих лайната от вътре, замерих го - работи. Въртях винта за празен ход - или плува или е на 1500 оборота. Регулирах дебитомера, че беше доволно охлабен

А и друго да попитам - на празен ход, клапата на дебитомера не трябва ли да е затворена на 100% и въздух да минава само през байпаса?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
трябва да има съвсем малък процеп, няма от къде иначе да смуче на празен ход. А 99% ти е запекло моторчето за празен ход.
м-у другото не е хубаво да си ръчкаш дебитомера, защото той си има заводски стойности които не е хубаво да се пипат
м-у другото не е хубаво да си ръчкаш дебитомера, защото той си има заводски стойности които не е хубаво да се пипат

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
За ръчкане.. той е ръчкан достатъчно преди мен
Процеп... нали има байпас и на клапата - за какво е той тогава? А, моторче нямам - бабата е с Л-джетроник...

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Е така де и Лджетроника има на мястото на моторчето електрически или воден клапан които трябва да затворят въздуха като загрее двигателя. Във противен случай минава повече въздух и компа подава гориво, но ТПС му казва, че е на празен ход и той намалява горивото. И така нагоре, надолу докато ти се скъсат нервите. Пиши с какъв клапан си. Почти всички стигат до този проблем (благодарско на ТОМ, че не разглобих целия мотор) особено с водния клапан събрах доста и нито един не затваряше.
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Пак драма - плуващ празен ход
viper написа:Писна ми! Ще и сложа пак газта!![]()
Някой да ми каже какво и става на баба! Празния ход е точно казано "палващ". Какво ли не правих - няма регулиране и това си е! ТПС-а го свалих, измих лайната от вътре, замерих го - работи. Въртях винта за празен ход - или плува или е на 1500 оборота. Регулирах дебитомера, че беше доволно охлабенИзчерпих се от към акъл. Утре ще сваля клапана за допълнителен въздух на студено за да го чистя...
А и друго да попитам - на празен ход, клапата на дебитомера не трябва ли да е затворена на 100% и въздух да минава само през байпаса?
Мойта "стрела" правше същите мизерии, когато и беше много богата сместа. Ако имаш време мини да ти покажа какво казва "Autodata" по въпроса, че не ми се пише толкова много :mha:
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Проверих в Аутодата - всичко написано там си е ОК. Водния клапан не затваряше, натегнах го и сега затваря. Сега стабилен празен ход държи до 1000 оборота
По-надолу пак почва да плува... Започвам да си мисля, че не ми е верен оборотомера 


- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Пак драма - плуващ празен ход
Gecallica написа:viper написа:Писна ми! Ще и сложа пак газта!![]()
Някой да ми каже какво и става на баба! Празния ход е точно казано "палващ". Какво ли не правих - няма регулиране и това си е! ТПС-а го свалих, измих лайната от вътре, замерих го - работи. Въртях винта за празен ход - или плува или е на 1500 оборота. Регулирах дебитомера, че беше доволно охлабенИзчерпих се от към акъл. Утре ще сваля клапана за допълнителен въздух на студено за да го чистя...
А и друго да попитам - на празен ход, клапата на дебитомера не трябва ли да е затворена на 100% и въздух да минава само през байпаса?
Мойта "стрела" правше същите мизерии, когато и беше много богата сместа. Ако имаш време мини да ти покажа какво казва "Autodata" по въпроса, че не ми се пише толкова много :mha:
Според мен си объркал настройките на TPS-а, след почистването и монтажа. Провери го пак. При напълно затворена дроселова клапа пластините трябва да са на първи контакт, когато малко се отвори да са на втори контакт. Това можеш да го провериш на слух. Чува се леко цъкане след отваряне на клапата. Колкото до шибъра, този който е заменен от стъпков мотор в по-новите модели става с натягане на пружината. Имам един такъв, някъде ми се мотае у нас от М10Б18I.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани