Пак драма - плуващ празен ход

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Пак драма - плуващ празен ход

Мнение от viper » 23 Яну 2009, 19:08

Писна ми! Ще и сложа пак газта! :lol:

Някой да ми каже какво и става на баба! Празния ход е точно казано "палващ". Какво ли не правих - няма регулиране и това си е! ТПС-а го свалих, измих лайната от вътре, замерих го - работи. Въртях винта за празен ход - или плува или е на 1500 оборота. Регулирах дебитомера, че беше доволно охлабен :lol: Изчерпих се от към акъл. Утре ще сваля клапана за допълнителен въздух на студено за да го чистя...

А и друго да попитам - на празен ход, клапата на дебитомера не трябва ли да е затворена на 100% и въздух да минава само през байпаса?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 23 Яну 2009, 20:55

трябва да има съвсем малък процеп, няма от къде иначе да смуче на празен ход. А 99% ти е запекло моторчето за празен ход.
м-у другото не е хубаво да си ръчкаш дебитомера, защото той си има заводски стойности които не е хубаво да се пипат
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 23 Яну 2009, 21:03

За ръчкане.. той е ръчкан достатъчно преди мен :lol: Процеп... нали има байпас и на клапата - за какво е той тогава? А, моторче нямам - бабата е с Л-джетроник...

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 24 Яну 2009, 7:47

Е така де и Лджетроника има на мястото на моторчето електрически или воден клапан които трябва да затворят въздуха като загрее двигателя. Във противен случай минава повече въздух и компа подава гориво, но ТПС му казва, че е на празен ход и той намалява горивото. И така нагоре, надолу докато ти се скъсат нервите. Пиши с какъв клапан си. Почти всички стигат до този проблем (благодарско на ТОМ, че не разглобих целия мотор) особено с водния клапан събрах доста и нито един не затваряше.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Пак драма - плуващ празен ход

Мнение от Gecallica » 24 Яну 2009, 9:38

viper написа:Писна ми! Ще и сложа пак газта! :lol:

Някой да ми каже какво и става на баба! Празния ход е точно казано "палващ". Какво ли не правих - няма регулиране и това си е! ТПС-а го свалих, измих лайната от вътре, замерих го - работи. Въртях винта за празен ход - или плува или е на 1500 оборота. Регулирах дебитомера, че беше доволно охлабен :lol: Изчерпих се от към акъл. Утре ще сваля клапана за допълнителен въздух на студено за да го чистя...

А и друго да попитам - на празен ход, клапата на дебитомера не трябва ли да е затворена на 100% и въздух да минава само през байпаса?

Мойта "стрела" правше същите мизерии, когато и беше много богата сместа. Ако имаш време мини да ти покажа какво казва "Autodata" по въпроса, че не ми се пише толкова много :mha:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 26 Яну 2009, 16:15

Проверих в Аутодата - всичко написано там си е ОК. Водния клапан не затваряше, натегнах го и сега затваря. Сега стабилен празен ход държи до 1000 оборота :lol: По-надолу пак почва да плува... Започвам да си мисля, че не ми е верен оборотомера :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Мнение от sixstraight » 26 Яну 2009, 20:48

мога да помогна с един оборотомер :winky:
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Пак драма - плуващ празен ход

Мнение от ивчо3 » 28 Яну 2009, 16:05

Gecallica написа:
viper написа:Писна ми! Ще и сложа пак газта! :lol:

Някой да ми каже какво и става на баба! Празния ход е точно казано "палващ". Какво ли не правих - няма регулиране и това си е! ТПС-а го свалих, измих лайната от вътре, замерих го - работи. Въртях винта за празен ход - или плува или е на 1500 оборота. Регулирах дебитомера, че беше доволно охлабен :lol: Изчерпих се от към акъл. Утре ще сваля клапана за допълнителен въздух на студено за да го чистя...

А и друго да попитам - на празен ход, клапата на дебитомера не трябва ли да е затворена на 100% и въздух да минава само през байпаса?

Мойта "стрела" правше същите мизерии, когато и беше много богата сместа. Ако имаш време мини да ти покажа какво казва "Autodata" по въпроса, че не ми се пише толкова много :mha:

Според мен си объркал настройките на TPS-а, след почистването и монтажа. Провери го пак. При напълно затворена дроселова клапа пластините трябва да са на първи контакт, когато малко се отвори да са на втори контакт. Това можеш да го провериш на слух. Чува се леко цъкане след отваряне на клапата. Колкото до шибъра, този който е заменен от стъпков мотор в по-новите модели става с натягане на пружината. Имам един такъв, някъде ми се мотае у нас от М10Б18I.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 30 Яну 2009, 22:10

//Zender написа:... (благодарско на ТОМ, че не разглобих целия мотор) особено с водния клапан събрах доста и нито един не затваряше.
Моля, пак заповядай :lol:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook