мотор от е28 м30б25 турбо... КАК???

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 20.03.2007

мотор от е28 м30б25 турбо... КАК???

Мнение от skibadee » 29 Дек 2008, 23:18

Та вече се здобих с такъв мотор и така или иначе ще се отваря за ревизия да попитам, кое с какво да се смени за да може да се сложи турбо на не повече от 0.6 до 0.8 бара. Бутала, мото вилка, клапани разпределителен вал... кое с какво да се подмени за да стане чиста работата а не гаражен експеримент??? МОЛЯ ПОМАГАИТЕ... :help:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Дек 2008, 0:42

Нищо не променяй, освен налягането - помисли за нещо от типа на 0.4-0.5 бара ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Дек 2008, 0:43

има си оригинално турбина за Б32 която мисля че би свършила прекрасна работа. мисля също че и електрониката от Е23 745i ( турбинирания мотор) без почти никакво пригаждане също ще пасне.
Иначе мотора му смени лагерите и семерингите, направи да пасват хубаво клапаните и ги регулирай и сложи хубави гарнитури и после газ до ламарината.
В тоя ред на мисли имам малко части които може да ти помогнат малко.
Последна промяна cod-cdbp на 30 Дек 2008, 0:47, променена общо 2 пъти
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от skibadee » 30 Дек 2008, 0:45

ами мотора е 150кн. със 0.4 бара какъв ще бъде ефектат... горе доло да съм ориентиран. също така ми казаха за по корави пружини на клапаните за да не се срешнат с буталото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Дек 2008, 0:54

skibadee написа:ами мотора е 150кн. със 0.4 бара какъв ще бъде ефектат... горе доло да съм ориентиран. също така ми казаха за по корави пружини на клапаните за да не се срешнат с буталото.


не ме бива в тия сметки ама сигурно към 30 коня ще се родят :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
аз повече си падам по show off-а
Изображение

ПС моля да ме извините за снимката но тя просто е стара и мотора тогава не беше съвсем чист и завършен
сега резултата е по-добър
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Дек 2008, 0:56

30-40 к.с. в плюс максимум... това поне звучи реалистично. Разбира се с по-богати дюзи, натегнат дебитомер и някаква система за управление на запалването - например мегаскуирт. Приготви се за 2000+ лева изваждане :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от skibadee » 30 Дек 2008, 1:00

значи турбина от б32 електроника от 745и и сичко това се слага на м30б25 и става работата... освен и останалите части които трябва да купя като лагери семеринги гарнитури и евентоално бутала и биели.
А да исках да питам и за това
http://www.gt3turbo.com/Merchant/home.php?cat=443&js=n
би ли ми свършило работа защото се пак искам да изтискам мотора малко повече...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от skibadee » 30 Дек 2008, 1:02

забраих да кажа, приотвил съм се с повечко от 2000+ лв. но се пак бъдете рационални скъпо и ненужно не ми трябва.

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 30 Дек 2008, 1:05

за тия пари смени мотора... ;)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Дек 2008, 1:06

Turbo_Ted написа:за тия пари смени мотора... ;)


Мдааа.. с нещо, което започва с "S" :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от skibadee » 30 Дек 2008, 1:07

Turbo_Ted написа:за тия пари смени мотора... ;)

само ще ви помоля по темата, без странични съвети мерси предварително. :)

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 30 Дек 2008, 1:13

skibadee написа:
Turbo_Ted написа:за тия пари смени мотора... ;)

само ще ви помоля по темата, без странични съвети мерси предварително. :)

избрал си трудния път, пожелавам ти успех ;) до 0.6 не ти трябва да пипаш нищо по железата, само намали степента на сгъстяване ;)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от skibadee » 30 Дек 2008, 1:37

Turbo_Ted написа:
skibadee написа:
Turbo_Ted написа:за тия пари смени мотора... ;)

само ще ви помоля по темата, без странични съвети мерси предварително. :)

избрал си трудния път, пожелавам ти успех ;) до 0.6 не ти трябва да пипаш нищо по железата, само намали степента на сгъстяване ;)

мотора съм го взел за без пари та според мен е грехота да не го използвам, иначе степента на сгъстяване как да я намаля с гарнитурата която съм я дал на линк става ли, или има друк по добър начин

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Дек 2008, 1:43

успех колега

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Дек 2008, 2:48

мотора щом си приготвил толкова пари го остави на страна и си вземи верно някой S36 че да има истински атмосферен повер, мани турбините.
Изображение

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook