Трети стартер
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Трети стартер
Писна ми, вече трети стартер сменям - пали когато си поиска! Супер проклетия! Като е студена - пали от раз. Загрее ли... майка плаче - или едва върти или въобще не зацепва. Интересното е, че ако не зацепи, лампите на таблото си светят нормално (не замижават), когато завъртам на стартер... Определено не е от стартера. Започвам да си мисля, че е от плочката на ключа или някой е направил на бабата вуду магия
Дайте акъл, че вече се изчерпих от към идеи...

Дайте акъл, че вече се изчерпих от към идеи...
...
Иди при Павката да го види, той само ел. системи прави. На Шела на Хаджи Димитър. И тел мога да ти дам на лично...
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: ...
teao написа:Иди при Павката да го види, той само ел. системи прави. На Шела на Хаджи Димитър. И тел мога да ти дам на лично...
Аз съм тъп и упорит - искам всичко сам да си направя... един вид да преоткрия топлата вода

П.П. Кога ще си вземеш колектора, че само ми се пречка в гаража?
Едва ли все уцелваш стартери с преебани шалтери, което практически е малко вероятно
Тъй, че остава да хванеш и да си провериш кабелите и буксите. И то този малкия кабел дето е + за шалтера. Виж като е топла и не ще да върти и дай директно + на този кабел или направо на самия стартер, ако е от кабела ще завърти. Пробвай няколко пъти да не е все пак самия шалтер. Ако е от кабела се опитай да го прогониш да видиш къде замасява или го направи като истински тарикат - пусни си едно копче тип "це-ка ключе" и като не ще му бий директен ток да върти
Стаа мноу фешън и рацерите цъкат яко с език
Аз на много синята така го оправих, щото не ми се занимаваше да разглоба половината кола да свалям стартер.



















Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
провери мотора дали има добра маса закачи един кабел (за подаване на ток) от тиа дебелите на минуса на акомолатора а другиа краи на двигателя 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Зашкури си масата на мотора и + на стартера, само че и болтчетата и шаибите и кабелните обувки.
Ако пак не става някъде се ебава + на стартера, но пък е странно ако той се бъзика с теб защо не ти смуче от акумулатора.

Ако пак не става някъде се ебава + на стартера, но пък е странно ако той се бъзика с теб защо не ти смуче от акумулатора.






- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Toку що се прибрах... Отивам да отрина бабата и ще проверявам. Ако не пиша до 2 часа, звънете в ПСС, ГЗ и 112 - да идват с кучетата и да ме дирят из преспите




Последна промяна viper на 05 Яну 2009, 17:04, променена общо 1 път
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Най-накрая успях да отделя време, че вчера определено не ставаше за работа. И така - мистерията е пълна:
1. Маса има перфектна (за всеки случай я зачистих)
2. +12 Волта има до стартера
3. +12 Волта има и до шалтера (при завъртане на ключа, де
)
4. Не пали
И за финал: подадох +12 от акумулатора директно на шалтера - върти, та се къса
Подадох +12 през ключето за студен старт на газ (още не съм изхвърлил всичко от газовата) - само лампите леко замижават
Заключение: Пак сме там от където тръгнахме, с изключение на това, че поне със сигурност стартера върти
Идеи?
1. Маса има перфектна (за всеки случай я зачистих)
2. +12 Волта има до стартера
3. +12 Волта има и до шалтера (при завъртане на ключа, де

4. Не пали



И за финал: подадох +12 от акумулатора директно на шалтера - върти, та се къса


Заключение: Пак сме там от където тръгнахме, с изключение на това, че поне със сигурност стартера върти

Идеи?
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
viper написа:Най-накрая успях да отделя време, че вчера определено не ставаше за работа. И така - мистерията е пълна:
1. Маса има перфектна (за всеки случай я зачистих)
2. +12 Волта има до стартера
3. +12 Волта има и до шалтера (при завъртане на ключа, де)
4. Не пали![]()
![]()
![]()
И за финал: подадох +12 от акумулатора директно на шалтера - върти, та се късаПодадох +12 през ключето за студен старт на газ (още не съм изхвърлил всичко от газовата) - само лампите леко замижават
![]()
Заключение: Пак сме там от където тръгнахме, с изключение на това, че поне със сигурност стартера върти![]()
Идеи?
Пак там където ти казах - дай да сменим пак ротора на тва чудо!!!

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Смених го сам, но ако знаех в какъв филм се вкарвам нямаше да го почна
Така или иначе се доказа, че проблема не е в самия стартер, а в тока до шалтера - върти само ако му подадеш директно от акумулатора. Недоумявам защо се получава така - утре ще меря напрежението по кабела на шалтера - дали някъде няма кофти връзка и да е по-ниско, като това да е причината да не сработва...



Така или иначе се доказа, че проблема не е в самия стартер, а в тока до шалтера - върти само ако му подадеш директно от акумулатора. Недоумявам защо се получава така - утре ще меря напрежението по кабела на шалтера - дали някъде няма кофти връзка и да е по-ниско, като това да е причината да не сработва...
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани