Трети стартер

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Трети стартер

Мнение от viper » 28 Дек 2008, 18:13

Писна ми, вече трети стартер сменям - пали когато си поиска! Супер проклетия! Като е студена - пали от раз. Загрее ли... майка плаче - или едва върти или въобще не зацепва. Интересното е, че ако не зацепи, лампите на таблото си светят нормално (не замижават), когато завъртам на стартер... Определено не е от стартера. Започвам да си мисля, че е от плочката на ключа или някой е направил на бабата вуду магия :evil:

Дайте акъл, че вече се изчерпих от към идеи...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 28 Дек 2008, 18:31

Иди при Павката да го види, той само ел. системи прави. На Шела на Хаджи Димитър. И тел мога да ти дам на лично...

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: ...

Мнение от viper » 28 Дек 2008, 18:36

teao написа:Иди при Павката да го види, той само ел. системи прави. На Шела на Хаджи Димитър. И тел мога да ти дам на лично...


Аз съм тъп и упорит - искам всичко сам да си направя... един вид да преоткрия топлата вода :mhihi:

П.П. Кога ще си вземеш колектора, че само ми се пречка в гаража?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 28 Дек 2008, 19:17

Едва ли все уцелваш стартери с преебани шалтери, което практически е малко вероятно :mhihi: :mhihi: :mhihi: Тъй, че остава да хванеш и да си провериш кабелите и буксите. И то този малкия кабел дето е + за шалтера. Виж като е топла и не ще да върти и дай директно + на този кабел или направо на самия стартер, ако е от кабела ще завърти. Пробвай няколко пъти да не е все пак самия шалтер. Ако е от кабела се опитай да го прогониш да видиш къде замасява или го направи като истински тарикат - пусни си едно копче тип "це-ка ключе" и като не ще му бий директен ток да върти :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Стаа мноу фешън и рацерите цъкат яко с език :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Аз на много синята така го оправих, щото не ми се занимаваше да разглоба половината кола да свалям стартер.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 28 Дек 2008, 21:54

Така и не изтрезнях днес достатъчно та да дойда , ама за утре има някаква надежда... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 29 Дек 2008, 8:02

провери мотора дали има добра маса закачи един кабел (за подаване на ток) от тиа дебелите на минуса на акомолатора а другиа краи на двигателя ;)
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Дек 2008, 12:13

Зашкури си масата на мотора и + на стартера, само че и болтчетата и шаибите и кабелните обувки.
Ако пак не става някъде се ебава + на стартера, но пък е странно ако той се бъзика с теб защо не ти смуче от акумулатора. 8) 8) 8) 8) 8)
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 30 Дек 2008, 15:20

Ключа баце, ключа. Там търси белята :D
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 31 Дек 2008, 14:37

замасяването на мотора към купето, на 99 процента :D
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 03 Яну 2009, 10:33

кво стана с тоя стартер ?????
откри ли няква пречина :roll:
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 04 Яну 2009, 1:49

мда ...

и мойте мисли се въртят около ключа
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 04 Яну 2009, 10:48

Toку що се прибрах... Отивам да отрина бабата и ще проверявам. Ако не пиша до 2 часа, звънете в ПСС, ГЗ и 112 - да идват с кучетата и да ме дирят из преспите :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна viper на 05 Яну 2009, 17:04, променена общо 1 път

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 05 Яну 2009, 17:03

Най-накрая успях да отделя време, че вчера определено не ставаше за работа. И така - мистерията е пълна:
1. Маса има перфектна (за всеки случай я зачистих)
2. +12 Волта има до стартера
3. +12 Волта има и до шалтера (при завъртане на ключа, де :mhihi: )
4. Не пали :mhihi: :mhihi: :mhihi:

И за финал: подадох +12 от акумулатора директно на шалтера - върти, та се къса :shock: Подадох +12 през ключето за студен старт на газ (още не съм изхвърлил всичко от газовата) - само лампите леко замижават :shock:

Заключение: Пак сме там от където тръгнахме, с изключение на това, че поне със сигурност стартера върти :mhihi:

Идеи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 05 Яну 2009, 18:13

viper написа:Най-накрая успях да отделя време, че вчера определено не ставаше за работа. И така - мистерията е пълна:
1. Маса има перфектна (за всеки случай я зачистих)
2. +12 Волта има до стартера
3. +12 Волта има и до шалтера (при завъртане на ключа, де :mhihi: )
4. Не пали :mhihi: :mhihi: :mhihi:

И за финал: подадох +12 от акумулатора директно на шалтера - върти, та се къса :shock: Подадох +12 през ключето за студен старт на газ (още не съм изхвърлил всичко от газовата) - само лампите леко замижават :shock:

Заключение: Пак сме там от където тръгнахме, с изключение на това, че поне със сигурност стартера върти :mhihi:

Идеи?

Пак там където ти казах - дай да сменим пак ротора на тва чудо!!! :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 05 Яну 2009, 18:30

Смених го сам, но ако знаех в какъв филм се вкарвам нямаше да го почна :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Така или иначе се доказа, че проблема не е в самия стартер, а в тока до шалтера - върти само ако му подадеш директно от акумулатора. Недоумявам защо се получава така - утре ще меря напрежението по кабела на шалтера - дали някъде няма кофти връзка и да е по-ниско, като това да е причината да не сработва...

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook