отново в бокса
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Oппппппа, до дни ще дойде и 3-я тризнак
и сега ако не тръгне туй м20....ще си купя 'Онда






Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: отново в бокса

Марто, тези на Калин ли са? Мислиш ли за разплетени колектори?
Виж тук ако не си гледал:
http://www.r3vlimited.com/board/showthr ... ght=M20B20
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: отново в бокса
moksika написа:Oппппппа, до дни ще дойде и 3-я тризнак![]()
и сега ако не тръгне туй м20....ще си купя 'Онда
![]()
![]()
ако няма кво да ги правиш - дай ми ги

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: отново в бокса
Недей много гори - сложи си мотроник от Е30 

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: отново в бокса
M10 написа:Недей много гори - сложи си мотроник от Е30


п.с. ти ли ще слагаш карбураторите и кой ще ти ги настройва

- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Монтажа ще си го извърша сам....или поне ще опитам. Зор ми е да си направя входящия колектор. За настройката ще ги боря с един колега
А за 30 г. мотроник




Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: отново в бокса
Мотроник рулз ве
Успех и ако можеш снимай процеса както и крайния резултат

Успех и ако можеш снимай процеса както и крайния резултат

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: отново в бокса
без да нахалствам, ама снимай ми подробно механизма по който ще управляваш дроселовите клапи или аджеба как от едно жило ще дърпаш толкова много дроселови клапи 

Re: отново в бокса
moksika написа:Oппппппа, до дни ще дойде и 3-я тризнак![]()
и сега ако не тръгне туй м20....ще си купя 'Онда
![]()
Колко повече очакваш да тръгне "туй М20" в сравнение със Солекса? При това без да сменяш нищо друго, освен карбураторите?
Не те карам да казваш точни разлики в конски сили и въртящ момент...
И после ще коментираме какво и как.
M10 написа:Недей много гори - сложи си мотроник от Е30
Мотроник рулз ве![]()

- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Очаквам малко по адекватен тротъл респонс. Не мисля, че само с едни карбуратори ще стане самолет, а и не го очаквам. Иначе към идеи и предложения относно надграждането на агрегата съм отворен към предложения
Сподели какви са ти идеите 


Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: отново в бокса
По зловещ тротъл риспонс от механична инжекция, нема на тоа свят....тя и затова харчи доста.
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
E и аз искам да вкарам някое антично м30 в коша, ама за сега няма оферта 

Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: отново в бокса
moksika написа:E и аз искам да вкарам някое антично м30 в коша, ама за сега няма оферта
Има бе, само пара да има

За подробности на ЛС или в Сурат тефтера че май ти нямам Скайп... то всъщност и на телефона може...
Re: отново в бокса
moksika написа:Очаквам малко по адекватен тротъл респонс. Не мисля, че само с едни карбуратори ще стане самолет, а и не го очаквам. Иначе към идеи и предложения относно надграждането на агрегата съм отворен към предложенияСподели какви са ти идеите
Според мен първата стъпка за ъпгрейд на тоя мотор е да стане Б23 и след това да се мисли за горивната уредба. М20Б20/Б23 имат еднакъв диаметър и различен ход и логично е с вал от Б23 ( и евентуално биели, не съм сигурен) Б20 да стане 2.3. Във форума има много писано за м20, как се увеличава обема и изобщо всякакви тунинги за тоя мотор. Това сигурно е най-безболезнения и евтин начин за по-голям обем и повече мощност на тоя мотор без стъргане и хвърляне на хиляди левове..
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: отново в бокса
Ето един линк, без да коментираме цената. Продава се от доста време, но още не се е намерил малоумен "ценител", робуващ на марката.
http://www.ebay.de/itm/Original-ALPINA- ... 842wt_1185
Продавачът твърди, че само с този "сетъп" се гарантират ДО 25 конски сили повече.
Не искам да оспорвам това твърдение, защото той внимателно е използвал "ДО".
Марто, в твоя случай не говорим точно за "тротъл риспонс", но има сериозни шансове при читави карбураторни екземпляри да си подобриш пълненето и горивната смес, от там - въртящия момент и вече, може да се каже, чувството за "риспонс" спрямо Солекса (където той има "падини").
Като крайни цифри - вероятно ще се сдобиеш с около 10-15 конски сили в най-добрия случай, при това при високи обороти.
Но пак казвам, може да имаш късмет при по-ниски и средни обороти нещата да се подобрят по-чувствително (не всичко е конски сили, нали
).
Иначе, за нещо "по-така" вече трябва да търсиш друг разпределителен вал, да вдигаш компресии и т.н.
http://www.ebay.de/itm/Original-ALPINA- ... 842wt_1185
Продавачът твърди, че само с този "сетъп" се гарантират ДО 25 конски сили повече.
Не искам да оспорвам това твърдение, защото той внимателно е използвал "ДО".
Марто, в твоя случай не говорим точно за "тротъл риспонс", но има сериозни шансове при читави карбураторни екземпляри да си подобриш пълненето и горивната смес, от там - въртящия момент и вече, може да се каже, чувството за "риспонс" спрямо Солекса (където той има "падини").
Като крайни цифри - вероятно ще се сдобиеш с около 10-15 конски сили в най-добрия случай, при това при високи обороти.
Но пак казвам, може да имаш късмет при по-ниски и средни обороти нещата да се подобрят по-чувствително (не всичко е конски сили, нали

Иначе, за нещо "по-така" вече трябва да търсиш друг разпределителен вал, да вдигаш компресии и т.н.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани