Е21 vs E30
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
колеги според мен да се сравняват 2 БМВта е нередно,особено ако говорим за тези 2те...според мен Е30 е по масовия автомобил,и на това се далжи големия брои фенове които има,но това не означава че е 21 е по малка легенда...аз давам по един глас и на 2те поздрави !
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
И аз си купих едно Е21 с цел да издевателствам над него но го покарах и просто ми стана жал то по-старо с над 10 години от мен горкото
Ще си го направя лъскавко да му се радвам и карам спокойно веднъж-2 пъти месечно. Виж към е30-ките съм доста по-безразличен и ще отърва света от една тая зима




- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
На мен и 2те много ми харесват 

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
само като се сетя 10-12год. назад във времето, още като живеех в невероятния квартал Надежда, мой съсед караше е21 323 и е23ка (незнайно каква - замина за скраб след обръщане по таван)... е21чката беше най-ужасяващия автомобил на улиците, много як звук и стойка.... (като изключим камарото на един сводник)... винаги съм се кефел повече на е21/23/24/28 - сиреч на "акулите" особено в последно време, когато е30 си е по-масово и от голфовете. Като заговорихте за магистрали се сещам за на Кирето (бавареца) 323турбо-то
ама всеки път като видех "хладилника" показващ се иззад кривата предна престилка се ухилвах ей тъй
много повече бих се кефил да карам някоя акулка сега, нека ми е тесно, да му тропат вратите и да тече
Преди имах много добри спомени от едно е28 524автомат... най-прекрасна возия, и най-прекрасно си държеше 200 по магистралата....
а, за бегачка ако можеше само едни коиловъри да му се турят на е21то арни и да е поне 20ка си е чук, нека си нема хидравлика и нека да си друса яко
лошото в момента, е че вече няма толкова масово читави коли.. и е30, и е21ците важи това...
последното е30, което гледах и беше за продан беше страшилище... не знам до колко е твърдо купето на е30, ма туй беше голямо гюбре с 1234567890 удара, включително в подводница сигурно - нацепени преден и заден кош и без нито един прав панел... а както собственика обясняваше даже последния удър на колата не бил толкова жесток.
а колкото и е21ци да съм гледал, поне кошовете не са им били толкова зле (въпреки външния гнилоч по врати, калници и т.н.) 



Преди имах много добри спомени от едно е28 524автомат... най-прекрасна возия, и най-прекрасно си държеше 200 по магистралата....
а, за бегачка ако можеше само едни коиловъри да му се турят на е21то арни и да е поне 20ка си е чук, нека си нема хидравлика и нека да си друса яко

лошото в момента, е че вече няма толкова масово читави коли.. и е30, и е21ците важи това...
последното е30, което гледах и беше за продан беше страшилище... не знам до колко е твърдо купето на е30, ма туй беше голямо гюбре с 1234567890 удара, включително в подводница сигурно - нацепени преден и заден кош и без нито един прав панел... а както собственика обясняваше даже последния удър на колата не бил толкова жесток.



МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!
Имам чувството, че тенденцията в тази тема ще ни върне към пропелера...
особено след аргументите за кошовете и кок-пит-овете...
За мен това сравнение е глупаво...
Всеки един от моделите отразява своето време и нито един от тях не би се чувствал комфортно в различно от неговото си време...
Все едно да сравнявате Т34 с модерните руски танкове... Т34 е легендарен, при Курската дъга е обърнал войната (и не само там), имал е революционни инженерни и технически решения, но в съвременна война би бил безполезен... Както и Месершмит-а.


За мен това сравнение е глупаво...
Всеки един от моделите отразява своето време и нито един от тях не би се чувствал комфортно в различно от неговото си време...
Все едно да сравнявате Т34 с модерните руски танкове... Т34 е легендарен, при Курската дъга е обърнал войната (и не само там), имал е революционни инженерни и технически решения, но в съвременна война би бил безполезен... Както и Месершмит-а.

Любака написа:Да "инженрни решения" кое БРОЯ им ли? Както и при Шърманите е Д-дея. Каде е КИНГ ТАЙГЪРА с 147 преки попадения от Т34 и наполовина толкова затрити такива да се пребере да презареди![]()
Ама и така е с Е21 и Е30 в момента 1 към то 1000.
С инженерни решения като по-тънка броня, но наклонена на определен градус, а не като немската фъшкия, податлива на директен обстрел... лек и повратлив танк, с голямо оръдие и огнева мощ... прост като конструкция и изпълнение, което е позволило масовото му производство с ниска себестойност в условия на война и криза... този, и не само този път, руснаците рулират...
Но тук говорим за друго...
За некво древно тенеке, дето си е изгубило моралната стойност и за друго тенеке, което все още може да се държи на краката си, пак от морална гледна точка, за цялост на заварките въобще не говорим...
Така че... какво точно сравнявате? Пра-баба си с баба си ли?

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Сравняват един класически автомобил с друг, ама ти май не схващаш идеологията на класиките
Танковете ги остави на мира, да не почнеш сега да ни убеждаваш жигулката колко е добра ?

BMW only!
amd написа:Сравняват един класически автомобил с друг, ама ти май не схващаш идеологията на класикитеТанковете ги остави на мира, да не почнеш сега да ни убеждаваш жигулката колко е добра ?
Ти, дето схващаш идеологията на класиките, що не си вземеш лодка тип 'кану', ама класиката, и да преплуваш Дунава до Румънско, пък като ти дойде акъла, да се върнеш като освободител и да ни просветлиш отново за класиките.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани