Е21 vs E30

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 23 Окт 2008, 23:00

i двете са хубави не се караите все пак са БМВ :twisted:
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж

Мнение от lubeto » 24 Окт 2008, 11:06

и двете ми харесват.Няма фаворит.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 29 Окт 2008, 21:44

колеги според мен да се сравняват 2 БМВта е нередно,особено ако говорим за тези 2те...според мен Е30 е по масовия автомобил,и на това се далжи големия брои фенове които има,но това не означава че е 21 е по малка легенда...аз давам по един глас и на 2те поздрави !
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 11 Ное 2008, 4:25

И аз си купих едно Е21 с цел да издевателствам над него но го покарах и просто ми стана жал то по-старо с над 10 години от мен горкото :( Ще си го направя лъскавко да му се радвам и карам спокойно веднъж-2 пъти месечно. Виж към е30-ките съм доста по-безразличен и ще отърва света от една тая зима :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 3.11.2008

Мнение от insignia » 22 Ное 2008, 23:41

Е30 >>>>>>>>>> Е21 .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 23 Ное 2008, 0:35

На мен и 2те много ми харесват :twisted:
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30



Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея пари :winky: иначе успех :yes:

DS Motorsport
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake

Мнение от Денислав Шишев » 26 Ное 2008, 13:06

На мен също ми харесват и двете! :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 1.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от -Kris- » 03 Дек 2008, 19:24

И двете са легенди, ама може би първото ми бмв ше е е30, не съм достатъчно луд за е21 :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 27.05.2008
Мечтае да кара: e28 turbo

Мнение от Ma7e4k0 » 04 Дек 2008, 12:39

e21
BMW e30 320i Powered by LowBudgetPerformance™ & 88' BMW E30 330i Turbo & BMW e36 m40b16

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 21.04.2005
Местоположение: 02

Мнение от Vendetta » 04 Дек 2008, 20:56

само като се сетя 10-12год. назад във времето, още като живеех в невероятния квартал Надежда, мой съсед караше е21 323 и е23ка (незнайно каква - замина за скраб след обръщане по таван)... е21чката беше най-ужасяващия автомобил на улиците, много як звук и стойка.... (като изключим камарото на един сводник)... винаги съм се кефел повече на е21/23/24/28 - сиреч на "акулите" особено в последно време, когато е30 си е по-масово и от голфовете. Като заговорихте за магистрали се сещам за на Кирето (бавареца) 323турбо-то :smoke: ама всеки път като видех "хладилника" показващ се иззад кривата предна престилка се ухилвах ей тъй :D много повече бих се кефил да карам някоя акулка сега, нека ми е тесно, да му тропат вратите и да тече :winky:
Преди имах много добри спомени от едно е28 524автомат... най-прекрасна возия, и най-прекрасно си държеше 200 по магистралата....
а, за бегачка ако можеше само едни коиловъри да му се турят на е21то арни и да е поне 20ка си е чук, нека си нема хидравлика и нека да си друса яко :mhihi:
лошото в момента, е че вече няма толкова масово читави коли.. и е30, и е21ците важи това...
последното е30, което гледах и беше за продан беше страшилище... не знам до колко е твърдо купето на е30, ма туй беше голямо гюбре с 1234567890 удара, включително в подводница сигурно - нацепени преден и заден кош и без нито един прав панел... а както собственика обясняваше даже последния удър на колата не бил толкова жесток. :roll: а колкото и е21ци да съм гледал, поне кошовете не са им били толкова зле (въпреки външния гнилоч по врати, калници и т.н.) :roll:
Изображение

МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.12.2008

Мнение от DonBonbon » 04 Дек 2008, 21:23

Имам чувството, че тенденцията в тази тема ще ни върне към пропелера... :mhihi: особено след аргументите за кошовете и кок-пит-овете... :mhihi:

За мен това сравнение е глупаво...

Всеки един от моделите отразява своето време и нито един от тях не би се чувствал комфортно в различно от неговото си време...

Все едно да сравнявате Т34 с модерните руски танкове... Т34 е легендарен, при Курската дъга е обърнал войната (и не само там), имал е революционни инженерни и технически решения, но в съвременна война би бил безполезен... Както и Месершмит-а. :mhihi:

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 04 Дек 2008, 23:07

Да "инженрни решения" кое БРОЯ им ли? Както и при Шърманите е Д-дея. Каде е КИНГ ТАЙГЪРА с 147 преки попадения от Т34 и наполовина толкова затрити такива да се пребере да презареди :!:
Ама и така е с Е21 и Е30 в момента 1 към то 1000.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.12.2008

Мнение от DonBonbon » 04 Дек 2008, 23:20

Любака написа:Да "инженрни решения" кое БРОЯ им ли? Както и при Шърманите е Д-дея. Каде е КИНГ ТАЙГЪРА с 147 преки попадения от Т34 и наполовина толкова затрити такива да се пребере да презареди :!:
Ама и така е с Е21 и Е30 в момента 1 към то 1000.

С инженерни решения като по-тънка броня, но наклонена на определен градус, а не като немската фъшкия, податлива на директен обстрел... лек и повратлив танк, с голямо оръдие и огнева мощ... прост като конструкция и изпълнение, което е позволило масовото му производство с ниска себестойност в условия на война и криза... този, и не само този път, руснаците рулират...

Но тук говорим за друго...

За некво древно тенеке, дето си е изгубило моралната стойност и за друго тенеке, което все още може да се държи на краката си, пак от морална гледна точка, за цялост на заварките въобще не говорим...

Така че... какво точно сравнявате? Пра-баба си с баба си ли?
:mhihi:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 04 Дек 2008, 23:46

Сравняват един класически автомобил с друг, ама ти май не схващаш идеологията на класиките ;) Танковете ги остави на мира, да не почнеш сега да ни убеждаваш жигулката колко е добра ?
BMW only!


Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.12.2008

Мнение от DonBonbon » 05 Дек 2008, 0:04

amd написа:Сравняват един класически автомобил с друг, ама ти май не схващаш идеологията на класиките ;) Танковете ги остави на мира, да не почнеш сега да ни убеждаваш жигулката колко е добра ?

Ти, дето схващаш идеологията на класиките, що не си вземеш лодка тип 'кану', ама класиката, и да преплуваш Дунава до Румънско, пък като ти дойде акъла, да се върнеш като освободител и да ни просветлиш отново за класиките. :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook