Е21 vs E30

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 29 Сеп 2008, 23:54

speedmaster написа:
Penchev написа:Кое му е мекото на Е30-сковото купе ?



ма куре ти Е21 виждал ли си !?

имам предвид на какво е способно като купе !?


Добре де , аз казах за Е30 ,кажи ти сега за Е21 защото с това " ... ти Е21 виждал ли си " все едно ... :mhihi:
Аз Е21 315 съм карал още 1995 година (също така Е28 528 и Е23 728) ,книжка нямах по онова време ,нито опит ,но честно казано рядко има създаден автомобил по мое мнение с по-неудобна позиция на седалката :help: за видимоста също много може да се спори а хем каросерията е малка ,но незнам Пол Брак , велик е все пак и свитата му какво са мислили ,стрували ,но всички тези недъзи са оправени с излизането на Е30 през 1982 година ;) Там и екипа мисля ,че беше друг :) В Е30-ската сядаш и няма нещо за което да се хванеш ,че не е на място ... До ден днешен и самите Немци я хвалят повече от Е21-то ,трябва да е сляп човек да не го види това.Отново мое лично мнение ,че ако има някаква най-голяма оптимизация от поколение към следващо то това е от Е21 към Е30 и от Е36 към Е46 :roll:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 30 Сеп 2008, 0:30

Необходимоста от въртящ момент за дигане на скорост 200 е доста голяма в една окаяна 316-счица.Просто физически е невъзможна тази скорост да не говорим ,че специално за тебе облъченяче мога да я изчисля и математически,за да се увериш че момента посочен от завода производител не е достатъчен,освен ако ти с твоята газцица и масълце не си го повдигнал мъничко.Както всички знаем мазалото уплътнява цилиндъра и вдига павара.Тази теорема се доказва неколко кратно от няколкото едишъна на е12 черен мат :mhihi: :mhihi: .Понеже закачаш темата за мойте коли бих ти отговорил ,че вървят повече от твойте,боядисани са по-добре от твойте и винаги са в до-добро състояние след мен,отколкото преди мен 8)
Аре бегай да въртиш коктейлчета,да боядисваш с черното шпрейче и да съшиваш с бела кожичка гнили седалчици и напукани табълца :mhihi: :mhihi:
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 30 Сеп 2008, 1:15

В момента най-големият ми страх е както си карам с пласмасовото е36 318 с 280,да не земе да ме мине няква е21чка 316 с 300 :shock: Бааах маа му и хулиганки ей.Аре ве насран, питай ме дигам ли 280 на аварийно,се пак я имам от 6 месеца,а не цели две години :mhihi: :mhihi: Дали ше ми стигнат НъМъ-тата как мислиш а?Според теб?Дали?Аре виж там в готварските книги :mhihi: :mhihi:
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 30 Сеп 2008, 7:42

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 30 Сеп 2008, 8:02

Не мога да разбера защо последно време почти всички теми в тоя под форум трябва да държат Модовете на нокти. Има доста по-приятни начини да обясни всеки кво е правил и карал. От къде започна темата и къде стигна ПАК. Забравяте, че реалността в България поставя въпроса не как са излезли от завода,а как са подържани щот едва ли някой е пробвал и двете нови. Карал съм и 408 (не знам що го намесихте изобщо, а и двигателя му е от конкуренцията) и с малко внимание, и изцапани ръце беше добра кола за времето си която не ме е оставала никъде на път. Моето предложение към тези дето се изоставят с колите си по време на път е или друга кола (има страшни нови Дачии) или да си сменят хобито, а ако и марката не им харесва има други форуми.
    ПП: Иначе и моята 316-ка може да вдигне 200 :mhihi: :mhihi: :mhihi: според талона и километража, но да предупредя, че съм с 8 гуми от Деу Матис :D и вече 14 години не ме е изоставяла :bowdown: за е21 говоря ако някой не е разбрал. Харесвам и е30 най-добрия донор на агрегати за приятните линии на купето на е21 :mhihi: .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 30 Сеп 2008, 8:36

ok,ве ше изчезна щом толкова ви дразня ретро маняците.Може да сте адски зарибени,но е хубаво и да сте обективни,в което дълбоко се съмнявам.Добрите решения ги има във всеки един модел даже най-пласмасовия,стига да имаш очи да ги видиш.Има ги и в един Опел Кадет '86,но ние с тех нема се занимаваме щот са скраперняци и мизерници и ноо гният,по-добре да ги банваме от рано.
Аре мир и си отворете повечко зъркелите ;)
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 30 Сеп 2008, 10:12

//Zender написа:...Карал съм и 408 (не знам що го намесихте изобщо, а и двигателя му е от конкуренцията) и с малко внимание, и изцапани ръце беше добра кола за времето си която не ме е оставала никъде на път. ...

И мен не е ве, ама и я не съм го оставял, демек взаимно не се оставяхме, от и то инат и я инат, кат евергрийните бяхме... имаше и катосифонь от Корекома, и син металик, и никелирани тасове, а ората около мене викаха: евалата! тва е начин ня живот! рийш ли, лайф, жизнь, кой как му ареса, никога не съм се съмнявал в него, че ще се издъни, ма не ме беше страх, от си носех един багажник със шансов инструмент плюс яко жица, тел и тоалетна хартия, една щайга с болтчета, гайки и парчета арматурно желязо, резервна бензинова помпа, карбуратор с визьор, 20-литрова туба с вода, М10Д, една касетка с чушки и доматки, за всеки случай, ако се наложи да нощувам на открито, и така.
Ка ша му дам да ме остаи на път ве, кат още бяхме в ерата на чисто жичните комуникации, пътната помощ беше екзотика от апокрифен хамерикански екшън (дет превода беше по-убав от филма и всички актьори говореха с един и същи глас, а и се въртеше дорде прегрее Хитачито), а трафика по живописните родни шосета беше кат в гранично родопско село след Рамазам Байрам.
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 01 Окт 2008, 21:54

Значи до тук акулката е фаворит. И аз така си мислех ерата на акулите е легендарна.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.05.2008

Мнение от Stilian_M10 » 03 Окт 2008, 12:22

Въпреки че много ми се иска в момента да си взема Е30 :roll:
С две ръце гласувам за Е21 8)
Може и да съм нямал още Е30 но съм имал Е21 и разбрах че BMW е колата.
Мойто беше M10B16 (москвичовия мотор :mhihi: както ми казаха на прегледа) 1982 година само с 4 годинки по-старо от мен :roll: но за тези години без да му е правен ремонт по двигател и скорости на никой незнае на колко хиляди километри :mhihi: беше голям звяр,нека си беше с 4 скорости на газ от 60 до 140 на 4-ва си ги правише за норматив и искаше още.
Предишния собственик ми разправяше:Дал той Е21-то за Е30 и трябвало да доплати някой лев,ама вика като се качиш една твърда возия вика вобще не ми хареса и си взех Е21-то.
Абе акулата си е акула,както казваше един познат BMW да е СТАРО ДА Е :lol: :lol: :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Мнение от ///ivanE30 » 03 Окт 2008, 19:17

като бях 18 годишен си купих е21ца...изключителен звяр...свърши в надин след като се преобарнах по таван на пътя от дружба към христо ботев...сега карам е30 ска със същия мотор...е21цата е готина но неможе да стъпи на малкия пръст на е30ската....тоест е21<е30>е36<е46.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 03 Окт 2008, 19:52

баси,що бе майна.....?
А по темата Е30 за мен е машината...
Сучииии!

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 04 Окт 2008, 12:01

///ivanE30 написа:като бях 18 годишен си купих е21ца...изключителен звяр...свърши в надин след като се преобарнах по таван на пътя от дружба към христо ботев...сега карам е30 ска със същия мотор...е21цата е готина но неможе да стъпи на малкия пръст на е30ската....тоест е21<е30<е46.

Да бъдем точни!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: VW Passat TDI,Peugeot 106,BMW 520
Мечтае да кара: E31 850

Мнение от Mitetooo » 04 Окт 2008, 12:11

devastator написа:Специално в България Турбо Аметка ,е21-цата никога,ама абсолютно никога не е била хулиган,а винаги си е била коптор и веднага ще ти кажа защо понеже си новобранец под 25 :mhihi: :mhihi:
Преди господ да създаде света за Българите в републиката нямаше абсолютно никакви екзотични западни коли като БМВ.И тогава дойде лето 90-то.Пазара се отпуши и автомобила е30 ,тогава навършващ пред училищна възраст започна да навлиза стремглаво през границите на родината.Достигайки своя бум през 92-93,доста предпочитана кола от кората с пари като мутрите.Сам се сещаш че е21-цата беше изправена пред технологично по-добър съперник и така и не можа да навлезне,камо ли да се мери на магистралата.Е21-цата с идването на 90-те си беше изпяла вече песента и така и не навлезнаха автомобили в добро техн.състояние.Реално автомобилите който ние за сефте помним като хулигани на аутобана са е30,е32 и е34.
Вие тук олдскуулърчета просто нема как да знаете каква мания беше 325-тицата преди 15 години.Всички хлапета и тийнове беха полудели и където видиш такава кола веднага си оставяш отпечатъците от пръсти и носле на шоферското стъкло.Както казва оня Ричард дето за малко не умря в драгстера : МЕЧТАТА НА ВСЕКИ ЕДИН МЛАД ЧОВЕК.Еуфорията около е30-ската беше невероятна ,защото хората живееха в изолация и изведнъж...Затова не ми плещи глупости къв тунингарски автомибил била ,след като не знаеш и не помниш нищо от вренената на е30-ската.Ти даже не можеш да си представиш за кво иде реч,ако си мислиш че беше същото като сегашното излизане на е93 примерно,си на една хилядна от емоцията която е30-ската сееше в началото на 90-сетте.За съжаление аз това няма как да ти го докажа,но има хора из тези форуми които помнят,иначе вие тука продължавайте да си я знаете като един як-тунингиско-турбиниски автомобил.Но истината никага няма да я разберете,така както аз няма да разбера хипарските времена :mhihi: :mhihi:




много ама много точно казано!!!!!!
Пътят към славата е осеян с бутала и биели...

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 26.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Valkata » 15 Окт 2008, 14:21

е21
Изображение


There is no limit to imagination. An open mind and the courage to challenge the status quo are the basic ingredients for every innovation.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: E36
Мечтае да кара: Яхта

Мнение от bmw2002 » 18 Окт 2008, 10:12

По-добрата кола е Е30.
Имал съм BMW2002, Е21 320,Е30 323,Е36 318
Иначе легенда за мен е 2002 турбо 1974г.
Ускорение 0-100 6.9сек.

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook