малко мунинг на м10
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: малко мунинг на м10
абе....а тоя испарител кво ще го командва?!? вчера се замислих коуко съм тъп и не можах да го измисля..... ![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: малко мунинг на м10
Не е ли вакуумен - колкото по-високо е налягането в колекторите (по-як вакуум), толкова повече газ пуска ?
BMW only!
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Re: малко мунинг на м10
Ти съвсем ги оплеска
Разлика между вакум у налягане правиш ли ![луд!?!?! :kuku:](./images/smilies/bduh.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![луд!?!?! :kuku:](./images/smilies/bduh.gif)
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
moksika написа:абе....а тоя испарител кво ще го командва?!? вчера се замислих коуко съм тъп и не можах да го измисля.....
хубав въпрос. ама опира до практиката,
![Laughing... :lol:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
добре де в тоя колектор няма ли някъде дроселна клапа? аз дизел само съм чувал, че има- никога не съм карал, та не знам, ама се си мисля че трябва да има дросел.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: малко мунинг на м10
аз се замислих за два испарителя като 2-рия да има вакуумен вентил тип 318ис, който да се отваря когато се ръчне турбото например.
е реглажа ще е доста пипкава работа но пък изкосури ли се не би трябвало да има кой знае какви проблеми за цената си.
е реглажа ще е доста пипкава работа но пък изкосури ли се не би трябвало да има кой знае какви проблеми за цената си.
![Изображение](http://s00.yaplakal.com/pics/pics_original/9/6/9/4154969.gif)
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: малко мунинг на м10
Джони имах друго в предвид, макар, че не претендирам да разбирам работата на газовия изпарител - когато налягането в колекторите се качи, се създава вакуум в самия изпарител посредством едно тънко маркуче. На същия принцип отваря байпаса на турбината на ТДС-а при мен - като налягането в колекторите стигне 1.1 бар (примерно), байпаса отваря и разтоварва турбината. По тая логика мембраната на изпарителя си променя действието според налягането в колекторите.
Греша ли някъде ?
Греша ли някъде ?
BMW only!
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Re: малко мунинг на м10
Ми нямам как когато в колектора има налягане в маркуча дето е вързан към колектора да има вакум
Някой май е бягал от час по механика на флуидите
Пиши в гугъл Fluid mechanics и почвай да четеш, че ше се изпитваме ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
колега amd,и аз не разбирам много, но това което казваш май е така.
това което аз в началото казах, и малко се отплеснах, че изпарителя се "балансира"- термина се използва от газаджиите и означава, че изпарителя налива колкото е необходима газ, и то адекватно, според конкретната нужда в даден момент на турбото, и това балансиране всъщност става много лесно.
естествено аз не съм запознат с конкретните схеми и установки, та затова само споделям туй-онуй
това което аз в началото казах, и малко се отплеснах, че изпарителя се "балансира"- термина се използва от газаджиите и означава, че изпарителя налива колкото е необходима газ, и то адекватно, според конкретната нужда в даден момент на турбото, и това балансиране всъщност става много лесно.
естествено аз не съм запознат с конкретните схеми и установки, та затова само споделям туй-онуй
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Re: малко мунинг на м10
Corky Bell - Maximum Boost
Ся няма нужда да откриваме топлата вода, особено за неща дето са ги правили преди 20 години
На който му е интересно да прегледа книжката, всичко е обяснено супер елементарно и разбираемо.
Ся няма нужда да откриваме топлата вода, особено за неща дето са ги правили преди 20 години
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: малко мунинг на м10
те са си турих очилата....благодарско Жонка
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
JohnnyBlack написа:Ми нямам как когато в колектора има налягане в маркуча дето е вързан към колектора да има вакумНякой май е бягал от час по механика на флуидите
Пиши в гугъл Fluid mechanics и почвай да четеш, че ше се изпитваме
така де, след турбото има само яко налягане. колегата АМД имаше предвид общия случай, (поне аз така разбрах) без турбо, тогава в колектора има вакуум, щото двг смуче въздух. в случая с турбото, може би вакуумното маркуче трябва да се върже преди турбото, където то самото засмуква въздух. само че вакуумния изпарител е умрялска работа, електрическия е по- добър.
П.П. аз не съм бягал от механика на флуидите, ама кел файда, това е дяволска наука, единственото което си спомням, е че има ламинарен поток и турбулентно движение
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: малко мунинг на м10
akula написа:JohnnyBlack написа: Ми нямам как когато в колектора има налягане в маркуча дето е вързан към колектора да има вакум![]()
значи ъбдейтнах си инфото момчета, казусът е следния: точно НАЛЯГАНЕТО в колектора, и създавано от турбото се използва за управление и балансиране на изпарителя- цялата работа е там, че в колектора СЛЕД турбото се навива едно щуцерче което завършва директно на работната мембрана. колкото повече надува турбото, толкова повече налягане, толкова повече то бута мембраната и тя подава съответното количество газ. празния ход си се настройва на общо основание.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: малко мунинг на м10
е добре де....ама кво ще командва наляганет. след като премахнем карбуратора, кой ще изземе функцията на дросела??? слагаме турбото+пътищата+кулера+газта. а къде и какво монтираме зада командва работата на мотора?
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: малко мунинг на м10
Дросел тури да праим акум в конвектора ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
![Изображение](http://img407.imageshack.us/img407/4220/copyofspoonypre2.jpg)
![Изображение](http://img407.imageshack.us/img407/4220/copyofspoonypre2.jpg)
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: малко мунинг на м10
moksika написа:е добре де....ама кво ще командва наляганет. след като премахнем карбуратора, кой ще изземе функцията на дросела??? слагаме турбото+пътищата+кулера+газта. а къде и какво монтираме зада командва работата на мотора?
Няма как, ще слагаш дросел...
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани