ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
Любака написа:Скоро че постна голямо фото на проекта с подобаващо описание на промените.
Колата вече е Б25 у перфектно състояние, разплетена генерация, Мотрониче, маслен кулер , четири билщайна от харните, рейка Е36 м3 3.0 (за просветените голям картинг си е), 329мм предни спирачки с 4бутални алуминиеви апарати, вентилирани задни 286мм с 2 бутални пак алуминиеви П-репарати, главен спирачен цилиндър от М5 е34 (фито го забравих ма ши се сетя) и голем шпер НАПЪЛНО НОВ (междудругото ако някой иска всякви видове асимблирания на шперове от 25 до 80% да свирва) за да се позабавлява драйвара.
Предстоят предни и задни яки стаб щанги.
А пусни че и моита е Б25 с наи модерния Мотроник и съм тръгнал по пътя които ти вече си изминал явно
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
П.П. Кат обевят дата за ретро ралито съм на линия стига да няма пречки...
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
Реиката предполагам е от десняк ,обърната наобратно,ама трябва да кажеш кои карданчета си ползвал и какви накраиници вътрешни и външни ползваш да спестя малко ровене из скрапта .Търся също помощ за два дебели ботуша да мога да пъхна от сериозните билщаини в тях,ако можеш помагаи че никъде не се намират
![ПОМООООООЩ :help:](./images/smilies/help.gif)
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
Любака написа:Скоро че постна голямо фото на проекта с подобаващо описание на промените.
Колата вече е Б25 у перфектно състояние, разплетена генерация, Мотрониче, маслен кулер , четири билщайна от харните, рейка Е36 м3 3.0 (за просветените голям картинг си е), 329мм предни спирачки с 4бутални алуминиеви апарати, вентилирани задни 286мм с 2 бутални пак алуминиеви П-репарати, главен спирачен цилиндър от М5 е34 (фито го забравих ма ши се сетя) и голем шпер НАПЪЛНО НОВ (междудругото ако някой иска всякви видове асимблирания на шперове от 25 до 80% да свирва) за да се позабавлява драйвара.
Предстоят предни и задни яки стаб щанги.
Любак, пак ще избиеш рибата! а кажи сега по-добре ли е от е36 2.5 палатков лагер?
Сучииии!
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
Така сега ще поотговоря на чат от въпросите за който0 се сещам, аз другите по късно.
Дали е по добре от ПАЛАТКАТА незнам и двете си имат своите качестава но аз си се чуствам много по добре в Е21цата.
Крик ми да адаптера за кулера е от Е30 325 маслените маркучи са мое дело а самия оилкулер е Е36 325тдс. Рейката пожелавам на всяка Е21 такава (точно 3.0л М Е36) жив карт и без много усилия никакави проблеми с течове при високи обороти каквито имат Е36 или по специялно по модерните хидр. помпи. Шперето е мое дело от към карантия В касетата всичко е ново и е с 25% (асемблиран е по книга, а не тва тука ли е от там ли беше) има и опция за повишение на %-та ако някой иска извършвам и тая услуга. Курубата на дифа е Е28 капака също захващането е хоуммейд без да се осакатява купето по какъвто и да е било начин. Полуосите са отново хоуммейд, на базата на Е21 ориджинал (големите). За стабщангите не бери грижа няма да ми са първите нито последните (надявам се) който ще правя.
ПС кат чуем за ретрак рали ще свирнем. Големи макферсони нямам.
Недей. Пожелавам ти твойта да подмине тази.
Като имаш свободно време вземи го мини през Пловдив и че го пилнем и ребилднем.
Ето малко фото , днес е поизмих малко и е мокричка.
Всяка една промяна е направена така че да не се засяга копето на колата с цел да е максимално заводски не се знае кой на къв акъл ще е след години![Laughing... :lol:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
Дали е по добре от ПАЛАТКАТА незнам и двете си имат своите качестава но аз си се чуствам много по добре в Е21цата.
Крик ми да адаптера за кулера е от Е30 325 маслените маркучи са мое дело а самия оилкулер е Е36 325тдс. Рейката пожелавам на всяка Е21 такава (точно 3.0л М Е36) жив карт и без много усилия никакави проблеми с течове при високи обороти каквито имат Е36 или по специялно по модерните хидр. помпи. Шперето е мое дело от към карантия В касетата всичко е ново и е с 25% (асемблиран е по книга, а не тва тука ли е от там ли беше) има и опция за повишение на %-та ако някой иска извършвам и тая услуга. Курубата на дифа е Е28 капака също захващането е хоуммейд без да се осакатява купето по какъвто и да е било начин. Полуосите са отново хоуммейд, на базата на Е21 ориджинал (големите). За стабщангите не бери грижа няма да ми са първите нито последните (надявам се) който ще правя.
ПС кат чуем за ретрак рали ще свирнем. Големи макферсони нямам.
Gecallica написа:Не знам благородно или не ама много ти завиждам![]()
![]()
Недей. Пожелавам ти твойта да подмине тази.
alpina-ma6inata написа::bowdown:![]()
![]()
А я кажи за шперовете. Че аз за 2 и 2-ката имам един от Е21 3.46, който междудругото е много добър, но все пак ще го отворя преди да го сложа на колата.И ми стана интересно.
Като имаш свободно време вземи го мини през Пловдив и че го пилнем и ребилднем.
Ето малко фото , днес е поизмих малко и е мокричка.
Всяка една промяна е направена така че да не се засяга копето на колата с цел да е максимално заводски не се знае кой на къв акъл ще е след години
![Laughing... :lol:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
още
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
ии
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
кхг
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
Евала и от мен за конструктивното оформление и ъпгреидване
.Аз моята съм я нарушил леко от към купе първо поради това че беше прекалено изгнила за да на не режа и подменям ламарини по шасито,но като цяло съм я направил една идея по здрава.Презаварил съм в коша и по пода всички гредички.Масления адаптор при мен не върви аз съм М50 .Много готини конструкции си оформил и доста хитро и аз ще те питам моста подсилил ли си го с този профил отпред и като гледам предполагам реиката си и направил ушите направо към моста ?И моята реика вече е при мен ,но като гледам ти си използвал оригиналните и накраиници ,при мен ми се искаше да си остана с е21-вите че съм правил едни реконструкции на шенкелите и съм минал от шарнирни болтове на унибали и ми се иска да ги запазя ама ще ги преработя ако се наложи.Също горната половина на карданчето си е на Е21 ама долната половина от е36 ли я ползваш ? че така кат я гледам немога да я оприлича от какво е.Благодаря за подробното инфо и много джиджана генерациика си имаш ,че и спирачките ти неса слаби .Обади също как мина от 4 по 100 на 5 по 120 че ме притеснява тоя яловия захват пък мисля 17-ки да слагам
Поздрави от Плевен Д`ге
![поклон :bowdown:](./images/smilies/bowdown.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Поздрави от Плевен Д`ге
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
Браво, защо не ви познавах като живеех в Пловдив, явно там имате много повече време да си играете
Тука "в големият град" май правят само "яки" е30ки
Надявам се този сезон да се срещнем на някое ретро състезание![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
Тука "в големият град" май правят само "яки" е30ки
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Надявам се този сезон да се срещнем на някое ретро състезание
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
Колата се продава. За инфо 0898442273. След накой ден ще пусна подробна тема в продава може би.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
Има едно момче от Ямбол гого_главата може да го питаш.
Той искаше моята да взима ама аз неща да я продавам.
ПП. Как ти дойде тази идея за продажбата?
Нещо си намислил ли или има няква друга причина?
Той искаше моята да взима ама аз неща да я продавам.
ПП. Как ти дойде тази идея за продажбата?
Нещо си намислил ли или има няква друга причина?
Re: ЗЛАТО за Пловдиския клуб е21
сетих се за един разговор преди месец два по повод проектите...
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани