РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
Пол: Мъж
Кара: 2140t

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от ceco_mihailov » 21 Ное 2011, 20:12

Ето как протече и слагането на прага...

Подготвих и заварих опорите за крика:
Изображение
Изображение
Изображение

Подкалника довършен до долу :
Изображение
Изображение

Прага напаснат и заварен:
Изображение
Изображение

Заварките изпилени:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Друго си е да се бачка с готови ламарини :) .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
Кара: Гюнтери
Мечтае да кара: по пистите...
Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от snitch » 21 Ное 2011, 21:39

много яка стойка имаш :mhihi:
а с готов праг си е сигурна работа :yes:
Изображение
Gangsta rap made me do it....... :twisted:
by ICE CUBE

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от VesoPesa » 21 Ное 2011, 21:49

А аз да питам праговете как паснаха, някакви забележки по тях?

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от alpina-ma6inata » 21 Ное 2011, 22:40

За напасването Цецо да каже, аз поне доколкото разбрах от него са малко мекички, но е нормално, всички афтърмаркет ламарини май са така. И предишния комплект прагове, които бях купувал и калниците все са си такива, нямаме избор просто. :) Все пак нека Цецо да каже за напасването. :D
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от Master™ » 22 Ное 2011, 9:28

не знам на колко години е тенекеджията ти но му свалям шапка........ много е добър. Казвам го като бивш чирак на най добрия тенекеджия тук :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 20.10.2011

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от retro fan » 22 Ное 2011, 11:34

Master™ написа:не знам на колко години е тенекеджията ти но му свалям шапка........ много е добър. Казвам го като бивш чирак на най добрия тенекеджия тук :yes:

и аз като колега мога да потвърдя това мнение, лека полека всичко става, и се надяваме всички да ни радва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
Пол: Мъж
Кара: 2140t

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от ceco_mihailov » 22 Ное 2011, 22:47

Мисля , че няма нужда от сравнения от рода на "кой е по по най" , всеки сам си избира какво да прави , като не смятам ,че има нещо сложно в това което правя , просто се иска повече търпение и внимание към детайла . Въпрос на избор... на мен така ми харесва.

И сега по темата... Прага си дойде на мястото , не съм имал проблеми с пасването му , незнам само как ще легне калника върху него , но така или иначе има да се преправя под калника , та ще се пасва той към колата :) . Иначе е наистина доста мека ламарината на прага , на ръка ако се понапъна , бих му направил вдлъбнато , като от бордюр :mhihi: , преувеличавам разбира се :) .

П.П. Заварките продължават... сега чиста "черното" под задните седалки , така да се каже , там има едни технологични срязове от първия майстор , които трябва да попълня , и още се чудя след това дали да оправя преден десен ъгъл и да завърша прага или да минавам от другата страна... идните дни снимките ще покажат какво съм решил :) .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от Master™ » 23 Ное 2011, 9:58

колеги честно не се стърпях ще ме извините но ...................... това е трябва да ти е крайната цел :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от M10 » 23 Ное 2011, 13:15

Както вече съм казвал на Цецо, много добра работа евала :yes:
Ще вземе да стане кола от това нещо :)
Master™ - виж колко бройки tii има произведени, каква е стоиността им спрямо другите 02ки (изключвам ti) и си помисли пак. Аз не бих променил абсолютно нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
Пол: Мъж
Кара: 2140t

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от ceco_mihailov » 23 Ное 2011, 22:16

Днеска си поиграх с обратния чук , онзи в ляво на плаката в горния десен ъгъл на снимката е виновен за тази технология , усвоена от мен:
Изображение
Изображение
Изображение
Полезно и достатъчно просто за употреба сечиво , за оправяне на вдлъбнатини.

През останалите няколко часа се борих с тая гадна ламарина и "технологичните срязове" на първия "майстор" . Пиленето на дясната заварка остана за утре... страшен шум се вдига и не е като за 21:30 :) .
Изображение
2/3-ти от покритието е ей това, с шепи мога да раздавам "шагрена" :mhihi: :
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от anton mutafchiev » 23 Ное 2011, 23:12

:bowdown: :clap:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от alpina-ma6inata » 24 Ное 2011, 2:51

Радвам се, че вървят нещата. А като съм гледал колата точно тази част с веждите и вдлъбнатините ме притесняваха, радвам се, че си ги оправил. :yes: А относно тези т. нар. технологични срязове каква им е била идеята? :roll:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от andrein » 24 Ное 2011, 11:08

и аз съм се чудил....за газова уредба не е било...или е недовършен опит за олекотяване/премахване на преградата на багажника!
34331 У-У-УДРИ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.10.2006
Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
Пол: Мъж
Кара: 2140t

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от ceco_mihailov » 24 Ное 2011, 20:54

Еее батко Андрей :lol: , не ти ли се изфуках ,че разнищих мистерията :mhihi: ... първия "дереставратор" , като е сменял бомбетата е трябвало да мине част от тях и от другата страна на преградата , и човека се поувлякъл с флекса (поне тънък диск е ползвал , та не ми се налагаше да попълвам междина повече от 4мм :lol: ) , и ги изкривил на една страна и си е работил спокойно (макар ,че като му гледам заварките , било му е нервно , шарил е с телоподаващото ) . Сгънал ламаринките , плякнал тук и там и си свършил работата (според неговите разбирания) .

Днес след като си заработих едни джобни 50лв , правих тренировка с пропан бутановата горелка... 2 прасета имаме :mhihi: :
Изображение
Умувах в/у външната опора на седалката как ще я заварявам към дъното... явно ще загубя още някой друг косъм от главата , заварвайки от долната страна...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii

Мнение от Master™ » 25 Ное 2011, 9:30

ей туй е най гадното нещо при кърпене да заваряваш отдолу :mhihi: къв белег си имам на врата ...... добре че ръцете и коста се оправят бързо :mhihi:
колата става страхотно момчета завиждам ви най благородно :yes:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook