Е21 vs E30
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
Е тва за ве-макса е точно на обратното.До 3-та предавка,325-цата нема да земе и един сантиметър,обаче след това иде гаврата с трупа
Изобщо някой от вас писалите в темата,някога,някъде карал ли е 325 без газова,метанова,оцетена или уранова уредба ,за да е по-обективно сравнението
Също така трябва да е карал и ЧИТАВА 323 с 5-степенна кутия или си говорим наизуст с цопи и пасти.
А що се отнася за международния мащаб,мен това въобще не ме еб...Аз съм Българче,този форум е Български и е създаден от Андрей Българина за Българи.Това че в него пишат и Патриотчета от Щатите,Англия,Германия и майната си райна си е друга работа.Но идеята при създаването на форума беше да се занимаваме с Бг БЕЕМВЕТА ,а не със детеемски!


Изобщо някой от вас писалите в темата,някога,някъде карал ли е 325 без газова,метанова,оцетена или уранова уредба ,за да е по-обективно сравнението

А що се отнася за международния мащаб,мен това въобще не ме еб...Аз съм Българче,този форум е Български и е създаден от Андрей Българина за Българи.Това че в него пишат и Патриотчета от Щатите,Англия,Германия и майната си райна си е друга работа.Но идеята при създаването на форума беше да се занимаваме с Бг БЕЕМВЕТА ,а не със детеемски!
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
е тва вече ми харесаdevastator написа:....Изобщо някой от вас писалите в темата,някога,някъде карал ли е 325 без газова,метанова,оцетена или уранова уредба...


- kamika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е 30 хавтомат
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
А що се пита коя е по-хулиган и после като фак-фак-фактор се изтъква коя е по-масова? Кво общо има, ни мой да раз-разбера?
От и читавите 325-ци и 323-ки са масови, така ли?
Кат говорим за ху-х**-хулиганство, на съ-съ-събора кач читави Е30-ки хулигани дойдоха и кач читави Е21-ци хулигани дой-дой-доха?
Иначе и я съм олд-олд-олдскулец, от съм си събирал от ма-ма-малък туй картинки, туй стат-статийки, туй-туй....!!!!
От и читавите 325-ци и 323-ки са масови, така ли?
Кат говорим за ху-х**-хулиганство, на съ-съ-събора кач читави Е30-ки хулигани дойдоха и кач читави Е21-ци хулигани дой-дой-доха?
Иначе и я съм олд-олд-олдскулец, от съм си събирал от ма-ма-малък туй картинки, туй стат-статийки, туй-туй....!!!!

Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
И къв хулиган е е30 бе кво му е хулиганското като е излязал от завода разни изгнили кадети Геселарки са му сипвали с големия черпак та чак до 250
хулиган може би е било умрялото 323 с умрялите 143 коня за времето си
щото тогава ауди са правили спирачки за влаковете
а опел и са произвеждали ламарина за бирените кутийки
и времената са били а васко беше само васко педераса
панимаиш драга публика
хулиган може би е било умрялото 323 с умрялите 143 коня за времето си
щото тогава ауди са правили спирачки за влаковете
а опел и са произвеждали ламарина за бирените кутийки
и времената са били а васко беше само васко педераса
панимаиш драга публика

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


Въпреки че пак си пишем глупости щото разни стари опели от ония с задното предаване и те са били в играта
абе кво значи хулиган хулиган каде
щото баща ми има един приятел който 81-ва година е имал 320 карборатор е21 и на фона на 2-3 тоните москвици и други руски ретро возила е било голям хулиган
дъртия казва че през 81-ва са летяли с 200 щото в онея години си е било мит тая скорост
абе кво значи хулиган хулиган каде
щото баща ми има един приятел който 81-ва година е имал 320 карборатор е21 и на фона на 2-3 тоните москвици и други руски ретро возила е било голям хулиган
дъртия казва че през 81-ва са летяли с 200 щото в онея години си е било мит тая скорост

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


Нещем да коментирам. Ама колата за която гласувам аз се произвежда само в КУПЕ вариянт. Що ли е така незнам сигурно маркетинга и е бил насочен към пенсионерски чичкари ама така да е.
Все пак някои от нас преди да видят 325 на живо имаха наблюдение и над "мекцата" на Алпина с 2.8л бавно развъртащ М30.
А пък и си спомням на магистралата 96г. как едно бързо Е36 с един на борда при 200 на моита 16ка с четири степенна кутия с 5 чиляка и "малко" бягаж неможеше и педя да ми дръпне ама и като се подавам да го зимам извънземната ми аеродинамика си казваше думата и скороста падаше значително
Все пак някои от нас преди да видят 325 на живо имаха наблюдение и над "мекцата" на Алпина с 2.8л бавно развъртащ М30.
А пък и си спомням на магистралата 96г. как едно бързо Е36 с един на борда при 200 на моита 16ка с четири степенна кутия с 5 чиляка и "малко" бягаж неможеше и педя да ми дръпне ама и като се подавам да го зимам извънземната ми аеродинамика си казваше думата и скороста падаше значително

АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- lubaka_320
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
denko написа:
аз Залагам на е92 м3 кво говорите за тея мъртавци
оставете ги хората те са си умряли отдавна мир на праха им muhihihihi
e92 e лъскава пласмасова играчка, която можеби се прави в щатите или в Африка. Тука говорим за немски каски братчет като тия в подписа ти.
BAYRON,евала бате че защитаваш честта на нашите стари кошници.Евала и за темичката! Кой квото ще да говори,акулата си е акула

аз Залагам на е92 м3 кво говорите за тея мъртавци
оставете ги хората те са си умряли отдавна мир на праха им muhihihihi
e92 e лъскава пласмасова играчка, която можеби се прави в щатите или в Африка. Тука говорим за немски каски братчет като тия в подписа ти.





- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
А москвич 8-мак със скоростите при волана, а? а? а?
Трета влиза на милиметри, ако не си тренирал дорде ти омалее ръката, няма шанс да я включиш в движение.
Спираш от 1-2 километря, от спирачките и с двата крака да скочиш връз педала, ефекта се осеща чак след 100 метра...
Кат видиш баир - прас! десния педал до долу и се молиш да не настигнеш някой позакъсал, от няма да можеш да го изпревариш, ами ще тряя да качваш после баира на 1-2-1-2...
Ставаш разноглед, от едното око ти е в множеството точни аналогови уреди, а другото в огледалото за обратно виждане (единственото огледало) да гледаш за течове по пътя... пътя напред го поглеждаш от време на време, колко да се убедиш, че се движиш... а, да, и ако не мирише на бензин в купето, значи си го закъсал ако до 50-100 метра не видиш бензинджийница...
И кат ти се случи да ти откаже динамото точно през нощта на междуселско-градски път, гасиш фаровете, та да пазиш акумулатора за свещите и караш на лунна светлина... романтика! Де видиш осева линия я обкрачваш и се чувстваш уверено, кат във Ф1 булид на излизане от боксът...
Зимата е най-убаво... тогава каляваш волята, става кат руска стомана в тайгата.
Ма иначе си е хулиган! А и не много бройки са произведени от него, кат се съди колко дефицитни бяха, чакаше се по 5-6 години да купиш, поръчкови бяха, с вноска... лимитед, рийш ли...
Ма иначе си е хулиган, особено кат се откачи тръбата от средното гърне след някоя дупка, яла глей ко стаа!

Трета влиза на милиметри, ако не си тренирал дорде ти омалее ръката, няма шанс да я включиш в движение.
Спираш от 1-2 километря, от спирачките и с двата крака да скочиш връз педала, ефекта се осеща чак след 100 метра...
Кат видиш баир - прас! десния педал до долу и се молиш да не настигнеш някой позакъсал, от няма да можеш да го изпревариш, ами ще тряя да качваш после баира на 1-2-1-2...
Ставаш разноглед, от едното око ти е в множеството точни аналогови уреди, а другото в огледалото за обратно виждане (единственото огледало) да гледаш за течове по пътя... пътя напред го поглеждаш от време на време, колко да се убедиш, че се движиш... а, да, и ако не мирише на бензин в купето, значи си го закъсал ако до 50-100 метра не видиш бензинджийница...
И кат ти се случи да ти откаже динамото точно през нощта на междуселско-градски път, гасиш фаровете, та да пазиш акумулатора за свещите и караш на лунна светлина... романтика! Де видиш осева линия я обкрачваш и се чувстваш уверено, кат във Ф1 булид на излизане от боксът...
Зимата е най-убаво... тогава каляваш волята, става кат руска стомана в тайгата.
Ма иначе си е хулиган! А и не много бройки са произведени от него, кат се съди колко дефицитни бяха, чакаше се по 5-6 години да купиш, поръчкови бяха, с вноска... лимитед, рийш ли...
Ма иначе си е хулиган, особено кат се откачи тръбата от средното гърне след някоя дупка, яла глей ко стаа!

Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...
K27 написа:А що се пита коя е по-хулиган и после като фак-фак-фактор се изтъква коя е по-масова? Кво общо има, ни мой да раз-разбера?
От и читавите 325-ци и 323-ки са масови, така ли?
Кат говорим за ху-х**-хулиганство, на съ-съ-събора кач читави Е30-ки хулигани дойдоха и кач читави Е21-ци хулигани дой-дой-доха?
Иначе и я съм олд-олд-олдскулец, от съм си събирал от ма-ма-малък туй картинки, туй стат-статийки, туй-туй....!!!!
И аз неща да коментирам какво се случва по нашите горграфски ширини. Ценителите на един или друг модел в сегмента оригинален вид се броят на пръстите на ръцете, за да можем да дадем обективна оценка. Повечето сме ги преправили, побългарили/тунинговали/, като основния туниг са стикерите на клуба и емблемките М на задния капак/ в галерията ми и аз имам една

Атракцията на събора са истински тунингованите машини, а далеч по-лесно е да направиш това с е30 или с е36 от колкото да изсипеш една кофа с пари в е21 и след 2 зими като изгние купето съвсем да се чудиш кво да го правиш.
Годините си казват думата, произведените бройки, внесени коли също.
Сега хулиганите са други и аз не очаквам да видя развилняло се е21 било то и 323.,защото една маздичка или астричка го наказва на старта с лекота. обаче какво от това

БМВ не е най- бързата или най-здравата кола, но тъкмо с е21 в Германия са регистрирани най-голям брой пътнотранспортни произшествия причинени от висока и несъобразена скорост. Това я прави незабравимия хулиган.




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани