Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- andrein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Много се мъчих с М3-ковата рейка....купих даже нови накрайници с тръбички от Е34....което нещо не става вобще, щото единия накрайник е с лява резба, тръбичката къса, рейката виси, мого надоло и много назад...планките нещо ми се видат несериозни. И за тва и набих един шут в ъгъла на гаража и си купих от Голф 3, която без много преправяне си стана перфектно. Скоро ше останат само табелите БМВ...и купето айде.
та ги махам рейката от десен волан М3 Е36 и чисто нови накрайници и тръбичка от Е34.
та ги махам рейката от десен волан М3 Е36 и чисто нови накрайници и тръбичка от Е34.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов във форума
Е как не става, режеш тръбичката на две, правиш на двете парчета нормална резба, да се завият за вътрешните накрайници на е36 и си ти. Само като регулираш въртиш в различни посоки и като сменяш внимаваш, кой ква резба е.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
Колко оборота е тая рейка от М3 ?
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Нов във форума
Продължавам задочно и извън "работно време" да се занимавам с идейките на Андрей , а конкретния случай е облагородяването на този морално остарял модел Е21 315 със зъбна рейка , с хидравличен усилвател от така модерния голф МК3 .
В интерес на истината , това е рейката ! Пасва като габарит , разположение , функционалност на 100% с БМВ моста . Разбира се , трябва да се направи ново захващане , което ще покажа , как аз го измислих в следващите няколко снимчици:
Тампончето е от рейка на еспейс ІІ , кръглата ламаринка е от тръба 63,5х1,5 , останалите ламаринки са от лист 3мм дебелина Ст.45 . Скъсих и нарязх нова резба на осите ,така че да се ползват накрайници от Е36 , все пак се ползва нещо от онази ем-кова рейка .
П.П. Г-н Николов , ако обичате , премерете хода и на заводската и на голфовата рейка , имам подозрения ,че последната е с повечко ход , пък си е важен параметър .
В интерес на истината , това е рейката ! Пасва като габарит , разположение , функционалност на 100% с БМВ моста . Разбира се , трябва да се направи ново захващане , което ще покажа , как аз го измислих в следващите няколко снимчици:
Тампончето е от рейка на еспейс ІІ , кръглата ламаринка е от тръба 63,5х1,5 , останалите ламаринки са от лист 3мм дебелина Ст.45 . Скъсих и нарязх нова резба на осите ,така че да се ползват накрайници от Е36 , все пак се ползва нещо от онази ем-кова рейка .
П.П. Г-н Николов , ако обичате , премерете хода и на заводската и на голфовата рейка , имам подозрения ,че последната е с повечко ход , пък си е важен параметър .
- andrein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Пак се работи по коша...и след нема месец мое и да палим.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- andrein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Иначе двигателя влезна по предварително направените конзоли заварени на предния мост и специална опора за скоростната кутия. Жилото за газта и маркучите на съединителя станаха директно...хаха.
Та вече имам газ, волан и сединител, а и радиатора е вързан....абе ше стане интересна кола надявам се.
Та вече имам газ, волан и сединител, а и радиатора е вързан....абе ше стане интересна кола надявам се.
- andrein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
anastas83 написа:Разкарай бушуниерата от там че много дразни инак евалата
Де да я тура иначе ми требе мястото??
Re: Нов във форума
ми вземи една инсталация от е30ка ако не ти се занимава удължи и жицете на твоята (с тез бушончета е21цата са голям уЙ ) пък ако не е за улицата направо незнам за кво ти е инсталациятя
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
Като се има предвид, че колата ще е 80% НЕ-Е21ца направо прати бушоните в жабката ... или някъде там.
Също така силно препоръчвам да ползваш от по-разпространените бушони.. аз имам доста ядове с тия ампули
Също така силно препоръчвам да ползваш от по-разпространените бушони.. аз имам доста ядове с тия ампули
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Нов във форума
TheStorm написа:Като се има предвид, че колата ще е 80% НЕ-Е21ца направо прати бушоните в жабката ... или някъде там.
Също така силно препоръчвам да ползваш от по-разпространените бушони.. аз имам доста ядове с тия ампули
едно време на трабанта сам си ги правех
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
aама ти и трабантаджия ли си бил бе
Иначе по темата .. и аз си правя разни изпълнения с изгорели бушони и жички по тях ... И схемите на Е21 имат някои големи глупости... като например един ден по околомръсното както си карах и чистачките спрях и загубих и мигачите ... и това на един бушон??
Ама те поне са 20тина .. няма да е голям зор да се пре-правят
Иначе по темата .. и аз си правя разни изпълнения с изгорели бушони и жички по тях ... И схемите на Е21 имат някои големи глупости... като например един ден по околомръсното както си карах и чистачките спрях и загубих и мигачите ... и това на един бушон??
Ама те поне са 20тина .. няма да е голям зор да се пре-правят
- andrein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Kолектора е почти готов, като за съжаление оригиналния не станата и турбото опря, та даже и подмина подкалника. Новия колектор ще е по-хубав, ама това означава още $$$. А и оригиналния гейт(който е огромен) може да застане единствено отдоло и няма да се вижда....а мен ме кефеше...ама за по-малък требат още $$$. Абе вобще много $$$ ше си отидам в името на безмисления тунинг.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани