РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
То пък човек да не те похвали, много скромен си
. Обещавам - спирам спама 


only rear wheel drive
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Наистина много скромно го раздавам... нищо не направих този уикенд
Започнах да оправям това:

После направих това:

И го фиксирах там:

Махнах и това:

От там:

А там се виждаха стари пробойни , кривини , ръжди , кръпки и т.н. :

Това беше със седмичния отчет .

Започнах да оправям това:

После направих това:

И го фиксирах там:

Махнах и това:

От там:

А там се виждаха стари пробойни , кривини , ръжди , кръпки и т.н. :

Това беше със седмичния отчет .
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
усещам как ще се запознаем след на като завършиш на Митко колата 

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Ts. Govedarski написа:усещам как ще се запознаем след на като завършиш на Митко колата
Опашката е дълга, колега!

- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
andrein написа:Ts. Govedarski написа:усещам как ще се запознаем след на като завършиш на Митко колата
Опашката е дълга, колега!
спи спокойно бря

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Ми то колегата да наема голямо хале и да ви почва на серийно наред 

only rear wheel drive
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Търпение , края на юни наближава , тогава ми свършва семестъра и след това ще съм на почти ежедневно разположение
- ще подобра производителноста си 


- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Поредната порцийка снимки...

Оказа се че има болно място и трябваше да изрежа инфектирания участък .
На тази снимка личи защо рязах:

Сгънах си ламаринката , оформих кривката около подкалника и остана да изчиста заварките...

И ги изчистих заварките:



Повече снимки - идния понеделник

Оказа се че има болно място и трябваше да изрежа инфектирания участък .
На тази снимка личи защо рязах:

Сгънах си ламаринката , оформих кривката около подкалника и остана да изчиста заварките...

И ги изчистих заварките:



Повече снимки - идния понеделник

- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
ти си машина, човече
тия картинки са ми мнооого познати, правихме на един твой колега от москвич-форума единия му москвич ( Васко от Разград, знаеш го, предполагам)... та там над 30-годишната кола просто липсваше на 40%...
то не беше рязане, пасване, чудо.... ама ейговна - стана, даже сега е на втори етап от тунинг
а тук се справяте чудесно, нещата са сериозни и след някой друг месец колата ще се търкаля на 4те си търкала, живот и здраве


а тук се справяте чудесно, нещата са сериозни и след някой друг месец колата ще се търкаля на 4те си търкала, живот и здраве

...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Багажното отделение и подкалника в заден десен ъгъл мога да ги смятам за готови
.
Изградих подкалника , само той ми беше останал в тази зона :


След изпилване на заварките:


И минах да работя по левия ъгъл . Свалих веждата , оказа се че тук ще падне работа по възстановяване на подкалника , бил е изгнил и е заварявано по веждата не където трябва .


Веждата я спасих , като изчистих тези заварчици , после на наковнята изправих ламарината , как я бяха накъдрили така , незнам
. Но при парчето от калника имаше неспасяеми части или по-точно беше нереантабилно да се занимавам.


Часта от към веждата (общо взето в една равнина върви кривата) , с тази грозна кръпка , отиват за скрап , спасих само часта която седи под бронята (извивката , с декоративните уребрения) .
По подкалника ще има пак подобни кръпчици , като от дясно:

Сложната работа , която ми предстои е изграждането на подкалника , както немеца го е мислил да бъде , надявам се в скоро време да ви покажа как пък аз съм го измислил
.

Изградих подкалника , само той ми беше останал в тази зона :


След изпилване на заварките:


И минах да работя по левия ъгъл . Свалих веждата , оказа се че тук ще падне работа по възстановяване на подкалника , бил е изгнил и е заварявано по веждата не където трябва .


Веждата я спасих , като изчистих тези заварчици , после на наковнята изправих ламарината , как я бяха накъдрили така , незнам



Часта от към веждата (общо взето в една равнина върви кривата) , с тази грозна кръпка , отиват за скрап , спасих само часта която седи под бронята (извивката , с декоративните уребрения) .
По подкалника ще има пак подобни кръпчици , като от дясно:

Сложната работа , която ми предстои е изграждането на подкалника , както немеца го е мислил да бъде , надявам се в скоро време да ви покажа как пък аз съм го измислил

- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Добър ден на всички
Започнах да оправям прехода от легена на резервната гума към калника и подкалника ето така:


И в крайна сметка се получи това:

Трябваше да оправя това място , за да мога да си изградя подкалника . Тук се вижда как го бях започнал:

Последва малко мерене и преценяване на ситуацията ... взех френския ключ , той се оказа , че хваща точно толкова колкото ми трябва от ламарината . Направих извивката , след още малко мерене и нагласяване , заварих лента , за която се заварява с електросъпротивително точково заваряване , вътрешния ръб на веждата .



Тук бях наложих веждата и ремонтираното парче под калника , за да меря за подкалника:


И така , сложното мина , остана да заваря веждата и парчето и продължавам с работата по задницата - дъното за резервната гума и задната престилка
.

Започнах да оправям прехода от легена на резервната гума към калника и подкалника ето така:


И в крайна сметка се получи това:

Трябваше да оправя това място , за да мога да си изградя подкалника . Тук се вижда как го бях започнал:

Последва малко мерене и преценяване на ситуацията ... взех френския ключ , той се оказа , че хваща точно толкова колкото ми трябва от ламарината . Направих извивката , след още малко мерене и нагласяване , заварих лента , за която се заварява с електросъпротивително точково заваряване , вътрешния ръб на веждата .



Тук бях наложих веждата и ремонтираното парче под калника , за да меря за подкалника:


И така , сложното мина , остана да заваря веждата и парчето и продължавам с работата по задницата - дъното за резервната гума и задната престилка

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
цецо евала пич
кажи ми пиеш ли некви успокоителни щото тва незнам кви нерви трябва да имаш
следя темата с интерес,макар и доста мудна е една от най-смислените във форума 



- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: РЕСТАВРАЦИЯ - '73 2002 tii
Амиии , просто съм от спокойните хора и съм си разбил работата на много парчета и при успешното завършване на дадено "парче" се радвам като бебе на лампа
, което ме стимулира да продължа нататък . Работя с удоволствие , с две думи
. Е , не е особено удоволствие пиленето на заварките , но съм се оборудвал с антифони , което облекчава многократно работата .
Ето и "парченцето" от този уикенд:
Колата официално си има монтирана и задна лява вежда , като вложих малко усилие в чука , та даже изправих и деформациите при предното слагане на веждите . Сложих и панелчето под калника , но не сколасах да го заваря за дъното на багажника , съвсем леко обърках технологията и сега ще трябва да режа легена за резервната гума високо , за да имам място за заварките
.






П.П. Извинявам се на всички читатели за мудната работа , но не всеки път постигам желания коефициент на полезно действие
.


Ето и "парченцето" от този уикенд:
Колата официално си има монтирана и задна лява вежда , като вложих малко усилие в чука , та даже изправих и деформациите при предното слагане на веждите . Сложих и панелчето под калника , но не сколасах да го заваря за дъното на багажника , съвсем леко обърках технологията и сега ще трябва да режа легена за резервната гума високо , за да имам място за заварките







П.П. Извинявам се на всички читатели за мудната работа , но не всеки път постигам желания коефициент на полезно действие

Последна промяна ceco_mihailov на 28 Фев 2011, 16:55, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани