Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Нов във форума
Брей кога мина цял месец...
, много натоварено от към мероприятия и празници (за второто ме задължават да не работя) ...
Ето какво направих през изминалите няколко дни :





Даже успях да си направя и панелчето за отляво...

И калниците ще ги бъде:




И най накрая затворих десния праг отдясно:

Утре зареждам въглероден двуокис и ще се газирам , пък да видим какво ще съм направил на края на седмицата...
П.П. Андрей ме усети - въртя , суча , ама все гледам да бягам от работа по задницата
.

Ето какво направих през изминалите няколко дни :





Даже успях да си направя и панелчето за отляво...

И калниците ще ги бъде:




И най накрая затворих десния праг отдясно:

Утре зареждам въглероден двуокис и ще се газирам , пък да видим какво ще съм направил на края на седмицата...
П.П. Андрей ме усети - въртя , суча , ама все гледам да бягам от работа по задницата

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Кой набор е тая, че моята е 79-ти и беше по-малко изгнила. Доста добре я възстановяваш Цецо, за което поздрави. Много ме радва как си направил външния подсилващ профил на рогата. Ако още не си препоръчвам да огледаш и долу магарето където има едни големи точкови заварки и се свързват часта от купето към тази от коша. Успешна работа и продължавай с подробният снимков материал.
П.П. Качи снимка на заварените усилки на рогата или бомбетата ако не си пропуснал да ги снимаш
П.П. Качи снимка на заварените усилки на рогата или бомбетата ако не си пропуснал да ги снимаш

- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Нов във форума
Крикче , незнам какво точно искаш , надявам се в следващите няколко снимки да видиш , това което искаш
.





Първия грунд е на лакпром - бързосъхнещ (в съдържанието му пише , че има и 1% фосфорна киселина ) и другото пак от лакпром - епоксиден грунд .






Първия грунд е на лакпром - бързосъхнещ (в съдържанието му пише , че има и 1% фосфорна киселина ) и другото пак от лакпром - епоксиден грунд .
- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Нов във форума
Поздравления за мераклийската работа.Направо си ги реставрираш тези машинки.
Можеш ли да снимаш опаковките на Лакпромските грундове и ако не е тайна-колко струват.
Можеш ли да снимаш опаковките на Лакпромските грундове и ако не е тайна-колко струват.
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Нов във форума
Здравей Таран , ето снимка на опаковките:

Цената на бързосъхнещия е 6-8лв , а епоксидния грунд , заедно с твърдителя е около 12лв . Ако си от София , моя съвет е да се разходиш до фирмения им магазин в Световрачане , там ще забележиш че предлагат и акрилни автобои , металици и лакове , и имат богата продуктова гама за бетон и дърво .
Ето и от този уикенд ъпдейта...


Не остана много за освежаване по предницата и ща не ща , трябва да бягам на задницата
(имам си закачка с Андрей
)

Цената на бързосъхнещия е 6-8лв , а епоксидния грунд , заедно с твърдителя е около 12лв . Ако си от София , моя съвет е да се разходиш до фирмения им магазин в Световрачане , там ще забележиш че предлагат и акрилни автобои , металици и лакове , и имат богата продуктова гама за бетон и дърво .
Ето и от този уикенд ъпдейта...


Не остана много за освежаване по предницата и ща не ща , трябва да бягам на задницата



- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Нов във форума
[quote="ceco_mihailov"]Здравей Таран , ето снимка на опаковките:
Цената на бързосъхнещия е 6-8лв , а епоксидния грунд , заедно с твърдителя е около 12лв . Ако си от София , моя съвет е да се разходиш до фирмения им магазин в Световрачане , там ще забележиш че предлагат и акрилни автобои , металици и лакове , и имат богата продуктова гама за бетон и дърво .
Благодаря,цените са интригуващи,че на Новол епосксито е 36лв.Вярно че комплекта е 1.8 литра.Трябва да взема да го пробвам.
Цената на бързосъхнещия е 6-8лв , а епоксидния грунд , заедно с твърдителя е около 12лв . Ако си от София , моя съвет е да се разходиш до фирмения им магазин в Световрачане , там ще забележиш че предлагат и акрилни автобои , металици и лакове , и имат богата продуктова гама за бетон и дърво .
Благодаря,цените са интригуващи,че на Новол епосксито е 36лв.Вярно че комплекта е 1.8 литра.Трябва да взема да го пробвам.
- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Нов във форума
И докато не работя по Митковата 2002 , работя по тази... не че и тук нещата вървят бързо , но вървят някак...
Малко снимчици от предницата...







За сам човек и последните летни горещини - толкова...
Разбира се , предницата все още не е готова , престилката трябва да изчистя отвътре и отвън , калниците не са оправени , а Андрей иска да смъкваме предницата надолу , фланци ... и може да се наложи и доработване на предните вежди ... и по тази кола мога да изброявам 1 минута още колко много неща има да се оправят
Малко снимчици от предницата...







За сам човек и последните летни горещини - толкова...
Разбира се , предницата все още не е готова , престилката трябва да изчистя отвътре и отвън , калниците не са оправени , а Андрей иска да смъкваме предницата надолу , фланци ... и може да се наложи и доработване на предните вежди ... и по тази кола мога да изброявам 1 минута още колко много неща има да се оправят

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Браво, Цецко!!! Поздравявам те с това, че наистина влагаш доста ентусиазъм, който липсва на повечето "майстори" дори докато си пият ракията, камоли докато работят по някоя кола. Относно профила държащ фаровете само външен пунт-шваиц ли е или има някъде за рязане? Моята страда от същите детски болести и трябва да се чисти по същата схема, ако не е я продам скоро разбира се, това е друга тема обаче.... 

- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Нов във форума
По долната част разпробих заварките , а отгоре , направих срязове . На практика в долната част и около мигача беше най-зле , така че целия панел да се сваля няма смисъл , а и в горната част не са особено удобни заварките за разпробиване . Загледай се в "голямата" версия на снимката , вижда се къде съм рязъл Кликвай , да не разваляме изгледа на страницата
П.П. Правиш , правиш и накрая продаваш... защоооо...
П.П. Правиш , правиш и накрая продаваш... защоооо...

- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Нов във форума
Продължавам да бягам от задницата
Ето ги и предните къстъм койловери
, за пружините и винтовете в по предните страници мисля , че се коментираха...



Понеже втулката с резбата вътрешно е 51мм , тръбата на амортисьора е 45мм , правих уплътняване с 2 тръби , едната външно 51мм , но пък вътре 48,5 , втората стругована външно и вътрешно . Заварени са само в долната част , като съм наварил ръб за допълнително подсигуряване да не се свлича втулката с резбата . Чука ми гарантира за стегната сглобка
.

Това беше за уплътняване на времето... докато изсъхне шагрена (Body 950) .След като изсъхна , положих и финалния бял цвят.



Малко снимки и на колата с горе долу регулирана височина (така че да мога да си вадя крика , ако повдигам по мостовете).





По повод последната снимка , вижда се колко съм навил надолу гайките , а дори в най-горното положение , пружината оставаше хлабава (много ход на амортесьора) . Та , някой ако му се коментира , нека даде предложение на Андрей от къде да намери от онези подложните пружини , които служат точно за тази цел , да обират мъртвия ход , а също така и с дължината на амортисьорите какво може да се измисли (единия е от Е 30 и е с 3-4см по-къс цилиндър ).

Ето ги и предните къстъм койловери




Понеже втулката с резбата вътрешно е 51мм , тръбата на амортисьора е 45мм , правих уплътняване с 2 тръби , едната външно 51мм , но пък вътре 48,5 , втората стругована външно и вътрешно . Заварени са само в долната част , като съм наварил ръб за допълнително подсигуряване да не се свлича втулката с резбата . Чука ми гарантира за стегната сглобка


Това беше за уплътняване на времето... докато изсъхне шагрена (Body 950) .След като изсъхна , положих и финалния бял цвят.



Малко снимки и на колата с горе долу регулирана височина (така че да мога да си вадя крика , ако повдигам по мостовете).





По повод последната снимка , вижда се колко съм навил надолу гайките , а дори в най-горното положение , пружината оставаше хлабава (много ход на амортесьора) . Та , някой ако му се коментира , нека даде предложение на Андрей от къде да намери от онези подложните пружини , които служат точно за тази цел , да обират мъртвия ход , а също така и с дължината на амортисьорите какво може да се измисли (единия е от Е 30 и е с 3-4см по-къс цилиндър ).
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Нов във форума
Пълнителите на стругар, и одължаване на резбата на стрежина 

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Такааа...по-колата все пак правя по нещо...най-вече се харчат грешни пари за глупости най-ужасни!!!!
Та концепцията е сменена и докато чакам купето, се 'инвестира' в некой неща като например:
-рейка от М3 Е36 десен волан (това беше подарък май)
-'нова' кутия от куатро...малката...че 6-тачката която купих е много тежка
- и най-вече трижди преблагословенния 2.2Т 5 цилиндров двигател!!!

Та концепцията е сменена и докато чакам купето, се 'инвестира' в некой неща като например:
-рейка от М3 Е36 десен волан (това беше подарък май)
-'нова' кутия от куатро...малката...че 6-тачката която купих е много тежка
- и най-вече трижди преблагословенния 2.2Т 5 цилиндров двигател!!!

- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Нов във форума
хубаво е , че продължаваш да рабориш по колата, но е добре да пуснеш и някоя снимка, макар че са дреботлии
.
Успех с проекта!

Успех с проекта!
Последна промяна BRAAT на 02 Ное 2011, 0:18, променена общо 1 път
SHARK-а му е майката!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани