Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Дали е Хонда и БМВ се тая...по-важен е рейта т.е. 8 кила сгъват пружината с 1мм. С твърда пружина също не е ного ясно дали ше е по-добре. Аз искам главно за да не режа пружини, да го докарам на вид на изглед...щото като режеш витки стават глупости.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
GRINGO написа: Някой ако иска да вземем един комплект червени и един сини и да си ги поделим.
Аз ще взема две червени 10кг и примерно две на 6кг, а другия две червени 10кг и две сини 8кг.
Ако никои не иска ще си взема един комплект сини.
И все пак искам мнението на Крика за твърдостта със сините.
Вярно че по-тежко от 3,5 няма, но мисля че с червени ще имаш прекалено много ядове с градско каране. Препоръчвам синия комплект за коли които няма да се карат само по писти и състезателни трасета. Просто с червения комплект много бързо ще ви се разбиват предници, криви джатни и прочие..... В отбора имаме едно Е30 с М5 който реално е М30Б35 блок и съотборника няма ядове и на пистата с такива 8/6 kg. Идеята не е само в пружините разбира се, трябва да са Ви добри и амортисиорите.

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
Днеска ходих на кантар да видя горе долу как е работата. Очаквах да е по-зле работата.
Отпред 670 отзад 540 тва е с мен (70гк) в колата, общо 1210кг.
Тоест съотношението е 670/540=1,24
Съотношението на сините пружини е 8/6=1,33
Горе долу се получава.
Обаче като смятам по оная формула излиза, че като пусна колата на пружините отпред
трябва да ги смачка с 83мм.
И идва въпроста колко е размера на пружината в разгънато състояние и колко ход ще остане?
Отпоред съм с Билщайн Б6 отзад ще слагам от Е28 стандартните.
Отпред 670 отзад 540 тва е с мен (70гк) в колата, общо 1210кг.
Тоест съотношението е 670/540=1,24
Съотношението на сините пружини е 8/6=1,33
Горе долу се получава.

Обаче като смятам по оная формула излиза, че като пусна колата на пружините отпред
трябва да ги смачка с 83мм.
И идва въпроста колко е размера на пружината в разгънато състояние и колко ход ще остане?
Отпоред съм с Билщайн Б6 отзад ще слагам от Е28 стандартните.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
83mm още на 2 го раздели...щот са 2 гуми отпред и излиза около 40мм...по спомен пружините са 185мм с витка 11мм и 'празнина' 12 мм т.е. до 'чук'(опиране на витка в витка) имаме около 90мм ход общо)
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума

Остава един друг проблем как ще се компенсира това, че амортисьора е с много
по-голям ход от този на пружината.
Тоест при максимално разтягане на амортисьора пружината ще увисва.
Мисля си да се фиксират по някакъв начин двата края на пружината към двете чашки.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума

Те така...при истинските койлове има една тънка плоска пружинка да убира луфта.
...плоска щот кат пуснеш от крика се смачква и стаа на шайба
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Подариха ми една рейка десен волан...имам и един мост..та реших на сухо да тренирам.
Таа работа с планките нещо не я разбрах много и фанах флекса и общо взето я понарезах рейката.
Това целото щото Крика каза че с планките отивала много назад и аз дай максимум напред до моста.
Стана нещо ама нещо не ми вдъхва доверие...земе а се откине, ше се пребия кат куче (това последното не как да стане оше бая време
)
Таа работа с планките нещо не я разбрах много и фанах флекса и общо взето я понарезах рейката.
Това целото щото Крика каза че с планките отивала много назад и аз дай максимум напред до моста.
Стана нещо ама нещо не ми вдъхва доверие...земе а се откине, ше се пребия кат куче (това последното не как да стане оше бая време

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов във форума
Ей ти ги планките, заградени с червено.

На този изящен чертеж
планката е в черно, моста е син, а рейката зелена. за да се довърши трябва да се направи втората червена планка и червената втулка, която допълва размера до този в ушите на моста. Лилавото са двата болта.
Рейката стои съвсем малко по-назад от оригиналната.


На този изящен чертеж

Рейката стои съвсем малко по-назад от оригиналната.

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Еми явно ше зема още една рейка...щото аз направо 'преработих' ушите на рейката с флекса...стана прилично ама.
///
Друго ме притеснява...рейките са с различна дължина...което ше измести положението на вътрешния шарнир???
Па и гледах да е най-близо до моста...справка Крика.
///
Друго ме притеснява...рейките са с различна дължина...което ше измести положението на вътрешния шарнир???
Па и гледах да е най-близо до моста...справка Крика.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Ако казваш на вътрешния накрайник "вътрешен шарнир" не е проблем това, трябва да се скъсят накрайниците от Е36 и за външен накрайник трябва да видиш Ленко и Любака какво са ползвали че аз съм на унибали..... 

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Абе като раздувам задните вежди...май най-близо по форма са от Е30. Само че ми искат 59лв за една вежда...бах мааму....некой да удари едно рамо или да ода по моргите с флекса????
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Нов във форума
Задни от голф 2, не се шегувам 

Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
lowrider написа:Задни от голф 2, не се шегувам
Тва е класика...ма на 21-цата нещо е много малка кривата...полегата, почти права.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Пробвай само да ги разпънеш като за начало, може и да минеш без рязане и слагане на нови. Друг вариант е да сцепиш веждата и да добавиш в цепката лента ламарина колкото искаш да я о шириш...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани