Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
Я ми обясни малко за тези коилоувъри.
Не ми стана ясно втулките с резбата как се захващат към макферсона.
Реже ли се тавата за пружината? Горната тава маха ли се?
Какви са размерите на компонентите от комплякта?
Стана ми много интересно
Не ми стана ясно втулките с резбата как се захващат към макферсона.
Реже ли се тавата за пружината? Горната тава маха ли се?
Какви са размерите на компонентите от комплякта?
Стана ми много интересно

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Задните ги направих сам...избих чашата, набих тръба с резба и на нея две гайки. Горната гайка е с берт и влиза в оригиналната (разпробита) чаша....това целото упражнение за да не се въртят пружините при боравенето с гайките.
Предните сигурно режеш чашата...като оставяш мало матрял' за де се законтри втулката с резбата и тва е. Няма нужда да фиксираш втулката щото пружината обикновенно я притиска надолу.
Писах на пичовете от Про мод и втулките са 52мм вътрешно...не знам дали ше станат на моя макферсон ...тънкия...
Ако некой се навие да купим комплекта и да си разделиме по 2 пружини...хахаха
Предните сигурно режеш чашата...като оставяш мало матрял' за де се законтри втулката с резбата и тва е. Няма нужда да фиксираш втулката щото пружината обикновенно я притиска надолу.
Писах на пичовете от Про мод и втулките са 52мм вътрешно...не знам дали ше станат на моя макферсон ...тънкия...
Ако некой се навие да купим комплекта и да си разделиме по 2 пружини...хахаха
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
andrein написа:Ако некой се навие да купим комплекта и да си разделиме по 2 пружини...хахаха
Може

Чакай да видим Крика кво ще каже.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
Някой знае ли дебелия макферсон колко е дебел
Този вариянт сякаш не е от алимуний, тоест ще може да се завари на макферсона.
И фтулката с резбата май е по-дълга.
Незнам само тези пружинки дали няма да се смачкат прекалено под натиска на чугуна.

Този вариянт сякаш не е от алимуний, тоест ще може да се завари на макферсона.
И фтулката с резбата май е по-дълга.
Незнам само тези пружинки дали няма да се смачкат прекалено под натиска на чугуна.

Re: Нов във форума
GRINGO написа:Някой знае ли дебелия макферсон колко е дебел ...
По памет, мисля че вътрешните размери бяха така:
48мм е 23ковия
45мм са останалите
П.П. външния диаметър при желание ще слезна да го премеря на дебелия

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Ей калпазани много сте изписали докато не съм бил на линия...
Значи за захвата на алуминиевите втулки с резбата съм пропуснал да запиша, че имат 3 симетрични отвора в единия край на втулката (като я богледнеш отгоре и си свържеш мислено става емблема на мерцедес) там се завиват 6мм шестограмни болчета без глава който потъват в втулката и съответно я стягат към корпуса на макферсона, но разбира се трябва да има основа в/у която да легне втулката за да не изпадне под тежестта на колата. За размери нищо не мога да кажа, че не ги помня. Стават си за отпред перфектно. За отзад така или иначе трябва да си правите чашки на които да легнат втулките и да ги заварите към тялото на амортисиора. Към този комплект койловери има такива болчета без глави с различна дължина съответно за различните дебелини макферсони(амортисиори), както и гумени пръстени отново с различен размер за да оплътните с тях разстоянието между втулките с резба и амортисиора за да не клопат. Сега ще приложа малко снимки за да видите за какво иде реч.



П.П. В общи линии така изглеждат
По моите спомени тънкият ботуш е 45мм външно, а дебелия 51мм

Значи за захвата на алуминиевите втулки с резбата съм пропуснал да запиша, че имат 3 симетрични отвора в единия край на втулката (като я богледнеш отгоре и си свържеш мислено става емблема на мерцедес) там се завиват 6мм шестограмни болчета без глава който потъват в втулката и съответно я стягат към корпуса на макферсона, но разбира се трябва да има основа в/у която да легне втулката за да не изпадне под тежестта на колата. За размери нищо не мога да кажа, че не ги помня. Стават си за отпред перфектно. За отзад така или иначе трябва да си правите чашки на които да легнат втулките и да ги заварите към тялото на амортисиора. Към този комплект койловери има такива болчета без глави с различна дължина съответно за различните дебелини макферсони(амортисиори), както и гумени пръстени отново с различен размер за да оплътните с тях разстоянието между втулките с резба и амортисиора за да не клопат. Сега ще приложа малко снимки за да видите за какво иде реч.
П.П. В общи линии така изглеждат

По моите спомени тънкият ботуш е 45мм външно, а дебелия 51мм

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
Опа забравих да поясня, сините са 8/6кг твърдост. Червените са 10/10кг, тези не са много удачни за улична употреба. 

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
andrein написа:Оки доки...........с кой ше праиме партия
На теб само две ли ти трябват?
Щото сега ако взема две и после ако реша да взема още две нямам да има с кой да
праа партия.
От друга страна пък искам да пробвам как ще е твърдостта на тия сините.
Струва ми се че за отпред може да ми дойдат малко меки.
Крик как ти се струва твърдостта отпред и отзад със сините.
Ако отзад са ти добре тия на мен отпред би трябвало да са ми меки, защото
разликата в теглото е голяма.
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
Gringo - не мисля че отпред имате особена разлика в теглото с Крика, той е с М50 а ти с М30...
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Крика каза че сините са екстра...па и само такива има в момента...некой да иска комбинация???? 

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
RONI написа::OT: Що ве,8 на 6 предни,задни при твоя сетъп трябва да заспи
Ще заспи на кола с нормално разпределение на тежестта 60 на 40.
Мойта отива сигурно към 70 на 30
TheStorm написа:Gringo - не мисля че отпред имате особена разлика в теглото с Крика, той е с М50 а ти с М30...
Абе има си разлика, а и тия пружини са за Хонда.
Къде е двигателчето на Хондата къде е М30-ката....деда знам

Някой ако иска да вземем един комплект червени и един сини и да си ги поделим.
Аз ще взема две червени 10кг и примерно две на 6кг, а другия две червени 10кг и две сини 8кг.
Ако никои не иска ще си взема един комплект сини.
И все пак искам мнението на Крика за твърдостта със сините.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани