Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Днес се амбицирах и турих един преден носач от Ауди...който измести гумата с около 15мм назад и я прибра с около 10мм.
- toto_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Нов във форума
Идеално е центрирана гумата спрямо веждата 

- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
така вече е по-добре. НО, ще трябва после на пътя да тестваш кой вариант ще е по-добър.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Некои практически въпроси:
1. Купих си два апарата, задни, с ръчна на жило, от Ауди...единия му беше блокирала ръчаната...разглобих и го раздвижих...ма нема да е лошо един ремонтен комплект да му тура
ИЛИ
да си зема 2 апарата двубутални от РС2 и да ги тура отпре, а тия отпред одзад и така ше имам 4 диска на 280мм...ма трее и хидравлична ръчна.
2. Трее ми болт с екцентрична шайба да си го тура на макферсона....некой да се сеща за такъв около 10мм...имаше нещо такова по носачите на Е36...а?????
3. Турих и предна стабилизираща щанга отзад...25мм сигурно и са задницата нема сгъване...дали е нужно???
4. Задното колело при движение нагор-надол си изменя сходимостта...бая ми се види...дали требе да е така???
5. Дали да изкарам БМВ-то на ливадата и да мина един два пъти с джипа през него????
Тенк ю ин адванс!
1. Купих си два апарата, задни, с ръчна на жило, от Ауди...единия му беше блокирала ръчаната...разглобих и го раздвижих...ма нема да е лошо един ремонтен комплект да му тура
ИЛИ
да си зема 2 апарата двубутални от РС2 и да ги тура отпре, а тия отпред одзад и така ше имам 4 диска на 280мм...ма трее и хидравлична ръчна.

2. Трее ми болт с екцентрична шайба да си го тура на макферсона....некой да се сеща за такъв около 10мм...имаше нещо такова по носачите на Е36...а?????
3. Турих и предна стабилизираща щанга отзад...25мм сигурно и са задницата нема сгъване...дали е нужно???
4. Задното колело при движение нагор-надол си изменя сходимостта...бая ми се види...дали требе да е така???
5. Дали да изкарам БМВ-то на ливадата и да мина един два пъти с джипа през него????
Тенк ю ин адванс!
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
1. Каквото и да сложиш отзад все ще спира май, но тези 280мм за отзад ще му дойдат в повече и без регулатор за спирачното усилие няма да минеш. Иначе казано няма да ти трябва хидравлична ръчна, просто ще работиш с спирачния педал за тази цел. За отпред ми звъчи добре с тези двубуталните от РС.
2. Това с ексцентричната шайба нещо не ми идва на акъла какво да е ... я поясни къде точно ще си го турваш
.
3. Дебелата стабилизиращата щанга ще е добре с меки пружини, но с твърди ще е като талпа отзад само ще поднася и ще губи сцепление вътрешното колело в завой (за дрифт е идеално
).
4. Това за сходимостта е нормално, но при нормален ход не трябва да е особено осезаемо изменението. Виж при пусната кола на земята в какво положение са ти застанали носачите, най-добре е да са в хоризонтална позиция спрямо повърхността на която е колата. Ако при малък ход се изменя значително сходимостта проблема ще е от марката части която си избрал за тунинга
.
5. Ако ще го газиш да не ме забравиш за джантите
2. Това с ексцентричната шайба нещо не ми идва на акъла какво да е ... я поясни къде точно ще си го турваш

3. Дебелата стабилизиращата щанга ще е добре с меки пружини, но с твърди ще е като талпа отзад само ще поднася и ще губи сцепление вътрешното колело в завой (за дрифт е идеално

4. Това за сходимостта е нормално, но при нормален ход не трябва да е особено осезаемо изменението. Виж при пусната кола на земята в какво положение са ти застанали носачите, най-добре е да са в хоризонтална позиция спрямо повърхността на която е колата. Ако при малък ход се изменя значително сходимостта проблема ще е от марката части която си избрал за тунинга

5. Ако ще го газиш да не ме забравиш за джантите

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
Отпред какво ще правш по окачването?
Ако ще слагаш преден мост от ауди е добре да спазиш дължината на базата на
Аудито защото в противен случай ще губиш сходимст на предните колела при завиване.
ПП. Ето за какво говоря
http://en.wikipedia.org/wiki/Ackermann_steering_geometry#cite_note-2
Ако ще слагаш преден мост от ауди е добре да спазиш дължината на базата на
Аудито защото в противен случай ще губиш сходимст на предните колела при завиване.
ПП. Ето за какво говоря
http://en.wikipedia.org/wiki/Ackermann_steering_geometry#cite_note-2
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Мислих го за преден мост от Ауди...ама май нема много сми.
1...ясно че не ясно
2. Трее си оправя камбъра...щото като го изпрявя от ябълковидния болт на носача...трее и да свия щангата(тая дет прилича на кормилна) иначе сходимостта отива на кино....обаче щангата нема толко резба и не мое да и се навие. Та мисля горния болт на макферсона да му тура екцентрична шайба и легло за нея и да си регулирам наклона....в ботушите ше е трудно да се направи камбър плейт шот нема место и е неудобно.
3.Пружините отзад са оригиналните..меки ли са незнам.
4....трее да се провери...иначе с помоща на койловете съм го докарал до хоризонтални носачи естествено.
5. Засега не ме дразни много...ама остаревам и нервите ми също...така че ако нещо сгафи това БМВ...малко само...ше му тресна 10-20 кирки
1...ясно че не ясно
2. Трее си оправя камбъра...щото като го изпрявя от ябълковидния болт на носача...трее и да свия щангата(тая дет прилича на кормилна) иначе сходимостта отива на кино....обаче щангата нема толко резба и не мое да и се навие. Та мисля горния болт на макферсона да му тура екцентрична шайба и легло за нея и да си регулирам наклона....в ботушите ше е трудно да се направи камбър плейт шот нема место и е неудобно.
3.Пружините отзад са оригиналните..меки ли са незнам.
4....трее да се провери...иначе с помоща на койловете съм го докарал до хоризонтални носачи естествено.
5. Засега не ме дразни много...ама остаревам и нервите ми също...така че ако нещо сгафи това БМВ...малко само...ше му тресна 10-20 кирки
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
Спокойно бе човек, ти се хвърли у големия филм и сега се ядосваш. Стъпка по стъпка и ще стане работата. Ако искаш дай ще се съберем хора, ще поумуваме, ще дадем акъл (къде полезен къде не толкова
) и ще продължиш 


- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/320i-M50/LHD/M/1993/browse/rear_axle/rear_axle_support_wheel_suspension/#11
те тая шайба с болт 11 и 10
два броя молим
те тая шайба с болт 11 и 10
два броя молим
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
TheStorm написа:Спокойно бе човек, ти се хвърли у големия филм и сега се ядосваш. Стъпка по стъпка и ще стане работата. Ако искаш дай ще се съберем хора, ще поумуваме, ще дадем акъл (къде полезен къде не толкова) и ще продължиш
...не аз само го предупреждавам да внимава

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Нов във форума
2. По повод камбъра можеш и щангите за сходимост да си преработиш, направиш още резба и скъсиш.
Ексцентричен болт не ти е нужен до колкото мисля, просто стягаш здраво двата болта и няма да мърда. Горния му правиш канала елипсовиден а долния не пипаш, но това предполагам си го знаеш и ти
. На е36 камбъра се прави по напълно друг начин поне по правилния начин де
3. На мен са ми меки,но съм с оригинална щанга при теб може и да са добре с дебелата щанга.
4. Е щом ти е хоризонтално носача не би трябвало да имаш забележима разлика в сходимостта при движение нагоре, надолу, освен ако не я натискат двама 100 килограмови тази задница
Ексцентричен болт не ти е нужен до колкото мисля, просто стягаш здраво двата болта и няма да мърда. Горния му правиш канала елипсовиден а долния не пипаш, но това предполагам си го знаеш и ти


3. На мен са ми меки,но съм с оригинална щанга при теб може и да са добре с дебелата щанга.
4. Е щом ти е хоризонтално носача не би трябвало да имаш забележима разлика в сходимостта при движение нагоре, надолу, освен ако не я натискат двама 100 килограмови тази задница

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
KriK4eTo написа:2. По повод камбъра можеш и щангите за сходимост да си преработиш, направиш още резба и скъсиш.
Ексцентричен болт не ти е нужен до колкото мисля, просто стягаш здраво двата болта и няма да мърда. Горния му правиш канала елипсовиден а долния не пипаш, но това предполагам си го знаеш и ти. На е36 камбъра се прави по напълно друг начин поне по правилния начин де
![]()
3. На мен са ми меки,но съм с оригинална щанга при теб може и да са добре с дебелата щанга.
4. Е щом ти е хоризонтално носача не би трябвало да имаш забележима разлика в сходимостта при движение нагоре, надолу, освен ако не я натискат двама 100 килограмови тази задница
2...щангата след края на резбата става крива (отливка неква...за да се размине с стабизаторната) и нема место за резаба....това за канала и аз го мислих, е готино с екцентрична шайба. От Е36 ми трее само шайбата и болта...ама май ше отскоча до гаража да го делна с бормашината...още сега.
3. Ше мерна щангата ама е май прекалена.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
...а и амортисьорите отзад сега са дебели като предни....незнам това дали ше има отношение
...премерих 25мм е щангата...и разширих отвора с 3 мм...поизпраи се гумата
...премерих 25мм е щангата...и разширих отвора с 3 мм...поизпраи се гумата
Re: Нов във форума
andrein написа:http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/320i-M50/LHD/M/1993/browse/rear_axle/rear_axle_support_wheel_suspension/#11
те тая шайба с болт 11 и 10
два броя молим
звънни ми утре по някое време докато разколачвам ена таквъз 36ца да и смъкнем шайбите


цената е да се снимам до о.з.-тките с бутилка ариана

бай дъ вей...с матора кво стана



Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани