Е28:Дайте съвет!

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.07.2004
Местоположение: Sofia

Най-готиното купе!

Мнение от mitak » 14 Сеп 2004, 11:06

Много скъпо за подръжка, но нищо не се чупи само. 4 години я карам!!!
За окачването са верни всички суперлативи. С отворени шахти няма проблем. С ръжда няма проблем. Спирачките са супер ако са с оригиналните накладки около 90 лв предните:) и дисковете да са прави и оригинални!!! Представи си колко пари са пропорционално на накладките:)
За 2000 кубика не те съветвам. По-добре е ТД 2,4л повече тяга повече върви много по-малко харчи и много издържа. Има си тема по въпроса. Ако искаш бензин?!(газ:)) То има си 525 и няма да съжаляваш. 25 бензин и 24тд вървят еднакво.
Внимавай най-много за скоростната кутия и хидравликата. За скоростите съм написал до във форума (потърси!), а хидравликата не се ремонтира. Ако е тегава се оправя със смяна на помпа или на кормилна кутия. Кормиланата кутия е около 2 такива БМВета:)
Ne si karajte BMWto po majstori!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.07.2004
Местоположение: Sofia

Най-готиното купе!

Мнение от mitak » 14 Сеп 2004, 11:12

Много скъпо за подръжка, но нищо не се чупи само. 4 години я карам!!!
За окачването са верни всички суперлативи. С отворени шахти няма проблем. С ръжда няма проблем. Спирачките са супер ако са с оригиналните накладки около 90 лв предните:) и дисковете да са прави и оригинални!!! Представи си колко пари са пропорционално на накладките:)
За 2000 кубика не те съветвам. По-добре е ТД 2,4л повече тяга повече върви много по-малко харчи и много издържа. Има си тема по въпроса. Ако искаш бензин?!(газ:)) То има си 525 и няма да съжаляваш. 25 бензин и 24тд вървят еднакво.
Внимавай най-много за скоростната кутия и хидравликата. За скоростите съм написал до във форума (потърси!), а хидравликата не се ремонтира. Ако е тегава се оправя със смяна на помпа или на кормилна кутия. Кормиланата кутия е около 2 такива БМВета:)
Ако сменяш наред и ремонтираш по книга с оригинални части както трябва, няма да имаш ремонт под 2000 лв. Ориг. носачи са 350 бр, а те са 4 бр. Кормилни болтове мин 25Х4бр. амортисиорите 4х100ина лв мин. Пружини ... Паразитен хебел и втулки, 4бр втулки за носачи по 25лв ментаци и ... и тн, и труд, и 2 бона могат да си литнат. Ако ще си слагаш задно гърне от АЗЛК то си купи АЗЛК. Моето задно само е над 650 лв ориг. за 4 години и 8 собственик бая съм видял:)
Успех!
Ne si karajte BMWto po majstori!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 27 Окт 2004, 15:32

хех, без да съм карал тези коли, не можеш да ме убедиш, че 2.4тд на 20 и кусур години върви колкото 2.5 бензин на същите години....
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 27 Окт 2004, 20:01

карам такова от 10 години, сменян му е само ремъка и маслото...

задай си тогаз въпроса "ТРЯБВАТ ЛИ МИ РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ ИЗОБЩО"

:lol: :lol: :lol:

това НЕ Е бъг на бЪнгал майстора на пластмасата :arrow: това е автомобил!!!

а и още нещо - удариш ли се с тая кола в друга от другата трудно се излиза (това от личен опит!)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook