Coilover-ри?
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
KriK4eTo написа:Я кажи случаино да си мислил нещо за реиката ,ако неси стигнал до там още може ли да те помоля да хвърлиш един поглед на реиката от АЕ86 дали има прилики и евентуално да се инплантира на Е21-то,че аз някакви такива идеи имам
Пробвах,няма смисъл
С оригиналната рейка идва перфектно,преправят се някои неща(като стигнеш до там ще ти кажа)за да докараш 50 градуса
Трябва редуктор 1/1.5 или топче за бус

Тази схема сега мисля да пробвам,чакам да я пуснем на вода до няколко седмици
Re:
TOM написа:Колко неестествено изглежда тая пружинка в сравнение с оригиналнатаВсе едно ще се смачка до край
![]()
Сподели как е сега, доволен ли си, поведението на пътя как е?
Това окачване се оказа доста добро,поведението на колата е стахотно!както и визията
Не друса така както рязани пружини и там другите глупости и цената е доста приемлива,вече

Цялата работа излиза около 1000 лв. с доставка,монтажа е отработен вече.Отзат става 1:1 само горе едната дупка се разпробива,долу се прави втулка от полиоретан
Предните им се маха долната част и се нахлузва върху стария,който се реже,за да се използва шенкела с главината и там всичко
Задните койлолвъри са с най-малката твърдост 5 кг.,както и предните 6кг.,като моя двигател (оборудван)с кутията тежи около 100 кг.
За такива пари мисля че по-добро с всички възможни настройки няма

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re:
3000 написа:KriK4eTo написа:Я кажи случаино да си мислил нещо за реиката ,ако неси стигнал до там още може ли да те помоля да хвърлиш един поглед на реиката от АЕ86 дали има прилики и евентуално да се инплантира на Е21-то,че аз някакви такива идеи имам
Пробвах,няма смисъл
С оригиналната рейка идва перфектно,преправят се някои неща(като стигнеш до там ще ти кажа)за да докараш 50 градуса
Трябва редуктор 1/1.5 или топче за бус)))
Тази схема сега мисля да пробвам,чакам да я пуснем на вода до няколко седмици
Тя моита си завива на 50-тина проблема са ми оборотите ,ма сега с тежкия мотор ако сложа къса реика може да се наложи да ходя на фитнес за да въртя геврека такаче засега и аз ще оставя нещата така както са

Re: Coilover-ри?
Ми.мойта май несме я измерили като хората,защото с оригиналната рейка имам близо 6 оборота на волана
на двупосочен път правя обратен от едното платно в другото
Трябва да видиш вариянта с рейка от ае86,защото има Куафи прът 2.5 за 90 паунда с колело и да се махнат тези оригиналните карета,те много ебават нещата
Аз бях с редуктор и нещата са много зле,няма я обратната връзка(от гумите към волана)и няма каране,се едно въртиш кран за вода

Трябва да видиш вариянта с рейка от ае86,защото има Куафи прът 2.5 за 90 паунда с колело и да се махнат тези оригиналните карета,те много ебават нещата
Аз бях с редуктор и нещата са много зле,няма я обратната връзка(от гумите към волана)и няма каране,се едно въртиш кран за вода


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Coilover-ри?
3000 написа:Аз бях с редуктор и нещата са много зле,няма я обратната връзка(от гумите към волана)и няма каране,се едно въртиш кран за вода
Да нямаш предвид това?
http://www.scpraceparts.com/coleman-bil ... ratio.html
Това се слага преди кормилната кутия, аз мисля да изкоча с едно такова, но ако е толкова зле работата може да се откажа...
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: Coilover-ри?
alpina-ma6inata написа:3000 написа:Аз бях с редуктор и нещата са много зле,няма я обратната връзка(от гумите към волана)и няма каране,се едно въртиш кран за вода
Да нямаш предвид това?
http://www.scpraceparts.com/coleman-bil ... ratio.html
Това се слага преди кормилната кутия, аз мисля да изкоча с едно такова, но ако е толкова зле работата може да се откажа...
Същото,само че моя е 2 към 1.При 1.5 към 1 може и по-добре да е,незнам
Проблема според мен,идва от самата кормилна уредба


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Coilover-ри?
Мерси.
Добре, че прочетох, за да се поинтересувам добре преди да го взема. Ако не, се надявам да попадна на една от 500-те къси кормилни кутии за 2002 произвеждани някога...




'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: Coilover-ри?
Колкото и къси да са тия 500 кутии те са били къси за времето си едва ли ще ти допаднат мисли други тунинги.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Coilover-ри?
Ами ще се поинтересувам, но доколкото чета по чуждите форуми, даже била прекалено къса и много хора ги махнали след като ги сложили и си върнали нормалната..
Използвали са се и по състезания и се надявам да съм доволен, иначе преди това разбира се ще се поинтересувам за някакви други варианти, че цената на тая кутия е.... 



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Coilover-ри?
3000 написа:Ми.мойта май несме я измерили като хората,защото с оригиналната рейка имам близо 6 оборота на воланана двупосочен път правя обратен от едното платно в другото
Трябва да видиш вариянта с рейка от ае86,защото има Куафи прът 2.5 за 90 паунда с колело и да се махнат тези оригиналните карета,те много ебават нещата
Аз бях с редуктор и нещата са много зле,няма я обратната връзка(от гумите към волана)и няма каране,се едно въртиш кран за вода
Разковничето е в разпробиването на шенкелите и монтаж на унибал кат при Тошко това е таината ми рецепта

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани