НЕ МИ БАЧКА ЦЕНТРАЛНОТО
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
ivantchoG написа:
В лявата половина на частта 8 има гайка (май на едното колело беше лява, а на другото дясна резба), с която можеш да "събереш" накладките
. Гайката е на такова място, че през отвор за болтовете на джантата можеш да събереш накладките, преди да свалиш барабана. Заедно с 9, 10 и 11 става механизъм за автоматично регулиране (разпъване) на накладките.
бе тва ясно аз съм ги свалил сложих ново феродо ОБАЧЕ тва феродо съм го купил 5милиметра дебело и като ги сглобявах(ръчната отпусната до край(при лосто горе)тази"тресчотка"вътре м/у накладките навита до край да са събрани максимално)и слагам диска и


Простете ме за невежеството
ама какви са тия барабанни спирачни апарати на схемата??? Ти не си ли с диск отзад? А защо не пробваш да отпуснеш жилата от лоста на ръчната?



Последна промяна Любака на 07 Юли 2006, 13:58, променена общо 1 път
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Хуу, де
520и, 525и, разликата май не е "само "половинка гроздова""
Те това е "правилната картинка". И пак 7 е за събирането ...

520и, 525и, разликата май не е "само "половинка гроздова""


Те това е "правилната картинка". И пак 7 е за събирането ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

marto-yo написа::mhihi:при този модел диска си е за кречната спипрачка вурху него указват натис накладките на супорта а самият диск посредата е като барабан и вътре отделно си има накладки само за ръчната спирачка която е само с жила така са го измислили германците няма как
А ти се въздържай от подобни тъпи обяснения чети внимателно и вниквай в нащата. Щото сигурно годината която съм се запознал с това устроиство ти си учил на читанка под маичиния надзор.
ПС: Тва с КРЕЧНАТА...... и НАТИС ми харесва.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
noty boy написа:Простете ме за невежеството![]()
![]()
ама какви са тия барабанни спирачни апарати на схемата??? Ти не си ли с диск отзад? А защш не пробваш да отпуснеш жилата от лоста на ръчната?







п.с.това с защш ми хареса

На интересен ще се правя колкото ми позволяват знанията и уменията. С лошото не съм тръгнал на никой в тоя форум ама ти няма как да знаеш това. А по горната ирония относно невежеството ми е писах щото схемата беше на барабанен спорачен( който ти явно беше "ПОЗНАЛ"<това в кавичките разбираш ли го>) апарат а не на тоя който би трябвало да е на твойта Е28-ца след тази констатация както сам видя се появи вярната схема която би те насочила по правилно в нещата а не утре да викаш: Абе мойто не е такова абе тва абе онва.....
"Защш" поправено познай коя дума е верна..

"Защш" поправено познай коя дума е верна..
кречната спипрачка вурху него указват натис
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
проверих си кабелите нямат скъсано никаде зачистих куплонгите.....нищо пак неработи(то не че немога да си я отварям и от другата или от багажника ама обикалям кът...)и май ще я закарам на пичовете до нас да си кажат мнението поне с това се занимават(аларми)
Но поне разбрах че имам подгряване на ключалките(поне на шофьорската врата)не съм се заглеждал на другата но сигурно и тя има нали
само дето неразбрах добре как бачка доколкото гледах като се задържи дръжката вдигната на горе тогава грее така ли е 
Но поне разбрах че имам подгряване на ключалките(поне на шофьорската врата)не съм се заглеждал на другата но сигурно и тя има нали


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани