смяна на гумичките

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2006, 12:13

viper написа:M30=M10 + 2 цилиндъра => важи ;)


Значи за едни гумички требе да падне е***и разглобяването, глата долу, инжекцията и тя :evil:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 20 Юни 2006, 12:18

Абе те кавалите се вадят към купето... ако се вадеха напред можеше и да стане при М10...но уви :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2006, 12:23

Дилян Пенчев написа:Абе те кавалите се вадят към купето... ако се вадеха напред можеше и да стане при М10...но уви :roll:


Тогава ще почака до кат времето реши да престане да вали, до тогава ще си подпушва !!!

П.С. А гумичките кач пара са информативно ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Юни 2006, 12:31

Дилян Пенчев написа:Абе те кавалите се вадят към купето... ако се вадеха напред можеше и да стане при М10...но уви :roll:


Кавалите се вадят напред, ама какво от това... пак няма да стане - особено при М30 ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 20 Юни 2006, 12:58

viper написа:За М30 читави гумички Гьотце са по 2лв/бройката -> 24лева комплекта; По-евтино от това.. просто не мог да си представя ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 20 Юни 2006, 13:01

:roll: предполагам че да ми напишеш подроно как става ще ти отнеме време и не ти се занимава ИЛИ :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 20 Юни 2006, 14:48

prostia написа:гумичките може да си ги смениш и без да сваляш главата .
разглобяваш газоразпределителния механизам,нагласяш 1-цилидър на ГМТ и сваляш прожината на клапана и от там сменяш гумичката после нагласяш 2-ри цилиндър на ГМТ и процедурата се повтаря с всички цилиндри
само не забравяи да нагласяш всеки цилиндър на горна мъртва точка
:kuku: :kuku: :kuku: вярно че нестава тъи :evil:
наскоро отварях моето (м21) и прио него става тая операция но не съобразих че при м30 е по различно :dummy:
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 20 Юни 2006, 15:01

Виж ся колега, от прочетеното до момента си вадя извод, че едва ли не незнаеш дори къде се намират тия гумички. Втакъв случай ако искаш нещото да стане като хората, просто потърси квалифицирана помощ. Дори и един кофти сервиз ще свърши по-добра работа от теб, най-малкото щото им е ясно кво и как се прави. Няма смисъл да се опитваш да съсипваш нещо, щом не си сигурен в себе си.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 20 Юни 2006, 15:36

sonny не бързай с изводите и да не вземеш да се обидиш ;) преди около година и половина с брат ми отваряхме един ескорт и ги сменихме...успешно но съм с нагласата че при BMW ще е по различно и си има някой тънкости


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 20 Юни 2006, 16:29

Тогава най-вероятно незадаваш въпросите си правилно, защото като страничен наблюдател си вадя такъв извод, иначе единствената тънкот е ваденето на кавалите и кобилиците. Които при М30 моторите са разделени на две, тоест понеже кавала (това дето се държат кобилиците на него)е много дълъг, умниците от Мюнхен са го разделили на две, демек едната половина я избиваш в едната посока, а другата в обратната

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Юни 2006, 22:43

Само да добавя, че кавалите се избиват с една идея по-малка по диаметър тръба/пробой, в другия случай тапите отиват на майка си в ******* и става една... :help:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2006, 23:18

За протокола: Един приятел ме уреди с цялостен ремонт на главата за тънки пари, така че я свалям цялата и му я давам, след което ми я връща, слагам реглаш и паля :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Юни 2006, 23:22

Абе, защо си мислех, че marto-yo ще си сменя гумичките... :confused: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2006, 23:28

viper написа:Абе, защо си мислех, че marto-yo ще си сменя гумичките... :confused: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Абе то и мойта идея беше такава ама ........ :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 20 Юни 2006, 23:31

Ге-а - и в кво се състои ремонта и кво ще рече тънки пари :?:
street disorder workshop
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook