КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
никога не съм се возил на нещо под е30, поне не си спомням а на е30 сигурно 1 път или 2 пъти в живота ми като съм бил малък. ама като видя някоя реставрирана и опъната 160x/2002/е24/3.0cs и край немога си отлепя очите искам да имам такава.
Последна промяна b00st на 06 Фев 2012, 15:13, променена общо 1 път
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Аз като са зарибявах с тоя фанатизъм изтрещел четях на роската глупостите цвай кома ахт разтрелях ги с м30-ката акулите вървът на мраниЕ ! такова упраление такава директност тва м10 м20 м30 какъв респонд какъв вървиеж
а чуството като ги караш неуписуемо

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
denko написа::shock: Значи по голямата част си ги харесват щото и те не знаят що ?!!?![]()
Аз като са зарибявах с тоя фанатизъм изтрещел четях на роската глупостите цвай кома ахт разтрелях ги с м30-ката акулите вървът на мраниЕ ! такова упраление такава директност тва м10 м20 м30 какъв респонд какъв вървиеж![]()
![]()
здрави преизчислени мислени абе изпреварили времето си
а чуството като ги караш неуписуемо![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Като не ти харесват акулите не ги карай, кво си седнал да ги плюеш. Нямаш реална база за сравнение предполагам, обаче някои хора имат и ти пожелават да покараш малко някоя акулка на 100 000км. независимо с какъв мотор и ще разбереш, че тая тема е за боклука. Сигурно знаеш, че читава Е21/Е23/Е28 струва над 3/4 000 евро, което обезмисля сравнението с такива за по 1000-2000 лв.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Моята фикс идея да имам акула тръгна от тук:

Съвсем честно. Като бях дете толкова я гледах тая Акула... Даже я имах повтаряща, но не я разменях. Та в последсвтие разбрах що е Е24 и, че скоро няма да може 20 годишното ми същество да си вземе такава машина и си купих друга кола. Продължих да си гледам акулите в обявите обаче. Исках много Е21. Но така и не си взех. Един ден обаче излезна нещо интересно, каквото бях виждал 1-2 пъти през живота си - BMW E12. Един приятел имаше работа до Люлин (където беше колата) същия ден, когато видях обявата и се разходих с него, ей така от любопитство. Седнах, направих едно кръгче и на другия ден я купих. Доста необмислена, импулсивна и наивна постъпка. Започнах някакъв вид реставрация и навлезнах повече и в техниката на БМВ. С времето се запознах с Demiurge и moksika и в един момент взех да се усещам, че съм обсебен от този модел. Иначе не съм БМВ фен. Даже напротив - смятам повечето БМВ фенове за утайката родната "petrolhead" общественост. Който иска да се обижда. Вярвам, че шарк феновете знаят какво имам в предвид. Аз харесвам всякакви стари железа. Не мога да кажа, че харсвам БМВ -тата повече от старите Алфи, Астъни, Ланчи и т.н. Просто като някаква детска мечта или фикс идея ми е останало това БМВ. С риск да бъда анатемосан, без бой си признавам - нито Е12, нито Е28 ми харесват повече от другата ми кола - Peugeot 205 GTI.
Конкретно какво има толкова в тия стари кошове. Мога да изброя много неща. Много ми харесва "возията" на 12ката ми. Вярно, май е с поизтървали амортисьори, но вози много меко, в същото време при скорости над 120км/ч стои много уверено на пътя. Звукът - ех... звукът..., който е карал знае
Спирачки - много добри според мен. Не отстъпват на автомобилите произведени до 95-96г (че и на някои след това). Колата има много добри фарове също. Сигурността също е на ниво - бях гледал краш тестове с 60 км/ч челно в стена и кокпитът на Е12 остава напълно непокътнат. Мисля, че при Е21 и Е23 и Е28 положението е същото. Вътре ми е много просторно, приятно, комфортно - нещо което липсва в новите автомобили. Наскоро карах и се возих в разни чисто нови автомобили покрай работата и съм с много лошо впечатление от това накъде отива автомобилната индустрия. Освен това ми харесва да ми свиркат по улиците и да ми премигват с фарове други водачи
Хората се кефят като видят нещо старо и лъскаво, с цвят различен от обикновените сиви, бели и черни автомобили. Неколкократно са ме спирали и са ме разпитвали за колата.Негативната страна на тия коли за мен е само 1 - високия разход. Но го преглъщам лесно. Иначе са много здрави и надеждни. Изискват не повече грижи от всеки друг автомобил според мен. И така. Вехтошарска работа си е това с акулите. Но вярвам, че до края на живота си ще имам поне 1 в гаража винаги.
Преди да бъда определен като тъп Пежо фен ще спомена, че карам Е12 520 и Е28 M535i (от ония 3000 бройки без катализатор, с ляв волан и ръчни скорости).
Поздрави!

Съвсем честно. Като бях дете толкова я гледах тая Акула... Даже я имах повтаряща, но не я разменях. Та в последсвтие разбрах що е Е24 и, че скоро няма да може 20 годишното ми същество да си вземе такава машина и си купих друга кола. Продължих да си гледам акулите в обявите обаче. Исках много Е21. Но така и не си взех. Един ден обаче излезна нещо интересно, каквото бях виждал 1-2 пъти през живота си - BMW E12. Един приятел имаше работа до Люлин (където беше колата) същия ден, когато видях обявата и се разходих с него, ей така от любопитство. Седнах, направих едно кръгче и на другия ден я купих. Доста необмислена, импулсивна и наивна постъпка. Започнах някакъв вид реставрация и навлезнах повече и в техниката на БМВ. С времето се запознах с Demiurge и moksika и в един момент взех да се усещам, че съм обсебен от този модел. Иначе не съм БМВ фен. Даже напротив - смятам повечето БМВ фенове за утайката родната "petrolhead" общественост. Който иска да се обижда. Вярвам, че шарк феновете знаят какво имам в предвид. Аз харесвам всякакви стари железа. Не мога да кажа, че харсвам БМВ -тата повече от старите Алфи, Астъни, Ланчи и т.н. Просто като някаква детска мечта или фикс идея ми е останало това БМВ. С риск да бъда анатемосан, без бой си признавам - нито Е12, нито Е28 ми харесват повече от другата ми кола - Peugeot 205 GTI.
Конкретно какво има толкова в тия стари кошове. Мога да изброя много неща. Много ми харесва "возията" на 12ката ми. Вярно, май е с поизтървали амортисьори, но вози много меко, в същото време при скорости над 120км/ч стои много уверено на пътя. Звукът - ех... звукът..., който е карал знае
Преди да бъда определен като тъп Пежо фен ще спомена, че карам Е12 520 и Е28 M535i (от ония 3000 бройки без катализатор, с ляв волан и ръчни скорости).
Поздрави!
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Всъщност, точно като колегата DMC, и аз започнах моята шарк кариера случайно. С един познат таксиметров шофьор една вечер минахме покрай ония цигани в Овча Купел между квартала и НБУ. Те попринцип там завличат някакви коли, които разчастват и нарязват и за скрап. И там стоеше една Е21ца, цвят resedagrun. И като я видях - лъскава, лъскава и викам - кво е тва бе ? На кого е ? И те ... миии тука да го режем... И аз ... яяяя стой ! Никво рязане! Направих 1 кръгче - колата с 4 изпуснали амортисьора и от 4те колела спирачката хващаше само на предно ляво ...
Ама пък.. някак си ме грабна
И на следващата сутрин дойдох и я откупих за крупната сума от 500лв.
(след това трябваше да издирвам собственика ... и беше едно ходене по мъки малко .. ама успях накрая да извадя пълномощни от всички собственици ... и да си я продам на себе си
)
И след това се почна ... 4 амортисьора ... 2 задни пружини ... нови дискове, нови носачи ... и сума ти още работи.
Колата в момента признавам не изглежда много привлекателна .. след няколко контакта с мантинела и преспи ... Но съм решил, че ще взема повече да си я пазя
И все пак това ми се превърна в ежедневката 
Та ... шарк манията започна така! Смисъл и преди бмв-тата са ме привличали, но вече шарка надделява
Бих взел нещо за ежедневка от по-новите само заради комби.. че нещо ми е влязла муха за нещо голямо 
P.S. .. като взех БМВ-то имах Рено 19 16V .....
Ама пък.. някак си ме грабна
И на следващата сутрин дойдох и я откупих за крупната сума от 500лв.
(след това трябваше да издирвам собственика ... и беше едно ходене по мъки малко .. ама успях накрая да извадя пълномощни от всички собственици ... и да си я продам на себе си
И след това се почна ... 4 амортисьора ... 2 задни пружини ... нови дискове, нови носачи ... и сума ти още работи.
Колата в момента признавам не изглежда много привлекателна .. след няколко контакта с мантинела и преспи ... Но съм решил, че ще взема повече да си я пазя
Та ... шарк манията започна така! Смисъл и преди бмв-тата са ме привличали, но вече шарка надделява
P.S. .. като взех БМВ-то имах Рено 19 16V .....
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
denko написа:Значи по голямата част си ги харесват щото и те не знаят що ?!!?
Напротив, сигурен съм, че всеки собственик на "акула" си има причини да си я харесва, даже и когато тя му прави номера. На някои не им издържат нервите и се отказват, малцина са тези, които продължават.
В този ред на мисли, Денко, не се кахъри - нищо страшно и извънредно, ти си напълно нормален - ти попадаш в значително по-голямата "представителна извадка".
Продължавайки тази мисъл, виждам, че тази нощ/сутрин си сменил картинките си на аватара и подписа.
Няма ги вече акулите... Има нещо по-ново (което вече не е за скрап, цитирайки подписа ти).
Защо не пуснеш една тема в е36 подфорума - " С какво е36 са по-добри от дъртите акули ("старите кошове")".
Ще имаш много повече отговори и съмишленици.
Само се замисли, дали да не смениш картинката с някой по-нов модел, че е36 скоро ще стане "youngtimer" - подразбирай "стар кош №2".
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Айде и аз да се разпиша в тоя Спам
Някога мнооооого отдавна докато живеехме още в китното балканско градче Троян, баща ми се сдоби с расов екземпляр. След зверски челняк, насаждане на друга предница и още куп ганьовщинки, по улиците на този град забръмча светло пастелено синьо( оригинално и мойта е с този цвят) е12 м10б18 с карбуратор Солекс(бахти урисията
) Tаз гиздийка я взе ,като даде едно Пежо 305 с духнала гарнитура
. Леле какъв кееееф, до този момент вярно на смейството служеше един бял 12-так който до късни времене си беше семейна реликва. Мина се време, някъде в началото на 90-те. Идвайки на гости на софийската баба, посетихме едно авто изложение в НДК. Там се влюбих в марката, погледа и сърцето ми бяха приковани от един мотор( за жалост не помня и не мога да намеря модела) и кърваво червено комби е34 525 TDS( турбо дизел спорт
си го тълкувах) Викам на тати "Един ден ще имам такова"
,ама пораснах и сега не искам
Та минаваха години вярната 12-ка служеше безропотно до момента в който не превъртяха лагери, и бащами в кризисните 96-97г. реши да я продаде поради невъзможността да я ремонтира. После нейно място заеха други интересни и не толкова интересни автомобили. За кратко имахме Булгар Рено 10, Ланчия Делта HF(още не мога да му простя, че я продаде)......След като изкарах ш.книжка и аз по стара Българска традиция си купих СОЦ автомобил ВАЗ 2101 от 73г. това ще да е бил повратния момент, влезнаха ми под кожата тея стари железа. В продължения на 3г. изтезавах и тунинговах тази руска класика до мометна в който двигатела не издържа и не пробих 2 бутала. И до ден днешен не знам как го постигнах това
После за кратко карах Опел Корса А, Шкода 105 и........един ден ровейки се из mobile.bg видях Обявата. Колата беше на комшия и от доста време и се радвах като я видех на паркинга. Викам на тати "Дай да я видим бе, тя като наща старата" Телефона, огледа, пазарлъка и хоп собственик на бездънна яма за пари, нерви и др.
Този модел го харесвах в началото само от сантименталана черта, с годините прекарани заедно (караме 7-ата) съм се убедил в надежността, качеството на изработката, сигурността( няколко тествания имаме). Всеки път когато се кача и се цопна на седалката тип "домашен фотьойл", завъртя ключа, поема аромата на старо( тея коли имат някакъв странен аромат), погледна надписите на немски навсякъде......изпълвам се целия
Преживяли сме доста главоболия и продължаваме да ги преживяваме( тази сутрин открих, че радятора тече
) копувал съм и като на любовница всякакви гиздийки и тя като такава ми отвръща с непостоянство
Не съм и бил обръщал достатъчно внимание.
.....Но тази кола ме е спечелиа с невероятното си обаяние, дух, стил, визия, дори паркирана като я погледан ме кара да се усмихвам. Който ме познава знае, че не съм от тези дето си държи "класиката" в гараж на топло и сухо. Тази колата се експлоатира 12 месеца в годината като крадена
Някой ще каже "Вандал, не знаеш какво имаш!!!" Е да де ама когато са ги мислили тези коли, са ги мислили за шофьорите, за пътищата, не за гаражите
А кой съм аз да оспорвам идеята 
Някога мнооооого отдавна докато живеехме още в китното балканско градче Троян, баща ми се сдоби с расов екземпляр. След зверски челняк, насаждане на друга предница и още куп ганьовщинки, по улиците на този град забръмча светло пастелено синьо( оригинално и мойта е с този цвят) е12 м10б18 с карбуратор Солекс(бахти урисията
,ама пораснах и сега не искам
) копувал съм и като на любовница всякакви гиздийки и тя като такава ми отвръща с непостоянство
А кой съм аз да оспорвам идеята 
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
.
Последна промяна M10 на 17 Мар 2012, 8:30, променена общо 1 път
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Витанов написа:denko написа::shock: Значи по голямата част си ги харесват щото и те не знаят що ?!!?![]()
Аз като са зарибявах с тоя фанатизъм изтрещел четях на роската глупостите цвай кома ахт разтрелях ги с м30-ката акулите вървът на мраниЕ ! такова упраление такава директност тва м10 м20 м30 какъв респонд какъв вървиеж![]()
![]()
здрави преизчислени мислени абе изпреварили времето си
а чуството като ги караш неуписуемо![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Като не ти харесват акулите не ги карай, кво си седнал да ги плюеш. Нямаш реална база за сравнение предполагам, обаче някои хора имат и ти пожелават да покараш малко някоя акулка на 100 000км. независимо с какъв мотор и ще разбереш, че тая тема е за боклука. Сигурно знаеш, че читава Е21/Е23/Е28 струва над 3/4 000 евро, което обезмисля сравнението с такива за по 1000-2000 лв.[/quo
Искрено ти благодаря има толкова истина в думите ти !DEMIURGE написа:denko написа:Значи по голямата част си ги харесват щото и те не знаят що ?!!?
Напротив, сигурен съм, че всеки собственик на "акула" си има причини да си я харесва, даже и когато тя му прави номера. На някои не им издържат нервите и се отказват, малцина са тези, които продължават.
В този ред на мисли, Денко, не се кахъри - нищо страшно и извънредно, ти си напълно нормален - ти попадаш в значително по-голямата "представителна извадка".
Продължавайки тази мисъл, виждам, че тази нощ/сутрин си сменил картинките си на аватара и подписа.
Няма ги вече акулите... Има нещо по-ново (което вече не е за скрап, цитирайки подписа ти).
Защо не пуснеш една тема в е36 подфорума - " С какво е36 са по-добри от дъртите акули ("старите кошове")".
Ще имаш много повече отговори и съмишленици.
Само се замисли, дали да не смениш картинката с някой по-нов модел, че е36 скоро ще стане "youngtimer" - подразбирай "стар кош №2".
Идеята на темата ми беше всеки да напише какво харесва найстина в тях не че като е бил малък се е возил в е21 и аз съм се возил в е21 като бях на 6 годишки даже имах и е24 635цси макет и си играех най много с него
даже имах комшия викаха му кольо лудия имаше червено е21 и го караше като луд беше състезател даже се утрепа с него
баща ми имаше е28 още когато на паркинга беше празен и тук таме моквичи и жигули
но тва достатачно ли е да се стренчим в тия модели
щото в един период имах 3 коли е28цата е30 и е34-ка и да ви кажа ли всеки път когато се качвах в е30-ката викам брат това е колата гледай как върви как спира кво окачване нищо общо с е28/е34
после обаче се кача в е34-ката . и след 10 секунди ква е30-ка е брат тва тихо вози супер няма грешка
после се кача у е28цата еее друго си е е28 не е кат е34 ама си е друго има нещо с тая кола
щото ако съпоставим нещата няма как е28 да е по добро от е34 или може би бъркам чуството като караш е28та е по добро Край !!!
а и да си призная не харесвам е36 харесвам най ниския силует на бмв кабрио плюс тва не ме кефи как се кара
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
1.читавите са рядкост и като цяло всичките е24,е28,е21 са на изчезване
2.цената която ще струва читаво след години
3.като цяло се чувствам супер изрод като спръ до някое х5 или хубава кола и го напрая сам да си говори
... (3.0д примерно
) .
4. Лесно се прави и е проста кола не като някоя 5-ца е60 примерно
5. едва ли ще спреш на улицата или светофара до кола като твоята
единственото лошо е че папка да си е*е и туй е като за всичко хубаво което изброих
....а и второто много лошо е че ми е жал да я карам че да не я съсипвам по улиците .... тоз ще те чукне ......зимата ще поръждяса ..... ще гледам да я позапазя за малкия ...поне той да е както трябва след време
2.цената която ще струва читаво след години
3.като цяло се чувствам супер изрод като спръ до някое х5 или хубава кола и го напрая сам да си говори
4. Лесно се прави и е проста кола не като някоя 5-ца е60 примерно
5. едва ли ще спреш на улицата или светофара до кола като твоята
единственото лошо е че папка да си е*е и туй е като за всичко хубаво което изброих
....а и второто много лошо е че ми е жал да я карам че да не я съсипвам по улиците .... тоз ще те чукне ......зимата ще поръждяса ..... ще гледам да я позапазя за малкия ...поне той да е както трябва след време

- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
DMC написа:Моята фикс идея да имам акула тръгна от тук:
Поздрави!
хм, абе тия от "турбо"-то са объркали спецификацията.
каква е тая 35ца csi дето е 2.8 и е 184 коне
аз пък съм си вманиачен по марката изобщо, не ги деля на нови и стари. занимавам се със стари, и защото нямам пари за нови. ама ако имах пари, пак щях да се занимавам със стари, ама щяха да са поне 7-8
ПП на какво ли се дължи специфичния аромат в старите бмв-та?
дали полимерните материали не изпускат бавно някои съставки?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- DMC
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
184 конски сили са М30Б34 двигателите с катализатор. Също и М30Б28. Какво са имали в предвид турците като са печатали картинката не знам 
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Винаги съм харесвал БМВ, не знам защо, още от малък, това беше КОЛАТА за мен. На 15-16 като почнах да карам, осъзнах, че колата трябва да е със задно, и още повече се наборих за БМВ. И аз като Денко, съм повлиян от Роската ама то кой не е
Карал съм всякакви БМВ-та, м пауъри, нови, но от първия път когато се качих в е28, никоя друга кола не може да ми даде това усещане, без значение колко нова или колко мощна е.
Самия вид и чувство което имат акулите, ергономията, здравината, инжинерната мисъл вложена в тях, няма база за сравнение с никоя марка или модел автомобили.
Докато имам 2 крака и 2 ръце и мога да карам кола, ще карам е28, защото само в нея като седна и я чувствам като едно цяло с мен.
Карал съм всякакви БМВ-та, м пауъри, нови, но от първия път когато се качих в е28, никоя друга кола не може да ми даде това усещане, без значение колко нова или колко мощна е.
Самия вид и чувство което имат акулите, ергономията, здравината, инжинерната мисъл вложена в тях, няма база за сравнение с никоя марка или модел автомобили.
Докато имам 2 крака и 2 ръце и мога да карам кола, ще карам е28, защото само в нея като седна и я чувствам като едно цяло с мен.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
Темата е леко безсмислена, а разликата между старите кошове и новите кошове е основно в намерението, с което са проектирани и произведени. То се усеща когато шофираш, но малцина го разпознават.
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: КаКво ТОлкова има във тия стари кошове
И к'во каза
да си купим по едно е36 викаш?
да си купим по едно е36 викаш?Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
