М42B18 в E21
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: М42B18 в E21
E21 : 
E30 :
Май няма да е кой-знае какъв проблем ...
Другия въпрос е дали да правя сложни връзки м/у 2та резервоара и да бия външна помпа или да мисля вариант от е21 323 или 320/6 за помпа ?
и още един въпрос... да търся ли друг радиатор или този от М10 ще свърши работа ?
двигателя ще е с неговите скорости
стои готов в една е30-ка в мометна 

E30 :

Май няма да е кой-знае какъв проблем ...
Другия въпрос е дали да правя сложни връзки м/у 2та резервоара и да бия външна помпа или да мисля вариант от е21 323 или 320/6 за помпа ?
и още един въпрос... да търся ли друг радиатор или този от М10 ще свърши работа ?
двигателя ще е с неговите скорости


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: М42B18 в E21
Aз нямам никакъв опит в монтьорството, но само да ти подметна 2 неща, които да осмислиш - Е21 323 е с механичен инжекцион, тоест горивната му помпа най-вероятно е различна от това, което ти трябва за М42, който е с Motronic електронна инжекция. Радиатора от М10 е доста различен от този за М42 (справка, има Е30-ки с М10 и М40, виж там каква е разликата). Сигурно би успял да нагласиш оригинален радиатор там в коша.
E21 M10 : http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=60
E30 M42 : http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=17&fg=05
Различни са по размер, ламелите са различни, сърцевината/каналите/материала е различен, дори капачките отварят на различно налягане, тоест правени са за различни охладителни системи. Помисли също постоянно зацепената перка за водната помпа дали ще ти върши работа, защото на Е30 има виско съединител.
А колко по-лесно е да караш готова Е30-ка
Но Е21 е готина количка 
E21 M10 : http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=60
E30 M42 : http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=17&fg=05
Различни са по размер, ламелите са различни, сърцевината/каналите/материала е различен, дори капачките отварят на различно налягане, тоест правени са за различни охладителни системи. Помисли също постоянно зацепената перка за водната помпа дали ще ти върши работа, защото на Е30 има виско съединител.
А колко по-лесно е да караш готова Е30-ка


BMW only!
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: М42B18 в E21
Хмм - да ... ще трябва и радиатор и помпа
Абе е30ката ще получава м52б28 ама това е тайна
И е21цата ще наследи м42-ката. Само ще трябва да набавя части и за 2те трансплантации и ще се хвърлям във филма 
update :
ооо на е30IS и на е36IS радиаторите са еднакви ... яко. И бензинова помпа ще гледам да сваля от някоя е36-ца
А иначе двигателя ще си е с перката ... та не смятам да има особени проблеми
.. А някой да иска M10B18 с 2 карбуратора, скорости и радиатор ? (и разни дреболии още към него)
// има си един карб и още един резервен 
Абе е30ката ще получава м52б28 ама това е тайна



update :
ооо на е30IS и на е36IS радиаторите са еднакви ... яко. И бензинова помпа ще гледам да сваля от някоя е36-ца

А иначе двигателя ще си е с перката ... та не смятам да има особени проблеми

.. А някой да иска M10B18 с 2 карбуратора, скорости и радиатор ? (и разни дреболии още към него)


Последна промяна TheStorm на 18 Фев 2011, 18:21, променена общо 1 път
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: М42B18 в E21
хубав филм - екшън
успехи 


- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: М42B18 в E21
Lenco написа:С външна помпа карам от 5-6 години, отпред ниско при двигателя и няма ядове.
Тва не е добра идея.
На входа на помпата съпротивлението трябва да е минимално.
Тоест минимална дължина и максимален диаметър на бензинопровода.
Мойта помпа си я сложих на мястото на единия резервоар и си преправих
сондата вместа с Ф5 вече е с Ф12 вътрешен диаметър.
TheStorm написа:.. А някой да иска M10B18 с 2 карбуратора, скорости и радиатор ? (и разни дреболии още към него)
Сподели на ЛС малко за двигатела, скоростите и карбураторите.
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: М42B18 в E21
сега ми хрумна ... ааа то нали излиза маркуч от резервоара към сегашната механична помпа... ако там близо до резервоара забия помпата ? и там също филтъра ?

от 10 където излиза отгоре ?

от 10 където излиза отгоре ?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: М42B18 в E21
Така се прави по принцип, 10 ти е сондата и отзад около резервоара в говната се слага ел. помпата с филтъра, на 323 май беше там. По-лошото е, че ще ти трябва втора тръбичка от двигателя до резервоара, която на м10 я няма.
Може, но си работи без ядове и не разкарва 3 атмосвери бензин, и кабел до отзад. Може би на повечко коне ще трябва втора помпа отзад, но това по-натам.
GRINGO написа:Lenco написа:С външна помпа карам от 5-6 години, отпред ниско при двигателя и няма ядове.
Тва не е добра идея.
На входа на помпата съпротивлението трябва да е минимално.
Тоест минимална дължина и максимален диаметър на бензинопровода.
Мойта помпа си я сложих на мястото на единия резервоар и си преправих
сондата вместа с Ф5 вече е с Ф12 вътрешен диаметър.
Може, но си работи без ядове и не разкарва 3 атмосвери бензин, и кабел до отзад. Може би на повечко коне ще трябва втора помпа отзад, но това по-натам.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: М42B18 в E21
GRINGO написа:Тва не е добра идея.
На входа на помпата съпротивлението трябва да е минимално.
Тоест минимална дължина и максимален диаметър на бензинопровода.
Мойта помпа си я сложих на мястото на единия резервоар и си преправих
сондата вместа с Ф5 вече е с Ф12 вътрешен диаметър.
И аз съм горе долу така и пак по ендо време имах проблеми докато не свалих помпата под нивото от което тегли(връзката между двата резервоара) и я понижих само в подкачваща към скачения съд, а от там втора към мотора. Та мисълта ми е, че трябва да е го измислиш хитро и надеждно. Мисля че има шанс от нещо да стане на мястото на оригиналната сонда, но трябва да идеш в една морга и да гледаш със старата сонда и да мериш

- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: М42B18 в E21
След размисли и страсти се достигна до решението, че сегашната М10-ка на LPG е по-добрия вариант за ежедневка ... та се търси в момента читаво купе от е21 или е30 за да се билдва дрифтач 

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: М42B18 в E21
Какъв мотор за дрифтача, освен мотор какво още мислиш да правиш по окачване и диференциал ?
П.П. Само с мотор дрифтач не става
П.П. Само с мотор дрифтач не става

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: М42B18 в E21
TheStorm написа:След размисли и страсти се достигна до решението, че сегашната М10-ка на LPG е по-добрия вариант за ежедневка ... та се търси в момента читаво купе от е21 или е30 за да се билдва дрифтач
еееееееееее....изпусна фронта!!!
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: М42B18 в E21
понеже в мометна уговарям няколко купета за оглед.. има и е21-ци там ... ще видим какво ще се вземе за купе 
честно казано е30 ми се иска, че далеч по-малко разправии ще са по окачване - има отработени идеи вече, ама пък е21 ще изглежда определено много по-ефектно на пистата
Крик - спокойно ще се погрижа и за окачване, и за спирачки и за ръчна и за резервоари, че даже и за флекс тунинга

честно казано е30 ми се иска, че далеч по-малко разправии ще са по окачване - има отработени идеи вече, ама пък е21 ще изглежда определено много по-ефектно на пистата

Крик - спокойно ще се погрижа и за окачване, и за спирачки и за ръчна и за резервоари, че даже и за флекс тунинга

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: М42B18 в E21
TheStorm написа:понеже в мометна уговарям няколко купета за оглед.. има и е21-ци там ... ще видим какво ще се вземе за купе
честно казано е30 ми се иска, че далеч по-малко разправии ще са по окачване - има отработени идеи вече, ама пък е21 ще изглежда определено много по-ефектно на пистата
Крик - спокойно ще се погрижа и за окачване, и за спирачки и за ръчна и за резервоари, че даже и за флекс тунинга
Пусни некое купе за 21-ца насам!
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: М42B18 в E21
TheStorm написа:Крик - спокойно ще се погрижа и за окачване, и за спирачки и за ръчна и за резервоари, че даже и за флекс тунинга
Мисълта ми е че ИС-а за сериозна кола не става... освен ако не е олекотена с фибро стъкло от всякъде,а за рязането не режи преди да си се консултирал и да си прегледал че купето може да започне да се гъне като лукум.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани