Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- nappyboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e21 316 м20б25
Re: Нов във форума
Червената е уникално красива... още малко снимки ако може ^^
За да не съм оф топ. Мисля, че някой в форума продаваше мост от е21 с шпер от е30 но не помня кой и кога беше... Ако се поровиш може да излезне нещо интересно...
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Въпроси:
1.За М10 има ли колектор с електрически дюзи или поне с механични на прилични места...?
2.Намира ли се такъв???
Иначе мноо аргон ше ходи, а човека ми е труден.
3. Гледах темата на Гринго...не може ли цел мост от Е30 напрао да се насади????
4. Некви по прилични валове да се намират (освен нови шрикове и т.н.)????
1.За М10 има ли колектор с електрически дюзи или поне с механични на прилични места...?
2.Намира ли се такъв???
Иначе мноо аргон ше ходи, а човека ми е труден.
3. Гледах темата на Гринго...не може ли цел мост от Е30 напрао да се насади????
4. Некви по прилични валове да се намират (освен нови шрикове и т.н.)????
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Нов във форума
andrein написа:Въпроси:
1.За М10 има ли колектор с електрически дюзи или поне с механични на прилични места...?
4. Некви по прилични валове да се намират (освен нови шрикове и т.н.)????
1. Има си стандартен колектор за инжектори. Намира се лесно, защото всички Е30 с М10В18 с инжекцион L-Jet са с такива.
2. Няма стандартни валове с повече градуси, зимаш си шрикове или другите по-евтини и си ти. Всъщност има стандартни валове с 300 градуса (стоковите са 264 за всички кубатури), но няма как да намериш, а и ще са по скъпи от шриковете, защото са за 2002 и са адски редки.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
andrein написа:3. Гледах темата на Гринго...не може ли цел мост от Е30 напрао да се насади????
Първо трябва да се преправи разстояието между тампоните.
После носачите на Е30-ката са по дълги и гумите ще ти дойдат много назад.
При Е30 пружината е отделно от амортисьора и ще трябва да правиш някви легла на купето.
Ако се направят на Е30-ковия мост уши за носачи от Е21 може и да стане, но не е сигурно трябва да се пробва.
Освен това ми се струва, че моста от Е21 е по-здрав от на Е30.
Е30-ковия мост е много слаб посредата.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Ясно начи се сади шпер на Е21-цовия мост.
Едно време Владо Мантата сади шпер от Опел Омега в прасето на Е21...ма беше много бой, иначе Омегата е с 45% шпер серийно
и с леки модове стигаше до 70-80%.
Проучвам колко мое да се изкара от 1.6 или 1.8...ма нещо не са добри резултатите, главно заради 8V главата.
Едно време Владо Мантата сади шпер от Опел Омега в прасето на Е21...ма беше много бой, иначе Омегата е с 45% шпер серийно
и с леки модове стигаше до 70-80%.
Проучвам колко мое да се изкара от 1.6 или 1.8...ма нещо не са добри резултатите, главно заради 8V главата.
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Нов във форума
andrein написа:Проучвам колко мое да се изкара от 1.6 или 1.8...ма нещо не са добри резултатите, главно заради 8V главата.
Ако намериш някакво инфо споделяй, защото и аз ще тръгвам по този път.
Намислил съм една простотия с участието на стария ми мотор (М10Б18), преден,заден мост Е21 и със специалното участие
на едно трабантче.

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Нов във форума
andrein написа: Проучвам колко мое да се изкара от 1.6 или 1.8...ма нещо не са добри резултатите, главно заради 8V главата.
Ами 8V главата не ти е голям проблем, ако няма да правиш реплика на М12/13

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Проблем са много неща.
късоходов двигател=детонации
макар и кросфлоу глава, макар и с наклонени клапани си е 2 клапанова камера, което лимитира потока и оборотите
и работата отива като фиат уно турбо..2 и нещо бара и 170-80 коня...зловещи налягания, за никви коне.
Аре поне там буталата са малки и заради това понася тия гаври....ма тия пепелници у БМВ-то
тия дни се чуда във финикийски знаци кое е по-удачно
да гърбим оригиналния М10 или да си купя любимия ми 1.8Т от VAG, който поне знам точно колко носи и как да стане работата
Виждал съм достатъчно 4 цилиндрови двигатли около 300-400 коня, които са правени да карат повече от веднъж, и това си струва 10 бимберици почти константно
Толкова от М10 ше струва 2 пъти повече...та дърпам чертата и от М10Б18 за да стигна 150 коня ми трябват толкова кеш, колкото и да си бодна 1.8Т
Мисля активно!!!
късоходов двигател=детонации
макар и кросфлоу глава, макар и с наклонени клапани си е 2 клапанова камера, което лимитира потока и оборотите
и работата отива като фиат уно турбо..2 и нещо бара и 170-80 коня...зловещи налягания, за никви коне.
Аре поне там буталата са малки и заради това понася тия гаври....ма тия пепелници у БМВ-то

тия дни се чуда във финикийски знаци кое е по-удачно
да гърбим оригиналния М10 или да си купя любимия ми 1.8Т от VAG, който поне знам точно колко носи и как да стане работата
Виждал съм достатъчно 4 цилиндрови двигатли около 300-400 коня, които са правени да карат повече от веднъж, и това си струва 10 бимберици почти константно
Толкова от М10 ше струва 2 пъти повече...та дърпам чертата и от М10Б18 за да стигна 150 коня ми трябват толкова кеш, колкото и да си бодна 1.8Т
Мисля активно!!!
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Нов във форума
andrein написа:
Проучвам колко мое да се изкара от 1.6 или 1.8...ма нещо не са добри резултатите, главно заради 8V главата.
един пич преди време сложи 16 клапанова глава от мицубиши с карб.
пасвала едно към едно, ама не беше доволен, че прегрявал мотора, така и не разбрах що не сложи по голям радиатор
и ел вентилатор

ама идеята е всичко да си е бмв поне аз не съм фен на подобни изпълнения, не че не се е случвало.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Нов във форума
то май всичките м10-ки с малкия радиатор имат яд с температурата....те и моя курни само ми греее, смених му всички маркучи от и към карборатора, всички водни съединения, няма теч от радиатора(и тоя на парното си е ок) и помпата, обезвъздушена е и термостата си е ок....и пак си греее 

Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов във форума
Нищо не схващам от тия теми. Въпроса, дали си заслужава или какво може да стане ме навежда на мисълта, че просто нищо няма да се случи, поне темите тук го доказват.
Със малко фантазия и умения, пари, и мерак може да се вкарат окачванията/моторите от е34 и е36, а това е абсолютно достатъчно.
Ако не ти е в кръвта и не скочиш с глава към стената просто няма да се случи.
Поздрави за всички, настоящи и бъдещи е21-ентусиасти

Със малко фантазия и умения, пари, и мерак може да се вкарат окачванията/моторите от е34 и е36, а това е абсолютно достатъчно.
Ако не ти е в кръвта и не скочиш с глава към стената просто няма да се случи.
Поздрави за всички, настоящи и бъдещи е21-ентусиасти


Re: Нов във форума
знам една м10б20 на 0.9 бара изкара 190 коня на мотора с неините си карантии и някъв по фешан раз. вал !!!! 

- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
anastas83 написа:знам една м10б20 на 0.9 бара изкара 190 коня на мотора с неините си карантии и някъв по фешан раз. вал !!!!
Тъй де, 1.8Т ги изкарва с миниатюрната К03 и чип.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Нов във форума
andrein написа: късоходов двигател=детонации
макар и кросфлоу глава, макар и с наклонени клапани си е 2 клапанова камера, което лимитира потока и оборотите и работата отива като фиат уно турбо..2 и нещо бара и 170-80 коня...зловещи налягания, за никви коне.
Аре поне там буталата са малки и заради това понася тия гаври....ма тия пепелници у БМВ-то![]()
Да гърбим оригиналния М10 или да си купя любимия ми 1.8Т от VAG, който поне знам точно колко носи и как да стане работата. Виждал съм достатъчно 4 цилиндрови двигатли около 300-400 коня, които са правени да карат повече от веднъж, и това си струва 10 бимберици почти константно. Толкова от М10 ше струва 2 пъти повече...та дърпам чертата и от М10Б18 за да стигна 150 коня ми трябват толкова кеш, колкото и да си бодна 1.8Т. Мисля активно!!!
Като погледнах пак какво си писал...нищо лично, но по-добре зарежи тва БМВ


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- koky_1
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.05.2010
- Местоположение: Навсякъде, но не и вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: На бензин
- Мечтае да кара: На газ, мас и оцет
Re: Нов във форума
Колега, извинявай за глупавия въпрос, но ти купил ли си е21-чка или само мислиш какво да направиш по нея като я вземеш ?




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани