Нов във форума

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: BMW e21 316 м20б25

Re: Нов във форума

Мнение от nappyboy » 09 Окт 2010, 14:43

Lenco написа:Някъде има скрити е21-и :mhihi:
Изображение

Червената е уникално красива... още малко снимки ако може ^^

За да не съм оф топ. Мисля, че някой в форума продаваше мост от е21 с шпер от е30 но не помня кой и кога беше... Ако се поровиш може да излезне нещо интересно...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 09 Окт 2010, 23:57

Въпроси:

1.За М10 има ли колектор с електрически дюзи или поне с механични на прилични места...?

2.Намира ли се такъв???

Иначе мноо аргон ше ходи, а човека ми е труден.

3. Гледах темата на Гринго...не може ли цел мост от Е30 напрао да се насади????

4. Некви по прилични валове да се намират (освен нови шрикове и т.н.)????
34331 У-У-УДРИ!!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Нов във форума

Мнение от krika » 10 Окт 2010, 22:46

andrein написа:Въпроси:

1.За М10 има ли колектор с електрически дюзи или поне с механични на прилични места...?
4. Некви по прилични валове да се намират (освен нови шрикове и т.н.)????


1. Има си стандартен колектор за инжектори. Намира се лесно, защото всички Е30 с М10В18 с инжекцион L-Jet са с такива.

2. Няма стандартни валове с повече градуси, зимаш си шрикове или другите по-евтини и си ти. Всъщност има стандартни валове с 300 градуса (стоковите са 264 за всички кубатури), но няма как да намериш, а и ще са по скъпи от шриковете, защото са за 2002 и са адски редки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Нов във форума

Мнение от GRINGO » 11 Окт 2010, 14:13

andrein написа:3. Гледах темата на Гринго...не може ли цел мост от Е30 напрао да се насади????

Първо трябва да се преправи разстояието между тампоните.
После носачите на Е30-ката са по дълги и гумите ще ти дойдат много назад.
При Е30 пружината е отделно от амортисьора и ще трябва да правиш някви легла на купето.
Ако се направят на Е30-ковия мост уши за носачи от Е21 може и да стане, но не е сигурно трябва да се пробва.
Освен това ми се струва, че моста от Е21 е по-здрав от на Е30.
Е30-ковия мост е много слаб посредата.
The power is nothing without control.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 11 Окт 2010, 18:05

Ясно начи се сади шпер на Е21-цовия мост.

Едно време Владо Мантата сади шпер от Опел Омега в прасето на Е21...ма беше много бой, иначе Омегата е с 45% шпер серийно
и с леки модове стигаше до 70-80%.

Проучвам колко мое да се изкара от 1.6 или 1.8...ма нещо не са добри резултатите, главно заради 8V главата.
34331 У-У-УДРИ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Нов във форума

Мнение от GRINGO » 11 Окт 2010, 21:31

andrein написа:Проучвам колко мое да се изкара от 1.6 или 1.8...ма нещо не са добри резултатите, главно заради 8V главата.

Ако намериш някакво инфо споделяй, защото и аз ще тръгвам по този път.
Намислил съм една простотия с участието на стария ми мотор (М10Б18), преден,заден мост Е21 и със специалното участие
на едно трабантче. :mhihi:
The power is nothing without control.
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Нов във форума

Мнение от krika » 12 Окт 2010, 22:27

andrein написа: Проучвам колко мое да се изкара от 1.6 или 1.8...ма нещо не са добри резултатите, главно заради 8V главата.

Ами 8V главата не ти е голям проблем, ако няма да правиш реплика на М12/13 :mhihi: . Действай по надуването и всичко около него. Има проекти на М10 турбалани 2литра (беше с 1.8 глава), с ковани бутала, шрикове, стандартни биели и колянов вал, които правят на 2 бара през 8-те си клапанчета доста над 500 кс...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 13 Окт 2010, 0:24

Проблем са много неща.

късоходов двигател=детонации
макар и кросфлоу глава, макар и с наклонени клапани си е 2 клапанова камера, което лимитира потока и оборотите

и работата отива като фиат уно турбо..2 и нещо бара и 170-80 коня...зловещи налягания, за никви коне.
Аре поне там буталата са малки и заради това понася тия гаври....ма тия пепелници у БМВ-то :kuku:

тия дни се чуда във финикийски знаци кое е по-удачно

да гърбим оригиналния М10 или да си купя любимия ми 1.8Т от VAG, който поне знам точно колко носи и как да стане работата

Виждал съм достатъчно 4 цилиндрови двигатли около 300-400 коня, които са правени да карат повече от веднъж, и това си струва 10 бимберици почти константно

Толкова от М10 ше струва 2 пъти повече...та дърпам чертата и от М10Б18 за да стигна 150 коня ми трябват толкова кеш, колкото и да си бодна 1.8Т


Мисля активно!!!
34331 У-У-УДРИ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Нов във форума

Мнение от akula » 13 Окт 2010, 13:48

andrein написа:
Проучвам колко мое да се изкара от 1.6 или 1.8...ма нещо не са добри резултатите, главно заради 8V главата.

един пич преди време сложи 16 клапанова глава от мицубиши с карб.
пасвала едно към едно, ама не беше доволен, че прегрявал мотора, така и не разбрах що не сложи по голям радиатор
и ел вентилатор :dunno:
ама идеята е всичко да си е бмв поне аз не съм фен на подобни изпълнения, не че не се е случвало.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Нов във форума

Мнение от M.Velichkov » 13 Окт 2010, 15:53

то май всичките м10-ки с малкия радиатор имат яд с температурата....те и моя курни само ми греее, смених му всички маркучи от и към карборатора, всички водни съединения, няма теч от радиатора(и тоя на парното си е ок) и помпата, обезвъздушена е и термостата си е ок....и пак си греее :mhihi:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Нов във форума

Мнение от Lenco » 13 Окт 2010, 17:02

Нищо не схващам от тия теми. Въпроса, дали си заслужава или какво може да стане ме навежда на мисълта, че просто нищо няма да се случи, поне темите тук го доказват.
Със малко фантазия и умения, пари, и мерак може да се вкарат окачванията/моторите от е34 и е36, а това е абсолютно достатъчно.
Ако не ти е в кръвта и не скочиш с глава към стената просто няма да се случи.
Поздрави за всички, настоящи и бъдещи е21-ентусиасти :bchug: :driving:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Re: Нов във форума

Мнение от anastas83 » 13 Окт 2010, 19:03

знам една м10б20 на 0.9 бара изкара 190 коня на мотора с неините си карантии и някъв по фешан раз. вал !!!! :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 13 Окт 2010, 19:53

anastas83 написа:знам една м10б20 на 0.9 бара изкара 190 коня на мотора с неините си карантии и някъв по фешан раз. вал !!!! :D

Тъй де, 1.8Т ги изкарва с миниатюрната К03 и чип.
34331 У-У-УДРИ!!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Нов във форума

Мнение от krika » 13 Окт 2010, 20:56

andrein написа: късоходов двигател=детонации
макар и кросфлоу глава, макар и с наклонени клапани си е 2 клапанова камера, което лимитира потока и оборотите и работата отива като фиат уно турбо..2 и нещо бара и 170-80 коня...зловещи налягания, за никви коне.
Аре поне там буталата са малки и заради това понася тия гаври....ма тия пепелници у БМВ-то :kuku:

Да гърбим оригиналния М10 или да си купя любимия ми 1.8Т от VAG, който поне знам точно колко носи и как да стане работата. Виждал съм достатъчно 4 цилиндрови двигатли около 300-400 коня, които са правени да карат повече от веднъж, и това си струва 10 бимберици почти константно. Толкова от М10 ше струва 2 пъти повече...та дърпам чертата и от М10Б18 за да стигна 150 коня ми трябват толкова кеш, колкото и да си бодна 1.8Т. Мисля активно!!!

Като погледнах пак какво си писал...нищо лично, но по-добре зарежи тва БМВ :idea: . Земи си направо ВАГ 1.8т, там поне са ти ясни нещата :wave: . М10 почти никой не прави като хората в БГ, защото повечето мислят като тебе...

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.05.2010
Местоположение: Навсякъде, но не и вкъщи
Пол: Мъж
Кара: На бензин
Мечтае да кара: На газ, мас и оцет

Re: Нов във форума

Мнение от koky_1 » 14 Окт 2010, 14:04

Колега, извинявай за глупавия въпрос, но ти купил ли си е21-чка или само мислиш какво да направиш по нея като я вземеш ? :conf: :conf: :paranoid:

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook