ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
Изрода написа:Колеги здравеите![]()
Я да ви задам малко спомагателни въпроси че темата замря:
Предни седалки стават ли от Е30 и ако не,от какво друго може (30 , 36 ) ?
Задни носачи с дискове - тука маи само Е23 и Е 28 ма да го кажеме все пак
Ъпгреит на предни спирачки - КАК (дискове и апарати Е 30
)или нещо друго
Задни амортесиори от Е34( те стават) ама дали са добре като ход и други подробности(че имам едни новички монро
)
Задни амортисиори от Е34 маи идват прекалено дълги,но от Е30 с малко преправяне и заварка за да се монтира чашката на пружината стават идеално.Също така не е лошо преходни втулки за ушите на амортисиора на Е21 ухото е 10мм ,а на Е30 е 12мм .За предни спирачки скоро ще отработя ъпгреид с предни дискове от Е34 288мм или 302мм или там колкото им е диаметъра .Също ще видя и с апаратите какво ще измисля та като го направя ще пиша как става

- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
да попитам и аз, малко встрани от темата:
за Е23- възможен ли е ъпгрейт на задни пружини/макферсони с такива от Е32?
да не отварям цяла нова тема
за Е23- възможен ли е ъпгрейт на задни пружини/макферсони с такива от Е32?
да не отварям цяла нова тема

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
Зависи от годината вуйчо.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
Любака написа:Зависи от годината вуйчо.
e тук ме хвана неподготвен

а, е32ката ...


че не е по млада от 90-91.
от какво зависи?
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
Да взема малко да я съживя, че така и така се ровя в нея.
За по големи задни спирачки стават предни от Е30+ апаратите(супортите). Преправянето е да се изработи един малък преходен фланец който от едната си страна се захваща към два от отворите към които се навива таса на барабана , а другите два отвора използваме за монтиране на апарата. До колкото помня преходния фланец беше дебел 8мм с леко вкопаване за ушите на апарата някъде 1мм. Това е за НЕ вентилирани дискове, предполагам че за вентилирани ще е същото защото там и апарата е малко по различен, а щом на е30 стават без преправяне, значи и при нас трябва да става, но това само на теория за вентилираните. Много е важно да знаете, че след такъв ъпгрейд ако не се модифицирани и предните спирачки ще ви блокират първо задните колела (както е при мен) спасението е да се използва спирачен регулатор който може да променя спирачното усилие към задните колела.
Пропуснах да добавя, че външният диаметър на главината трябва да се намали с около 1-2мм в диаметър за да влезе диска на него. Точен размер не съм гледал, ако прекалите малко с намаляването и диска ви стане хлабав ще трябва да си направите втулка за да ви паснат централните отвори. На снимката се вижда как диска не пасва по централния отвор,това е защото съм го уцелил по външния диаметър на главината.
Ето и снимка как изглежда :

За по големи задни спирачки стават предни от Е30+ апаратите(супортите). Преправянето е да се изработи един малък преходен фланец който от едната си страна се захваща към два от отворите към които се навива таса на барабана , а другите два отвора използваме за монтиране на апарата. До колкото помня преходния фланец беше дебел 8мм с леко вкопаване за ушите на апарата някъде 1мм. Това е за НЕ вентилирани дискове, предполагам че за вентилирани ще е същото защото там и апарата е малко по различен, а щом на е30 стават без преправяне, значи и при нас трябва да става, но това само на теория за вентилираните. Много е важно да знаете, че след такъв ъпгрейд ако не се модифицирани и предните спирачки ще ви блокират първо задните колела (както е при мен) спасението е да се използва спирачен регулатор който може да променя спирачното усилие към задните колела.
Пропуснах да добавя, че външният диаметър на главината трябва да се намали с около 1-2мм в диаметър за да влезе диска на него. Точен размер не съм гледал, ако прекалите малко с намаляването и диска ви стане хлабав ще трябва да си направите втулка за да ви паснат централните отвори. На снимката се вижда как диска не пасва по централния отвор,това е защото съм го уцелил по външния диаметър на главината.
Ето и снимка как изглежда :
- ZARAZA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 13.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е21..Е28 и Е46
- Мечтае да кара: лагерна количка
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
ZARAZA написа:ето и как е с вентилиран диск
Мисля че също ще е интересно както за мен така и за колегите ,ако пуснеш тук какви са процедурите за преминаване към табло от Е30.Аз лично имам проблеми с това че имам таблото ,но не открих точна схема на инсталацията и електронната му част. Иначе и аз бих я пуснал...
П.П. Пак към темата. ТАМПОНИТЕ НА НОСАЧИТЕ ЗАХВАЩАЩИ ГИ КЪМ ЗАДНИЯТ МОСТ СА ИДЕНТИЧНИ С ТЕЗИ ОТ Е30

- ZARAZA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 13.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е21..Е28 и Е46
- Мечтае да кара: лагерна количка
Re: ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
таблото ми не е от Е30 а от Е21 и Е34 не ме питайте как стана голяма игра падна ,но си засложява .
а за свързването на кабелаците ги направи колегата ( Lenco ) тои е голям майстор





а за свързването на кабелаците ги направи колегата ( Lenco ) тои е голям майстор










- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
ZARAZA написа:.................колегата ( Lenco ) тои е голям майстор![]()
Ще се обиждаме значи


На другите им викаш "БРАТ", а на мен "МАЙСТОР"

Играчката наистина е голяма и е за хора без работа.

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: ЧАСТИ СТАВАЩИ НА - Е 21 от Е30/34
Ами значи е точно като за мен
, предполагам че освен разправията да го направите да прилича на оригинално също има разправия и с кабеляка. За мен няма да е толкова важно как изглежда а как ще работи. Дали принципните схеми на Е34 и Е30 са идентични идва тук въпроса..... 


25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани