Датчик и мигачи!

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 02 Апр 2009, 12:47

Без снимков материал съм мнителен :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Teda » 02 Апр 2009, 12:49

Оо, ще има, определено! Даже сега разглеждах начините за поставяне на снимки, както и темата" похвалете се ...". Събота или неделя ще ви зария със снимки, честна брюнетска( няма да кажа женска,че ей ся ще ме подхванете:):)))) Лек ден днес:)
Спийди Гонзалес ряпа да яде...:))

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Бургас

Мнение от Teda » 14 Апр 2009, 8:16

Зравейте за поредно :)))
Качих снимки в галерията си , които са основно свързани с въпросите ми, както и някои от които ще добиете представа за мен и колата:) Направени са в деня, когато си взимах каручето от София. Някой ме беше попитал дали не е бургаско. Не, софийско е;) Вижда се и по регистрационната табела. Оказа се,че основни проблеми няма, освен друга помпа, този път водната помпа. И вероятно ще се наложи и нови датчици. Но! Ако се вгледате внимателно в снимките, ще видите обозначения със стрелки и точно към тях( снимките) ще си задам пак въпросите. Както са подредени, така и питам:)
1. Снимка"Букса за реле"- това ли е буксата за релето, кабелите излизат точно под колонката, но реле няма. Явно е свалено.
Ако релето влиза в буксата, това означава ли,че става? Или има разлика в моделите?
2.Датчици 1- кой е датчик 1( за какво служи?) и съответно за втория такъв?
Датчик едно при замерване дава съпротивление, а вторият не дава.И това ме води до подозрението ,че е подобно на суич.
На снимката, където съм номерирала с 3 и 4 отново са датчици.По мое мнение номер 3 е въпросния , който подава сигнал за температурата към таблото.Той е само с едно краче, на буксата, която влиза в него има два кабела.Как мога да проверя дали датчика работи? Или замерване?
Номер 4 доколкото можах да разбера от менюалите е температурния, който подава сигнал към компа на каруцата.Като го измервах на съпротивление- резултат нъцки..
А по натам на снимките виждате едно свободно кабелче, което си нямам на идея какво е, къде води , къде трябва да влиза и т.н?( обозначено е със стрелка)
Така предоставени въпросите, мисля, че ще ви е по-ясно. Дано да съм успяла да бъда разбрана:) Когато това се оправи, две нови емблемки( защото са и свалени, нямам си на идея защо), една нова боица, като преди това се попремахне ръждицата , която се е появила на обичайните места и стискайки палци на крака и ръце- мисля да я подкарам:) Очаквам мненията ви, за които предварително благодаря:)
пс- "фотографа ми" не е снимал муцунката на колата, за което ще търпи порицание, но тези дни ще кача още:) Искам да се изфукам с вече новия и фасон, налои съм жена все пак:) :roll: :uups: :mhihi:
Спийди Гонзалес ряпа да яде...:))

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 15 Апр 2009, 7:14

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Teda написа:Така предоставени въпросите, мисля, че ще ви е по-ясно. Дано да съм успяла да бъда разбрана
От номерацията почти нищо не схванах, но .................датчика който е само с едно краче (както му казваш (мъжко :D )) е за термометъра на арматурното табло и по спомен на студено е малко под 1килоом. Датчика с две малки "крачета" в жълта "пластмасова опаковка" е за компа на мотора и е около 2килоома на студено. Третия с две "крачета" в голяма кафява "пластмасова опаковка" е ТЕРМО ТАЙМ СУИЧ (нещо такова звучи на чужбински) е за 7-мия инжектор при палене. Последния е малко НЕ знаен, има две големи крачета и беше за някаква температура май 20градуса и се слагаше на автомобили за северните страни, но не съм 100 процента сигурен, 100 процента обаче съм сигурен, че колата си работи и без него. Датчиците ако ти трябват ги имаш като дарение, само искам да видя как ги сменяш сама :mhihi: , а релето май не е на такава букса, по-късно ще погледа точно, би трябвало да е като на е21, ще те уредим и с него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 15 Апр 2009, 10:50

Lenco написа:... само искам да видя как ги сменяш сама :mhihi: ...

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
е стига де те не всички жени са с вързани ръце :mhihi: :mhihi: :mhihi:

п.с.: искам снимки после че и на мен ми е интересно :weed:

п.с.2: ама в тоя подфорум две жени и двете и коли разбират :twisted:

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 15 Апр 2009, 21:07

такаа... тая червената букса по мои спомени е за ключ за халогенните фарове :uups: трябва да погледна пак, но няма нищо общо с релето за мигачите ;) буксата трябва да е квадратна ;) ще погледна утре на светло пак, но това е от мен засега.. иии... оправи си номерацията че нищо не разбрам ;)
п.с.... НЕ СИ НАРИЧАЙ КОЛАТА КАРУЧЕ КАРУЦА ИЛИ НЕЩО ТАКОВА ... ТОВА Е Е28 :lalala: :lalala: :lalala:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook